SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kun-Aguero op 26-10-2013 22:25:32 ]AJ
Niks mis mee. Ik vond Oneirology wel een aardig album.quote:
Uit dat licht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Zullen we dit jaar gewoon niemand het kampioenschap geven. Gewoon opdoeken.
Het was een test, niet weten dat ik mensen testquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan zou het dus 13:30 zijn. Maar Doublepain heeft moeite met klokkijken.
Jouw posts zijn een beproeving voor het hele forum.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was een test, niet weten dat ik mensen test
Trouwens, leuk wedstrijdje vandaag van Bayern. Herta was zo slecht nog niet.quote:
hopelijk onderga jij snel een humortransplantatie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef boyd153 het volgende:
Jan van Halst ondergaat haartransplantatie [ afbeelding ]
xDquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef Myph. het volgende:
[..]
Trouwens, leuk wedstrijdje vandaag van Bayern. Herta was zo slecht nog niet.
heerlijke wedstrijd idd. Zat te twijfelen tussen de derby en bayern maar toch voor bayern gekozen. Bij de andere wedstrijden vielen er ook heel wat goals, niet normaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef Myph. het volgende:
[..]
Trouwens, leuk wedstrijdje vandaag van Bayern. Herta was zo slecht nog niet.
Je bedoelt 'vanwege het resultaat van Ajax' ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
De Ajacieden gaan hun woede afreageren op het resultaat van Ajax, het is weer zover.
Je het is zoverquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoelt 'vanwege het resultaat van Ajax' ?
Ook eerder naar bedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom? 1 uur extra slaap, is toch heerlijk man
Oh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja nu hopen dat mensen me niet nadoen.
Toch bedankt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht eigenlijk dat ik Gramulanion quote.
Ik weet niet wie Grammararion isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht eigenlijk dat ik Gramulanion quote.
Nog 3 kwartierquote:
Hooguit als het 1-0 wordtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaat RKC vandaag nog voetballen of hoe zit dat?
Ja echt vet raar hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:58 schreef TLC het volgende:
Als je thuis niet eens van RKC Waalwijk wint moet je niet eens kampioen willen worden
Kunnen we jou ruilen met van Halst?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja echt vet raar hoor
[ afbeelding ]
Oke bedanktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja echt vet raar hoor
[ afbeelding ]
ja dus ? dat is toch hun goed recht ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja echt vet raar hoor
[ afbeelding ]
Dan moet je eerst m'n manager Mino bellenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Kunnen we jou ruilen met van Halst?
Pizzatje ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je eerst m'n manager Mino bellen
Lens staat buitenspel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
Binnen nu en 10 minuten maakt Ajax de eerste.
Het probleem bij ajax is gewoon dat de verdediging niet snel rondtikt.quote:
Tsja of gewoon steeds naar elkaar terugspelen zodat je achteraf kan zeggen dat je wel meer balbezit hebt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het probleem bij ajax is gewoon dat de verdediging niet snel rondtikt.
Altijd
*o maar eens naar de linkerkant geven"
"4 sec aanname"
*paas naar middenveld
*middenveld kan er vervolgens niks mee want ze staan allemaal al weer op 0,1m gedekt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd
"4 sec aanname"
*paas naar middenveld
*middenveld kan er vervolgens niks mee want ze staan allemaal al weer op 0,1m gedekt.
Misschien wordt het tijd dat je een andere sport gaat volgen. Van voetbal snap je duidelijk niet veel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd
"4 sec aanname"
*paas naar middenveld
Leg mij eens uit waarom de verdediging in de opbouw een handelingssnelheid van een slak moet hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat je een andere sport gaat volgen. Van voetbal snap je duidelijk niet veel.
Wij zitten op één lijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
Godver wat is die badmeester toch slecht.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is ajax slecht zeg, de tering.
Oei, je snapt er echt niks van. Laat maar zitten alsjeblieft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef MouzurX het volgende:
Leg mij eens uit waarom de verdediging in de opbouw een handelingssnelheid van een slak moet hebben.
Je lijkt die neger wel met "you just don't get it".quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, je snapt er echt niks van. Laat maar zitten alsjeblieft.
Dat zei m'n vrouw gisteravond ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
Er zijn avonden waarop je ontelbare kansen hebt die er op wonderbaarlijke wijze gewoon niet in gaan.
Maar goed, terug naar deze avond.
Ajax ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
De arbitrage is niet om over naar huis te schrijven vandaag.
twitter:RyanBabel twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 22:18:23Kom op Ajax, sleep m eruit... reageer retweet
Ja Ferdiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef Ferdii het volgende:
Wat een zaad partij tot nu toe
Alleen maar aanvallen maar er geen 1 keer doorheen komen
xDquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:19 schreef Pascalus het volgende:
Van Rhijn geeft een voorzet
Hoekschop voor RKC
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:19 schreef Pascalus het volgende:
Van Rhijn geeft een voorzet
Hoekschop voor RKC
Zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:20 schreef MouzurX het volgende:
Ajax moet bij corners eens een man van achter zetten voor doorschietende ballen.
We missen spelers die een vrije man met en normale paas kunnen aanspelen in de dieptequote:
Er moet iemand staan om Van Rhijns voorzetten tegen te houden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
Kan Ajax niet beter de keeper wisselen zoals in ijshockey, toch niet nodig.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Er moet iemand staan om Van Rhijns voorzetten tegen te houden.
Net zoals tegen psv ja, hele wedstrijd lang alles pakken en dan laatste min een blunderquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef Pascalus het volgende:
Seda blundert zometeen nog wel een keer.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een aidswedstrijd, we zien hier niet de kampioen aan het werk.
Dit is bijna identiek aan jong ajax tegen telstar idd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef DaggerOne het volgende:
wist niet dat Jong Ajax in de eredivisie speelde.
En dan verwachten dat ze Celtic wel verslaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dit is bijna identiek aan jong ajax tegen telstar idd.
Nouja Celtic was wel minder alleen verwachtte ik niet een overwinning.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:23 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
En dan verwachten dat ze Celtic wel verslaanCompleet doorgeslagen met die eigen jeugd.
Toen PSV nog champions league speelde wonnen ze Groningen uit ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef TLC het volgende:
Toen Ajax nog in de Meer speelde werden zulke ploegen met 4 of 5-0 opgerold
Minder in veldspel idd, maar dat zijn ze altijd daar. Het gaat om t winnen, en dat doe je niet zo'n jeugdig elftal met zeer weinig ervaring.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nouja Celtic was wel minder alleen verwachtte ik niet een overwinning.
Voorderest zijn alleen van rhijn en blind boilesen niet van die wedstrijd tegen telstar
1.92m volgens Googlequote:
Tong heeft ze in '35 nog met 7-0 van eendracht maakt macht zien winnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef TLC het volgende:
Toen Ajax nog in de Meer speelde werden zulke ploegen met 4 of 5-0 opgerold
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tong heeft ze in '35 nog met 7-0 van eendracht maakt macht zien winnen.
Dat waren 11 internationals. Dit zijn 11 beunhazenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen PSV nog champions league speelde wonnen ze Groningen uit ook.
Bij relatief kleine tegenstanders lijk je al gauw groterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Oh vind ik nog meevAllen, doe gast lijkt net 2 meter 10 oid
Hier zit wat in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij relatief kleine tegenstanders lijk je al gauw groter
klinkt fout manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Blind met diee xtreem harde ballen
Klopt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat waren 11 internationals. Dit zijn 11 beunhazen
Amrabat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Waar is het mis gegaan?
lulloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |