waarom pak je dan niet een cheap ass autoquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja klopt maar iedere keer met je adder in het water landen is een hele dure grap
In de guide staat dat je het beste een sedan of coupe kan nemen. Iets langzaamsquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja klopt maar iedere keer met je adder in het water landen is een hele dure grap
dat langzame snap ik niet...je moet een flinke jump maken want met mijn bati op hoge snelheid haal ik het nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
In de guide staat dat je het beste een sedan of coupe kan nemen. Iets langzaams
Langzame auto kan nog steeds topsnelheid maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat langzame snap ik niet...je moet een flinke jump maken want met mijn bati op hoge snelheid haal ik het niet
Hmm, ik heb die in SP gehaald met de tailgater van Michael.. Je moet aan de rechterkant van de vuurtoren landen, maar je zou 'm zelfs kunnen halen als je auto daarna nog in de oceaan verdwijntquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat langzame snap ik niet...je moet een flinke jump maken want met mijn bati op hoge snelheid haal ik het niet
was gister wel makkelijk een paar op de motor en een paar in de auto,quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, ik heb die in SP gehaald met de tailgater van Michael.. Je moet aan de rechterkant van de vuurtoren landen, maar je zou 'm zelfs kunnen halen als je auto daarna nog in de oceaan verdwijnt
Die pagode jump moet ik ook nog halen, moet wel met een motor want met een auto schamp ik steeds de zijkanten waardoor ik fail
Iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef kawa4 het volgende:
[..]
was gister wel makkelijk een paar op de motor en een paar in de auto,
en af en toe ruilen van voertuig
het is een crew only session dus je kan mij gewoon joinen via het menuquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:05 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd. Invite me maar even indien mogelijk
je zat net bij mij voor 10 seconden .ik hoorde je wel hijgen in ieder gevalquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef PeterPastoor het volgende:
Het lijkt erop dat ik al mijn geld kwijt ben? In ieder geval het cash geld. Bankgeld heb ik nog. Is er uberhaubt iemand online? Ik hoor niemand
Geil he?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je zat net bij mij voor 10 seconden .ik hoorde je wel hijgen in ieder geval
Na een paar races ben je dit:quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:49 schreef Janeiros het volgende:
Zo beroerd vond ik die Adder trouwens niet eens rijden. Maar 1 mil is verdomme nog te ver weg
#KWAAT #NIETKWAAT #TEAMCHROMEquote:
HEYHOI LEUKEN MATIGE GARPquote:
Nee, maar ik wil 'm wel kopen voor 50 cent en er dan op stampen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:20 schreef bobbernaut het volgende:
ff kakken, iemand die een foto wilt?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil 'm wel kopen voor 50 cent en er dan op stampen.
Je kan zo wel met ons meespelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Als mensen aan het racen zijn zou ik graag een invite ontvangen
quote:
Ik ben ontroerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Divje het volgende:
Dat is geen gemakkelijke opgave in dit topic. Hulde!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:27 schreef kensei het volgende:
#BOBBERSWAG #TEAMCHROME #NIETKWAAT #LUCHTSTREEPJES #RAPTALENT
Wij gaan zo racen met 4 man. Farmenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wie is er te joinen? En wie is wat aan het doen?
Volgens mij is de PS3 bezetquote:
Wiwaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wie is er te joinen? En wie is wat aan het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |