quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oké Hans. Ik zal het even doorgeven.
Lekker inhoudelijk weerquote:
Dan nog hoor je gezamelijk beleid te voeren. Nu roept de clubleiding dus iets wat Cocu vervolgens volledig negeert. Superraar. Snap best dat het voor Maher frustrend is dat Toivonen nu doodleuk op zijn plaats neer gezet wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat beleid tov Toivonen was niet van Cocu maar van de clubleiding. Maar het is bizar dat Toivonen zoveel ruimte gegeven wordt om zo te kutten.
Niet eigenlijk. Gewoon heel triest. Brands wordt waarschijnlijk in dat rapport snoeihard in zijn aars genomen en dat mag niet in die hoedanigheid naar buiten komen. 'Er wordt gewerkt zonder beleidsplan.'quote:
Dat is begrijpelijk, maar om dat middels een retweet te doen... Dan ben je gewoon enorm dom en gooi je je eigen ruiten in. Daarnaast mis je iedere vorm van zelfkritiek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Lekker inhoudelijk weer
[..]
Dan nog hoor je gezamelijk beleid te voeren. Nu roept de clubleiding dus iets wat Cocu vervolgens volledig negeert. Superraar. Snap best dat het voor Maher frustrend is dat Toivonen nu doodleuk op zijn plaats neer gezet wordt.
En het komt toch naar buiten, dan kan je het als club beter in de hand houden en het zelf naar buiten brengenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet eigenlijk. Gewoon heel triest. Brands wordt waarschijnlijk in dat rapport snoeihard in zijn aars genomen en dat mag niet in die hoedanigheid naar buiten komen. 'Er wordt gewerkt zonder beleidsplan.'
Dat krijg je als je incompetente personen op plekken zet, waar ze bij een niet-topclub hebben "bewezen" te kunnen functioneren. Wat iedereen al lang wist wordt daar gewoon bevestigd.
Topclub onwaardig dit.
Inderdaad. Van gemoedelijke topclub naar een wespennest waar zo maar wat wordt gedaan. Ieder jaar een ander beleid is ook een vorm van beleid.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een vreemde club is dit door de jaren heen geworden.
Het is ongelofelijk. Dit riekt naar Ajax en Feyenoord in de beginjaren van dit millennium. Daar was het ook zo onrustig met de foute mensen op de foute plekken. Hopelijk hoeven wij niet zo extreem lang te wachten op de terugkeer van enige structuur.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het komt toch naar buiten, dan kan je het als club beter in de hand houden en het zelf naar buiten brengen
Die gemoedelijkheid was er ook alleen maar omdat de resultaten goed waren en er weinig mensen van het financiële wanbeleid wistenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Van gemoedelijke topclub naar een wespennest waar zo maar wat wordt gedaan. Ieder jaar een ander beleid is ook een vorm van beleid.
Ja, dat wel ja, dat zeg ik; de vorm is oerdom. Maar qua inhoud snap ik hem wel. Blijkbaar leeft het kromme beleid wel bij de spelers, en terecht. Dat zou me wel zorgen baren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk, maar om dat middels een retweet te doen... Dan ben je gewoon enorm dom en gooi je je eigen ruiten in. Daarnaast mis je iedere vorm van zelfkritiek.
Toen was het niet iedere week raak met weer een incident. Kom nou, tien jaar geleden hadden we de Champions League moeten winnen, nu mag je blij zijn als de spelertjes zich gedragen en je wint op bezoek bij RKC.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gemoedelijkheid was er ook alleen maar omdat de resultaten goed waren en er weinig mensen van het financiële wanbeleid wisten
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een vreemde club is dit door de jaren heen geworden.
OP NAAR DE HERDGANG. ATTICA ATTICA POWER TO THE PEOPLE.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen was het niet iedere week raak met weer een incident. Kom nou, tien jaar geleden hadden we de Champions League moeten winnen, nu mag je blij zijn als de spelertjes zich gedragen en je wint op bezoek bij RKC.
Dat is een ander verhaal, heeft toch ook te maken dat er toen teveel geld werd uitgegevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen was het niet iedere week raak met weer een incident. Kom nou, tien jaar geleden hadden we de Champions League moeten winnen, nu mag je blij zijn als de spelertjes zich gedragen en je wint op bezoek bij RKC.
vooralsnog geeft de clubleiding gewoon Cocu die ruimte want er wordt gewoon met Toivonen onderhandelt. Maar hoe dat gaat is totaal belachelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Lekker inhoudelijk weer
[..]
Dan nog hoor je gezamelijk beleid te voeren. Nu roept de clubleiding dus iets wat Cocu vervolgens volledig negeert. Superraar. Snap best dat het voor Maher frustrend is dat Toivonen nu doodleuk op zijn plaats neer gezet wordt.
Schuitema was sowieso een vreemde constructie. Leiding geven aan de RVC, daarna een jaartje interim de club leiden en daarna weer de RVC leiden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ook dat de RVC en de directie niet goed samenwerken. Daar had ik geen forum of rapport voor hoeven te lezen. Dat is toch al jaren zo? Met als ongelofelijke dieptepunt die "rel" tussen Koeman en Schuitema. Wat een aanfluiting zeg. Gewoon lachwekkend.
Van Bommel zit er niet meer, dus er is naast hem nog een ander lek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink 2m
#PSV komt om 17.00 met een persconferentie over het rapport van het forum. Ook dat is dus uitgelekt.
And the drama continues... Maargoed, hoop aan de ene kant wel dat de beerput nou eindelijk eens open gaat en de rotte appels er uit gaan binnen de club. Deze wond ettert nu al een aantal jaren door.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink 2m
#PSV komt om 17.00 met een persconferentie over het rapport van het forum. Ook dat is dus uitgelekt.
Ben altijd wel benieuwd wie zoiets lekt en wat de motieven zijn. Afgelopen jaren komt echt alles naar buiten bij PSV. Ze kunnen beter daar een onderzoek naar doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Bommel zit er niet meer, dus er is naast hem nog een ander lek.
Jawel, maar PSV had toentertijd ook een heel ander gezicht. We zijn inmiddels - eigenlijk al jaren - het lachertje van Nederland, een titel waar Ajax jaren geleden een abonnement op had. Bij Ajax heerst nu (ok, meestal) de rust, bij PSV is het een en al rumoer. Omgekeerde wereld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, heeft toch ook te maken dat er toen teveel geld werd uitgegeven
Eens en het wordt alleen maar erger blijkbaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV had toentertijd ook een heel ander gezicht. We zijn inmiddels - eigenlijk al jaren - het lachertje van Nederland, een titel waar Ajax jaren geleden een abonnement op had. Bij Ajax heerst nu (ok, meestal) de rust, bij PSV is het een en al rumoer. Omgekeerde wereld.
De titels hebben bij ajax veel verbloemd, maar onder de streep word je als ajacied ook niet gelukkig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
Jawel, maar PSV had toentertijd ook een heel ander gezicht. We zijn inmiddels - eigenlijk al jaren - het lachertje van Nederland, een titel waar Ajax jaren geleden een abonnement op had. Bij Ajax heerst nu (ok, meestal) de rust, bij PSV is het een en al rumoer. Omgekeerde wereld.
Schaars is gewoon een nuttige speler, zou ik zeker niet opofferen. Man verzet bergen werk en stuurt de jonkies om hem heen goed aan. Bakalli is zeker gehypet, maar ik verwacht nog wel een opleving van hem. Hij heeft de potentie, dat zien we allemaal. Maher speelt bij PSV een heel andere rol dan hij deed bij AZ. Bij AZ werd het team ongeveer om hem en Altidore heengebouwd, bij PSV is hij een schakel van de ketting, blijkbaar niet zijn ding. Matavz speelt dit seizoen actiever voetbal dan de afgelopen jaren, maar ik ben van mening dat zijn potentie -net als bij Maher- niet wordt gehaald door niet goed gebruik van Matavz.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leidingtechnisch is het al jaren dramatisch. Toch zit er dit jaar in ieder geval nog een gedachte achter tov de laatste jaren. Dat is iets... dat je vervolgens 25 blessures hebt a la Ajax is niet veel aan te doen..
Nu moet gezegd worden dat Schaars niet de vorm heeft van begin competitie en Bakkali een grap is, en Maher nog geen goede wedstrijd in het shirt van PSV heeft gespeeld. Matavz is buiten een goal hier en daar ook drama.
Als Feyenoord niet kan winnen van Heracles, Ajax (en PSV) niet van RKC kunnen winnen en PSV verliest van zowel Groningen als Roda, is er zeker iets mis met het Nederlands voetbal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef DS4 het volgende:
Het Nederlands voetbal zit in een vormcrisis.
Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen dat PSV er nog bovenop komt dan ajax. Het zal gewoon even mee moeten zitten, dan komt er vertrouwen in de ploeg en kan het best weer gaan draaien. Maar het zit niet mee. Het zit gewoon tegen. Afgelopen weekend had je gewoon een pingel moeten hebben ipv geel tegen en dan had je de wedstrijd in de tas gehad. Dat je tegen Groningen er niet meerdere ballen in schopt is ook een wonder.
Bij een jonge ploeg kan dat een hoop onrust geven.
er moet sowieso maar eens snel een lijn getrokken worden. Binnen twee weken tekenen of lekker ballen in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft een vreemde maatregel maar nu is er nog een kleine kans dat ze wat voor hem vangen in de winterstop, zou het nog vreemder vinden als hij na de winterstop nog opgesteld wordt.
Brands glibbert weer overal doorheen. Die kan natuurlijk bij het merendeel niet meer stuk door de goede bedragen die hij heeft bedongen voor de verkopen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:42 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.vi.nl/radio/kr(...)uivingen-bij-psv.htm
Thijs Slegers VI Radio.
Inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Brands glibbert weer overal doorheen. Die kan natuurlijk bij het merendeel niet meer stuk door de goede bedragen die hij heeft bedongen voor de verkopen.
Zou je niet eerst eens het rapport afwachten....quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Brands glibbert weer overal doorheen. Die kan natuurlijk bij het merendeel niet meer stuk door de goede bedragen die hij heeft bedongen voor de verkopen.
Luister eens naar dat bericht van Thijsje op VI. Dan hoor je dat van de 3 kopstukken alleen Brands redelijk buiten schot bleef op een "tribunaal avond".quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens het rapport afwachten....
Nu de boel financieel weer op de rails staat is het tijd om de clubleiding dus te herstructureren. Sanders zou sowieso volgend jaar al vertrekken. En in de RvC mag de bezem er wel door.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:42 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.vi.nl/radio/kr(...)uivingen-bij-psv.htm
Thijs Slegers VI Radio.
quote:Persconferentie om 17.00 uur live te volgen op website Omroep Brabant
PSV houdt maandagmiddag om vijf uur een persconferentie over de uitkomsten van het onderzoek dat is gedaan naar de clubcultuur. De verwachting is dat de directie gaat reageren op de aanbevelingen die in het rapport staan. De persconferentie is vanaf een paar minuten voor vijf live te volgen via de website van Omroep Brabant.
De directie en raad van commissarissen van PSV krijgen namelijk forse kritiek in het onderzoek. Forum PSV vindt dat het huidige beleid zorgt voor spanningen en een gevoel van onbehagen. Directie en raad van commissarissen zouden ook op een andere manier leiding moeten geven.
Het forum bestaat uit twaalf leden die allemaal supporter zijn van PSV.
Ik ben benieuwd of ze het gaan downplayen of dat ze zich kunnen erkennen in de kritiek en daar conclusies uit gaan trekken.quote:
Hoop dat voor bepaalde mensen hun positie onhoudbaar is geworden nu en er een bezem doorheen gaat. Wishful thinking.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze het gaan downplayen of dat ze zich kunnen erkennen in de kritiek en daar conclusies uit gaan trekken.
Downplayen en pappen en nat houden verwacht ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze het gaan downplayen of dat ze zich kunnen erkennen in de kritiek en daar conclusies uit gaan trekken.
Volgens mij had iemand het rapport naar Thijs gelekt met opzet. Rik staat dus weer buitenspel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef stoeltafel het volgende:
Toch weer pijnlijk dat Twitter Rik nagenoeg geen nieuws hierover Twittert.
Eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef stoeltafel het volgende:
thijsslegers @thijsslegers 4m
Overigens is dat ook een vd aanbevelingen, transparant zijn, geen omfloerste vaagheden publiceren
thijsslegers @thijsslegers 5m
Eerste gevolg van uitlekken rapport Forum PSV is logisch: club gaat dadelijk de volledige rapportage openbaren. #transparantie
Zou een prima eerste stap zijn.
Toch weer pijnlijk dat Twitter Rik nagenoeg geen nieuws hierover Twittert.
geluid is wel slechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:55 schreef Scarface88 het volgende:
Live nu!
http://www.omroepbrabant.nl/
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ze leggen hun functie neer denk ik.
Ik verwacht niet dat Brands zijn riante salaris zomaar gaat opgeven. Die vindt dat hij zelf prima daar zit en prima werk levert.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ze leggen hun functie neer denk ik.
Ik maakte een gebbetje. Die gaan recht lullen wat nu krom is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Brands zijn riante salaris zomaar gaat opgeven. Die vindt dat hij zelf prima daar zit en prima werk levert.
Gebruik dan een PI.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje. Die gaan recht lullen wat nu krom is.
gedaan.quote:
Tiny kan bij mij weinig fout doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, Tiny gaat nu met modder gooien.
die er niet eens bij wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik snap dat Tiny pissed is dat dit ook weer is uitgelekt. Ik vermoed toch dat het Bommeltje weer is.
Die heeft maar een vergadering meegemaakt, dus zal het rapport niet in bezit hebben. Eerder Waterreus. Die wil nog altijd een baantje bij PSV.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik snap dat Tiny pissed is dat dit ook weer is uitgelekt. Ik vermoed toch dat het Bommeltje weer is.
Ik denk dat die wel een mailtje heeft gekregen met het rapport. Hij is dik met Thijs en heeft al eerder aangetoond het lek te zijn waar Derksen zijn info haalt.quote:
Van Breukelen woont bij Thijs in Heeze/Leende. Dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Lange termijn technische zaken is trouwens iets waar Van Breukelen op toe moet zien lijkt me vanuit de RvC.......
ik denk niet dat hij een berg kritiek op de leiding, waar hij deel van uitmaakt, dat zou lekken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Breukelen woont bij Thijs in Heeze/Leende. Dat zou ook nog kunnen.
Daarnaast is hij niet zo dik met Derksen en weet hij dat het bij VI terechtkomt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij een berg kritiek op de leiding, waar hij deel van uitmaakt, dat zou lekken.
dat is nog subtiel uitgedruktquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarnaast is hij niet zo dik met Derksen en weet hij dat het bij VI terechtkomt.
nouja een aantal aanbevelingen op technisch gebied zijn natuurlijk al doorgevoerdquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Goed dat Brands zichzelf zit te verdedigen.
Gewoon eigen straatje zuiver vegen.
Hoe noem je het dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja een aantal aanbevelingen op technisch gebied zijn natuurlijk al doorgevoerd
wat? technisch beleid aanpassen?quote:
Dat is hij wel aan het doen. Alle beslissingen die hij heeft genomen passeren de revue en daar wordt nergens kritisch bij stilgestaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:27 schreef rubbereend het volgende:
bovendien is jouw visie op je eigen functioneren en waarom je dat zo doet natuurlijk niet persé je straatje schoonvegen.
Brands bleek zaterdag al zijn stukje redelijk goed verdedigd te hebben aldus Slegers, dus niet zo gek dat hij die lijn nu doortrekt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is hij wel aan het doen. Alle beslissingen die hij heeft genomen passeren de revue en daar wordt nergens kritisch bij stilgestaan.
Er wordt niets verdedigt. Er is blijkbaar snoeiharde kritiek. Dat rapport willen ze niet naar buiten brengen, maar nu het buiten ligt gaan ze er nauwelijks op in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brands bleek zaterdag al zijn stukje redelijk goed verdedigd te hebben aldus Slegers, dus niet zo gek dat hij die lijn nu doortrekt.
nou ik hoor Sanders anders genoeg zeggen, ook inhoudelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij praat veel, maar zegt niks. Kan ik niet zo goed tegen.
Mwoahhh, heel erg veel herhalen van herhalingenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik hoor Sanders anders genoeg zeggen, ook inhoudelijk
ja de dingen in het rapport en dat hij die onderschrijft. Ja ik weet niet wat hij daar meer mee kan doen nuquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoahhh, heel erg veel herhalen van herhalingen
logisch ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn positie is dus niet ter beschikking gesteld.
Als hij 1 of 2 punten benoemt waar ze aan gaan werken, heel graag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja de dingen in het rapport en dat hij die onderschrijft. Ja ik weet niet wat hij daar meer mee kan doen nuwil je nu al 15 plannen horen hoe alles doorgevoerd moet worden?
hij somde een hele rij opquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als hij 1 of 2 punten benoemt waar ze aan gaan werken, heel graag.
Bij alles hebben ze aangegeven dat ze er al mee bezig waren.quote:
nou, die laatste rij van Sanders, qua organisatie noemde hij nogal wat waarmee ze aan de slag gaan. En tis natuurlijk in een organisatie ten alle tijde zo dat een hoop dingen al lopen in meer of mindere mate.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij alles hebben ze aangegeven dat ze er al mee bezig waren.
Het siert ze dat ze overal mee bezig zijn, maar het is en blijft raar dat het complete rapport niet naar buiten mocht komen. Ik denk dat Thijs vanavond meer info heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou, die laatste rij van Sanders, qua organisatie noemde hij nogal wat waarmee ze aan de slag gaan. En tis natuurlijk in een organisatie ten alle tijde zo dat een hoop dingen al lopen in meer of mindere mate.
En kom laten we nou realistisch zijn, de club is een aantal jaren in reorganisatie geweest, dan blijf je op een aantal terreinen altijd achterlopen. Dat is niet goed maar zo werkt dat nou eenmaal. En dat er nog een hoop te winnen valt lijkt me evident. Maar een dergelijk rapport kan je bij heel veel bedrijven/organisaties maken in deze tijden. We moeten nu niet doen alsof we het op dat gebied nou zo enorm achterlopen bij vergelijkbare
daar ben ik het mee eens. Speel open kaart, dan kan je je er ook makkelijker tegen verdedigen. Een goed verslag van afgelopen zaterdag zou in deze ook niet misstaan. Dat zou een hoop helderheid verschaffen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het siert ze dat ze overal mee bezig zijn, maar het is en blijft raar dat het complete rapport niet naar buiten mocht komen. Ik denk dat Thijs vanavond meer info heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |