Het was een serieuze vraag voor de verandering.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zolang het maar geen steek onder water is met een dubbele bodem.
Ik ga jou toch ook niet vragen of jij je autisme-medicijn vandaag al ingenomen hebt? Niet dat ik daar iets mee beweren wil, het is gewoon maar een vraag. Anders kun je niks meer vragen.
Het is een troll topic geworden?quote:
Is toch een lief pietje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef Ryon het volgende:
Over die banner gesproken die nu boven Fok hangt.. redelijk freaky Piet staat daarop. Helpt ook niet echt voor het toch al beroerde image van de Zwarte Piet.
Ok even trollen danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
terug naar Zwarte Piet maar weer voor dit uit de hand loopt?
Ad 3: Mijn favoriete oom vertelde dan altijd dat je in een hok gestopt werd, waar messen ronddraaiden van links naar rechts, van voor naar achter en van boven naar beneden (waarbij hij dan de passende gebaren maakte met zijn handen en heel wreed grijnsde), waardoor we tot pepernoten versneden werden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat kinderen
1) Jarenlang van hun ouders gescheiden blijven.
2) Daar niet aan de Costa Brava aan het strand gaan liggen maar
3) De rest van hun -korte- leventjes mogen slijten in de zilvermijnen van Sinterklaas op een dieet van afgekeurde pepernoten en overjarige marsepein.
Waar dacht jij dan dat Sinterklaas dat hele feest van betaalde?
Dat heeft je oom van "Max und Moritz". Daar wordt dat bijna letterlijk zo beschreven!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ad 3: Mijn favoriete oom vertelde dan altijd dat je in een hok gestopt werd, waar messen ronddraaiden van links naar rechts, van voor naar achter en van boven naar beneden (waarbij hij dan de passende gebaren maakte met zijn handen en heel wreed grijnsde), waardoor we tot pepernoten versneden werden.
Dit verklaart een hoop allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Kees22 het volgende:
Ad 3: Mijn favoriete oom vertelde dan altijd dat je in een hok gestopt werd, waar messen ronddraaiden van links naar rechts, van voor naar achter en van boven naar beneden (waarbij hij dan de passende gebaren maakte met zijn handen en heel wreed grijnsde), waardoor we tot pepernoten versneden werden.
G het is een verzinsel van blanke Nederlanders die graag in de kont van negers kruipen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ok even trollen dan
Sommige mensen..... niet heel Nederland, willen perse dat de knechten van Sint zwart moet zijn
a dit is racisme
b dit is traditionalisme , aangedreven door niet kunnen of willen erkennen dat zwarte mensen er moeite mee hebben
c dit is conservatisme , aangedreven door de angst van identiteitsverlies
d dit is het symbool van een dam opwerpen tegen vreemdelingen, vooral die met een kleurtje
e van alles hierboven een beetje
f non of the above
http://www.gutenberg.org/files/17161/17161-h/17161-h.htmquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Doen ze dat in Duitsland dan met stoute kindertjes?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heeft je oom van "Max und Moritz". Daar wordt dat bijna letterlijk zo beschreven!
Die 3) ken ik niet, in het verhaal dat mij werd verteld zat dat er niet in... maar het is wel geniaal natuurlijk... stoute kinderen oppakken om in zilvermijnen te werk te stellen en dan met de opbrengst daarvan de trip naar Nederland financiëren om weer stoute kinderen op te halen, die als arbeidertjes in de mijnen komen te werken...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat kinderen
1) Jarenlang van hun ouders gescheiden blijven.
2) Daar niet aan de Costa Brava aan het strand gaan liggen maar
3) De rest van hun -korte- leventjes mogen slijten in de zilvermijnen van Sinterklaas op een dieet van afgekeurde pepernoten en overjarige marsepein.
Waar dacht jij dan dat Sinterklaas dat hele feest van betaalde?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Kunnen Marokkanen even buiten deze discussie blijven?
Nee het is discriminerend gelulquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Doen ze dat in Duitsland dan met stoute kindertjes?
(Overigens vond ik dat pigmentaal uitgedaagden wel een sterke vondst!![]()
Hilarisch inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
(Overigens vond ik dat pigmentaal uitgedaagden wel een sterke vondst!![]()
kom nou zegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee het is discriminerend gelul
Jij kruipt alleen in konten van niet-negers. ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
G het is een verzinsel van blanke Nederlanders die graag in de kont van negers kruipen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
G het is een verzinsel van blanke Nederlanders die graag in de kont van negers kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |