SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kun-Aguero op 26-10-2013 22:25:32 ]AJ
Niks mis mee. Ik vond Oneirology wel een aardig album.quote:
Uit dat licht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Zullen we dit jaar gewoon niemand het kampioenschap geven. Gewoon opdoeken.
Het was een test, niet weten dat ik mensen testquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan zou het dus 13:30 zijn. Maar Doublepain heeft moeite met klokkijken.
Jouw posts zijn een beproeving voor het hele forum.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was een test, niet weten dat ik mensen test
Trouwens, leuk wedstrijdje vandaag van Bayern. Herta was zo slecht nog niet.quote:
hopelijk onderga jij snel een humortransplantatie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef boyd153 het volgende:
Jan van Halst ondergaat haartransplantatie [ afbeelding ]
xDquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef Myph. het volgende:
[..]
Trouwens, leuk wedstrijdje vandaag van Bayern. Herta was zo slecht nog niet.
heerlijke wedstrijd idd. Zat te twijfelen tussen de derby en bayern maar toch voor bayern gekozen. Bij de andere wedstrijden vielen er ook heel wat goals, niet normaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef Myph. het volgende:
[..]
Trouwens, leuk wedstrijdje vandaag van Bayern. Herta was zo slecht nog niet.
Je bedoelt 'vanwege het resultaat van Ajax' ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
De Ajacieden gaan hun woede afreageren op het resultaat van Ajax, het is weer zover.
Je het is zoverquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoelt 'vanwege het resultaat van Ajax' ?
Ook eerder naar bedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom? 1 uur extra slaap, is toch heerlijk man
Oh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja nu hopen dat mensen me niet nadoen.
Toch bedankt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht eigenlijk dat ik Gramulanion quote.
Ik weet niet wie Grammararion isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht eigenlijk dat ik Gramulanion quote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |