Entity, duidelijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:23 schreef Janeiros het volgende:
Mensen, de Adder of Entity? Zegt u maar
adderquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:23 schreef Janeiros het volgende:
Mensen, de Adder of Entity? Zegt u maar
Entitties.quote:
als je voor een entity/adder poll gaat : alle arme sloebers stemmen dan toch wel op die entity ..ik heb een veel beter plan : 4 entity vs 4 adder race met fokkers onlyquote:
You're onquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
als je voor een entity/adder poll gaat : alle arme sloebers stemmen dan toch wel op die entity ..ik heb een veel beter plan : 4 entity vs 4 adder race met fokkers only
fixedquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
als je voor een entity/adder poll gaat : alle arme sloebers stemmen dan toch wel op die entity ..ik heb een veel beter plan : 4 entity vs 4 adder race met fokkers only zonder elkaar te beuken.
Of van die mensen die in je slipstream zitten en dan tegen je aan knallen omdat ze niet snappen hoe het werkt, ik zal geen namen noemenquote:
Entity is ook foeilelijk, op de achterkant na, maar het gaat om de rij eigenschappen hequote:Op zondag 27 oktober 2013 13:45 schreef Janeiros het volgende:
Die Entility heeft wel een brakke voorkant trouwens.
Entity is idd lelijk. Maar die Cheetah vind ik zo mogelijk nog lelijkerquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Entity is ook foeilelijk, op de achterkant na, maar het gaat om de rij eigenschappen he
zeg gewoon wie het zijn daar leren ze alleen maar vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Of van die mensen die in je slipstream zitten en dan tegen je aan knallen omdat ze niet snappen hoe het werkt, ik zal geen namen noemen
Maar dan gaat durex weer miepen dat ik wijs doequote:Op zondag 27 oktober 2013 13:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zeg gewoon wie het zijn daar leren ze alleen maar vangisteren ook nog een fokker waarvan ik de naam niet meer weet die zo druk bezig was met mij vooral niet in z'n slipstream te laten dat hij zelf tegen een paal knalde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:52 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand al die stunt jump gedaan bij de vuurtoren? die is echt onmogelijk volgens mijDaar moet je volgens mij echt op het eilandje landen op 4 wielenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
ja klopt maar iedere keer met je adder in het water landen is een hele dure grapquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar moet je volgens mij echt op het eilandje landen op 4 wielen
voor stunt jumps join mijquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:54 schreef Janeiros het volgende:
Waar kan ik joinen?Verveel me de pleuris in die open servers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |