Heeft Anouk gedaan, niet ik, foto's komen van haar fb.quote:
Een link naar dit met deze tekst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef Nemeosis het volgende:
Ik weet niet wat Anouk heeft gepost op haar facebook ?
http://www.theguardian.co(...)ete-race-netherlandsquote:Wat staan wij Nederlanders voor lul !!
En niet 1 gemeente in Nederland die het eens anders wil gaan aanpakken. Ga je schamen!
Alsof ze ook maar in staat zijn om zich te bedenken dat dat misschien wel verstandig is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Die mensen zullen toch wel een valse naam gebruiken?
Nope, zo slim zijjn ze niet allemaal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof ze ook maar in staat zijn om zich te bedenken dat dat misschien wel verstandig is.
Kennelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nope, zo slim zijjn ze niet allemaal.
Je schat ze te hoog in nu.
Of ze vond een foto maken en uploaden gewoon handiger dan een printscreen maken, aanpassen en die uploaden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Volgens mij is Anouk net zo'n digibeet als de gemiddelde 50-plusser.Mijn ogen doen er pijn van...
Waarom zou je dat doen? het gaat hier niet om Tony Montano.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Omdat het wellicht genant zou kunnen zijn als iedereen je je zo ziet uiten. Maar er werd me al gewezen op het feit dat ik ze te hoog inschatquote:
Ze geven hun mening die redelijk op feiten is berust, niets genant aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Omdat het wellicht genant zou kunnen zijn als iedereen je je zo ziet uiten. Maar er werd me al gewezen op het feit dat ik ze te hoog inschat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |