SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Had ik ook. Toevallig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had 'Corner Ajax' als TT. Maar FOK! liet me niet zo snel achter elkaar posten - vandaar.
Dat zou ik ook doen.quote:
Een ploeg die ook echt voetbalt is natuurlijk wel iets anders dan celtic/rkc.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef TLC het volgende:
Dit Ajax gaat ook niet van Vitesse winnen de volgende week
Ajax ging 300 punten halen tot de winterstop. Allemaal makkelijke wedstrijden dit dat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef TLC het volgende:
Dat is kut, kunnen ze dan niet beter thuisblijven?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef TLC het volgende:
Hoe was het 100 jarig bestaan nog? Leuk feestje gehad?:>quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Als je thuis niet van RKC kan winnen dan kan je beter je club opdoeken...
Just saying..
Rullevant.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe was het 100 jarig bestaan nog? Leuk feestje gehad?:>
Top, morgen staan we ook nog op 1quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe was het 100 jarig bestaan nog? Leuk feestje gehad?:>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |