abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 28 oktober 2013 @ 11:33:52 #201
35723 crew  GGMM
pi_132648907
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:29 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Oké Hans. Ik zal het even doorgeven.
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

:') x1000
Lekker inhoudelijk weer :)

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat beleid tov Toivonen was niet van Cocu maar van de clubleiding. Maar het is bizar dat Toivonen zoveel ruimte gegeven wordt om zo te kutten.
Dan nog hoor je gezamelijk beleid te voeren. Nu roept de clubleiding dus iets wat Cocu vervolgens volledig negeert. Superraar. Snap best dat het voor Maher frustrend is dat Toivonen nu doodleuk op zijn plaats neer gezet wordt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132648937
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:33 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-

Eigenlijk best triest :')
Niet eigenlijk. Gewoon heel triest. Brands wordt waarschijnlijk in dat rapport snoeihard in zijn aars genomen en dat mag niet in die hoedanigheid naar buiten komen. 'Er wordt gewerkt zonder beleidsplan.' :')

Dat krijg je als je incompetente personen op plekken zet, waar ze bij een niet-topclub hebben "bewezen" te kunnen functioneren. Wat iedereen al lang wist wordt daar gewoon bevestigd.

Topclub onwaardig dit.
pi_132648958
Wat een vreemde club is dit door de jaren heen geworden.
pi_132648983
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dan nog hoor je gezamelijk beleid te voeren. Nu roept de clubleiding dus iets wat Cocu vervolgens volledig negeert. Superraar. Snap best dat het voor Maher frustrend is dat Toivonen nu doodleuk op zijn plaats neer gezet wordt.
Dat is begrijpelijk, maar om dat middels een retweet te doen... Dan ben je gewoon enorm dom en gooi je je eigen ruiten in. Daarnaast mis je iedere vorm van zelfkritiek.
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:36:18 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132648986
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Niet eigenlijk. Gewoon heel triest. Brands wordt waarschijnlijk in dat rapport snoeihard in zijn aars genomen en dat mag niet in die hoedanigheid naar buiten komen. 'Er wordt gewerkt zonder beleidsplan.' :')

Dat krijg je als je incompetente personen op plekken zet, waar ze bij een niet-topclub hebben "bewezen" te kunnen functioneren. Wat iedereen al lang wist wordt daar gewoon bevestigd.

Topclub onwaardig dit.
En het komt toch naar buiten, dan kan je het als club beter in de hand houden en het zelf naar buiten brengen
pi_132649022
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Cavaliers het volgende:
Inderdaad. Van gemoedelijke topclub naar een wespennest waar zo maar wat wordt gedaan. Ieder jaar een ander beleid is ook een vorm van beleid.
pi_132649087
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

En het komt toch naar buiten, dan kan je het als club beter in de hand houden en het zelf naar buiten brengen
Het is ongelofelijk. Dit riekt naar Ajax en Feyenoord in de beginjaren van dit millennium. Daar was het ook zo onrustig met de foute mensen op de foute plekken. Hopelijk hoeven wij niet zo extreem lang te wachten op de terugkeer van enige structuur.
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:38:49 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132649094
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Inderdaad. Van gemoedelijke topclub naar een wespennest waar zo maar wat wordt gedaan. Ieder jaar een ander beleid is ook een vorm van beleid.
Die gemoedelijkheid was er ook alleen maar omdat de resultaten goed waren en er weinig mensen van het financiële wanbeleid wisten
  Forum Admin maandag 28 oktober 2013 @ 11:39:08 #209
35723 crew  GGMM
pi_132649108
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat is begrijpelijk, maar om dat middels een retweet te doen... Dan ben je gewoon enorm dom en gooi je je eigen ruiten in. Daarnaast mis je iedere vorm van zelfkritiek.
Ja, dat wel ja, dat zeg ik; de vorm is oerdom. Maar qua inhoud snap ik hem wel. Blijkbaar leeft het kromme beleid wel bij de spelers, en terecht. Dat zou me wel zorgen baren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132649134
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die gemoedelijkheid was er ook alleen maar omdat de resultaten goed waren en er weinig mensen van het financiële wanbeleid wisten
Toen was het niet iedere week raak met weer een incident. Kom nou, tien jaar geleden hadden we de Champions League moeten winnen, nu mag je blij zijn als de spelertjes zich gedragen en je wint op bezoek bij RKC.
  Redactie Sport maandag 28 oktober 2013 @ 11:40:26 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132649158
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Cavaliers het volgende:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132649166
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Toen was het niet iedere week raak met weer een incident. Kom nou, tien jaar geleden hadden we de Champions League moeten winnen, nu mag je blij zijn als de spelertjes zich gedragen en je wint op bezoek bij RKC.
OP NAAR DE HERDGANG. ATTICA ATTICA POWER TO THE PEOPLE.
pi_132649312
Ook dat de RVC en de directie niet goed samenwerken. Daar had ik geen forum of rapport voor hoeven te lezen. Dat is toch al jaren zo? Met als ongelofelijke dieptepunt die "rel" tussen Koeman en Schuitema. Wat een aanfluiting zeg. Gewoon lachwekkend.
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:46:21 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132649418
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal, heeft toch ook te maken dat er toen teveel geld werd uitgegeven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 11:46:34 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132649427
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

[..]

vooralsnog geeft de clubleiding gewoon Cocu die ruimte want er wordt gewoon met Toivonen onderhandelt. Maar hoe dat gaat is totaal belachelijk.

Maher mag zich nooit zo uitlaten. Hij heeft sowieso niet zoeel recht van spreken met zijn wedstrijden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport maandag 28 oktober 2013 @ 11:47:11 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132649453
Leidingtechnisch is het al jaren dramatisch. Toch zit er dit jaar in ieder geval nog een gedachte achter tov de laatste jaren. Dat is iets... dat je vervolgens 25 blessures hebt a la Ajax is niet veel aan te doen..

Nu moet gezegd worden dat Schaars niet de vorm heeft van begin competitie en Bakkali een grap is, en Maher nog geen goede wedstrijd in het shirt van PSV heeft gespeeld. Matavz is buiten een goal hier en daar ook drama.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 11:49:28 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132649544
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ook dat de RVC en de directie niet goed samenwerken. Daar had ik geen forum of rapport voor hoeven te lezen. Dat is toch al jaren zo? Met als ongelofelijke dieptepunt die "rel" tussen Koeman en Schuitema. Wat een aanfluiting zeg. Gewoon lachwekkend.
Schuitema was sowieso een vreemde constructie. Leiding geven aan de RVC, daarna een jaartje interim de club leiden en daarna weer de RVC leiden.

Verder zijn er vaak incompetente mensen neergezet zoals Reker, die heeft veel kapot gemaakt en de club financieel gezien ver op achterstand gezet. Iets wat Sanders heeft herstelt maar die mist blijkbaar weer de warme kant. Tja je kan iet alle kwaliteiten in één directeur hebben en de slag die Sanders heeft gemaakt was hard nodig.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_132649922
Rik Elfrink ‏@RikElfrink 2m
#PSV komt om 17.00 met een persconferentie over het rapport van het forum. Ook dat is dus uitgelekt.
pi_132650583
Ronald Waterreus heeft ook meegeschreven aan het rapport. Dat moet het wel een hoogstaand rapport zijn neem ik aan.
pi_132650963
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef stoeltafel het volgende:
#PSV komt om 17.00 met een persconferentie over het rapport van het forum. Ook dat is dus uitgelekt.
Van Bommel zit er niet meer, dus er is naast hem nog een ander lek.
pi_132651074
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef stoeltafel het volgende:
And the drama continues... Maargoed, hoop aan de ene kant wel dat de beerput nou eindelijk eens open gaat en de rotte appels er uit gaan binnen de club. Deze wond ettert nu al een aantal jaren door.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132651137
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Van Bommel zit er niet meer, dus er is naast hem nog een ander lek.
Ben altijd wel benieuwd wie zoiets lekt en wat de motieven zijn. Afgelopen jaren komt echt alles naar buiten bij PSV. Ze kunnen beter daar een onderzoek naar doen.
pi_132651505
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal, heeft toch ook te maken dat er toen teveel geld werd uitgegeven
Jawel, maar PSV had toentertijd ook een heel ander gezicht. We zijn inmiddels - eigenlijk al jaren - het lachertje van Nederland, een titel waar Ajax jaren geleden een abonnement op had. Bij Ajax heerst nu (ok, meestal) de rust, bij PSV is het een en al rumoer. Omgekeerde wereld.
pi_132651565
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:42 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Jawel, maar PSV had toentertijd ook een heel ander gezicht. We zijn inmiddels - eigenlijk al jaren - het lachertje van Nederland, een titel waar Ajax jaren geleden een abonnement op had. Bij Ajax heerst nu (ok, meestal) de rust, bij PSV is het een en al rumoer. Omgekeerde wereld.
Eens en het wordt alleen maar erger blijkbaar.
pi_132651619
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:42 schreef Cavaliers het volgende:

De titels hebben bij ajax veel verbloemd, maar onder de streep word je als ajacied ook niet gelukkig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')