Niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wellicht een spoiler in de TT, weet niet hoor!
De vorige TT spoilerde ook al waar de race wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Edit: oh damn, niet quote, maar edit bedoeld...quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De vorige TT spoilerde ook al waar de race was
Geen spoiler want geen hh?quote:
Dat was na de vorige race al bekend, geen verrassing.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Loopt de BBC zo ver achter? Hier nog champagne spuitenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Eindelijk een Chandok op het podium
Eigenlijk was het al races lang bekend dat het Vettel zou worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was na de vorige race al bekend, geen verrassing.
Neu, ik typ gewoon zo langzaam vandaag.....quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Loopt de BBC zo ver achter? Hier nog champagne spuiten
Niet volgens het rekensommetjequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk was het al races lang bekend dat het Vettel zou worden.
Tja, daar zit ik ook mee in het hoofd, maar de regels zoals ik ze ken, is geen spoiler. Zeker weet ik het van FOK!sport.quote:
Het was voor het champagne spuitenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Loopt de BBC zo ver achter? Hier nog champagne spuiten
Is me nu wel duidelijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was voor het champagne spuiten
Klopt helemaal!quote:
Yup maar wel een kuttekop die heel hard auto kan rijden.quote:
Tja, dan moet je gewoon doen wat ik ook bij series doe als ik het pas later ga kijken: topic even uit je actieve topics gooienquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, daar zit ik ook mee in het hoofd, maar de regels zoals ik ze ken, is geen spoiler. Zeker weet ik het van FOK!sport.
Hoe het zit op het forum, weet ik niet precies. Maar heb wel eerder meegemaakt dat er FOK!kers boos waren dat ze meteen al konden lezen hoe het was afgelopen/ Of het nou een race is, of een heel seizoen...
Vandaar dat ik zei NIET.
Echte schoonheid zit van...quote:
Dat klopt. Irritant is dat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Yup maar wel een kuttekop die heel hard auto kan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |