Donequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:08 schreef wyccie het volgende:
ER, kun je de OP aanpassen? Er kan natuurlijk niet meer aangemeld worden voor Secret Santa.
Wiebel erbij gezet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:18 schreef wyccie het volgende:
Bedankt. Oh, Wiebelkont staat niet op de lijst, zie ik.
Wat heb je verzameld, ER?
geen dank! Wel fijn hoor dat het hier zulk mooi weer isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:27 schreef wyccie het volgende:
Je hebt ook Portugees weer meegenomen. Bedankt.
Jammer...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Geluidsproblemen in de Ziggodome. Concert is vertraagd voor bijna 2 uur, zaal loopt leeg nu...
Oude band, oude techniek kennelijk...
Hebben ze geen soundcheck gedaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Geluidsproblemen in de Ziggodome. Concert is vertraagd voor bijna 2 uur, zaal loopt leeg nu...
Oude band, oude techniek kennelijk...
Er is toezicht, ook 's nachts. En dankzij E.'s werkzaamheden voor de crew slapen we in de crew-slaapzaal, wat 80% scheeltquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben geen aangeschoten figuren die 's nachts hun bed opzoeken en dan de helft omver lopen?
Misschien hebben ze wel weer onderling ruzie ofzo...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verkeerde cassettebandje meegenomen?
Dit is vást niet de enige lan dit weekend in Nederland, maar het kan welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Puala het volgende:
Etcie, ik denk dat een collega van mij bij jou bij dat lan weekend is. Kan dat? Hij ging vrijdag in elk geval voor een lan weekend weg en is maandag ook nog vrij en nou hoor ik jou er ook over
Ik heb werkelijk geen idee. Zoveel interesse heb ik niet getoondquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit is vást niet de enige lan dit weekend in Nederland, maar het kan welwaar is zijn lan?
Naaaaisquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef iamredleader het volgende:
Broertje heeft het allemaal overleefd, foto's en video's volgen na het editten door een professional die erbij was
heb je een naam gehoord hoe het heetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Zoveel interesse heb ik niet getoond![]()
![]()
Je hebt een DM met naamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je een naam gehoord hoe het heet![]()
en ik kan het je niet kwalijk nemenmaar dit is wel een redelijk grote lan voor Nederlandse begrippen, er zitten iets van 850 mensen
In Zweden is er een lan voor 10.000 deelnemersquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt een DM met naam![]()
850 is veel
Fijn dat het opgelost kon wordenquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:03 schreef MadMaster het volgende:
En weer thuis na een lang avondje Fleetwood Mac.
Soundboard was opgeblazen en er moest een vervangend apparaat uit Utrecht komen.
Beetjes knullig, maar het was het wachten waard. Grandioos concert!
Nu wil ik Stevie Nicks als oma, moeder of vrouw, maakt niet uit...
Nee, ik kon niet goed naar binnen kijken. Het was te donker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wyyccie, heb je niet gezien vanavond![]()
Jij mij wel ?
meneer de Leeuw is jarig?quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:27 schreef MadMaster het volgende:
Pleuris weer en een verjaardag in Ouwehands dierenpark.
Geen zin...
waterballonnen en super soakers meenemenquote:Op zondag 27 oktober 2013 08:27 schreef MadMaster het volgende:
Pleuris weer en een verjaardag in Ouwehands dierenpark.
Geen zin...
klinkt als een rustig avondjequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook geen echte kater en dat was het wel.
Gewoon vinger in je keel. Helpt vrijwel altijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:59 schreef wyccie het volgende:
Meer saai en verschrikkelijk.
Gisteren mijn eten niet op kunnen krijgen en vandaag nog steeds niet overgegeven. Ik zit er een beetje op te wachten zodat ik me daarna weer fris en fruitig voel.
Slapen jullie in het weekend ook vaste uren?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zomaar een uur langer geslapen dan normaal
Daar is mw. MM inmiddels iets te oud voor. En nat is het hier sowieso al...quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
waterballonnen en super soakers meenemen
En mogguh iedereen!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:43 schreef wyccie het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=114042
Voor Oof.
neuh ik sla even over, heb wel weer even genoeg gevlogenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgen storm boven NL en GB en jullie kunnen vast wel raden waar ik naar toe mag vliegen morgen (MaJo, ga je mee?)
quote:
jij bent een dure.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:16 schreef wyccie het volgende:
Mijn verlanglijstje.
http://www.buzzfeed.com/l(...)stmas-books?s=mobile
het is met name de aanloop er naartoe en het opstijgen. Als we eenmaal in de lucht zitten gaat het wel, zolang er maar niet te erge turbulentie isquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:57 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn, dat de medicijnen geholpen hebben, hoewel nog versufter misschien ook weer niet zo goed is.
Hoe zit dat dan als je naar Amerika gaat? Maakt een langere of kortere vlucht veel uit?
fuckquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:49 schreef MaJo het volgende:
Fucking hell, ik wil net mijn camera uit mijn tas halen om de foto's over te zetten op mijn laptop, is mijn camera gewoon gejatTasje zit er nog netjes in maar camera is pleite. Damn ik kan wel janken, alle foto's zijn gewoon weg
Ik ben gewoon in shock op het moment, zoiets verwacht je toch niet? G is nu met de vliegtuigmaatschappij aan het bellen. De camera is niet het ergste maar ik had zulke mooie foto's gemaaktquote:
Potverdorie wat zwaar klote inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:49 schreef MaJo het volgende:
Fucking hell, ik wil net mijn camera uit mijn tas halen om de foto's over te zetten op mijn laptop, is mijn camera gewoon gejatTasje zit er nog netjes in maar camera is pleite. Damn ik kan wel janken, alle foto's zijn gewoon weg
Die cupcake car staat héél ver onderaan de lijst. Waarom denkt iedereen dat ik zo van dat spul ben? Van een vriendin heb ik ook al gebaksvorkjes met cupcakes gekregen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij bent een dure.Denk dat de Sint daar wel wat mee kan....
specifiek die cupcake car zeker?
Weet je nog wanneer je hem voor het laatst had?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in shock op het moment, zoiets verwacht je toch niet? G is nu met de vliegtuigmaatschappij aan het bellen. De camera is niet het ergste maar ik had zulke mooie foto's gemaakt
Ik weet zeker dat ik de camera in mijn tas heb gestopt, de tas is daarna niet meer open geweest. Ik heb de hele koffer doorzocht maar hij is echt weg. Bovendien is er ook in G's tas gerommeld, dat zag hij meteen al maar niks gejat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die cupcake car staat héél ver onderaan de lijst. Waarom denkt iedereen dat ik zo van dat spul ben? Van een vriendin heb ik ook al gebaksvorkjes met cupcakes gekregen.![]()
MaJo, weet je zeker dat het gestolen is? Zou je het in je hotel hebben kunnen laten liggen? Of uit het cameratasje in je grote tas gevallen?
We hebben wel wat foto's op onze telefoon gemaakt maar de mooiste foto's stonden op de cameraquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:04 schreef wyccie het volgende:
Heeft je vriend ook nog aparte foto's gemaakt?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef wyccie het volgende:
Heel misschien heeft de dief nog wel het SD-kaartje in de cameratas teruggestopt?
Als ik dief zou zijn, zou ik dat wel doen.
Niet veel bijzonders, dat ze het genoteerd hebben. De verzekeringsmaatschappij was een stuk meer betrokken. Het lastige is ook dat je niet weet of het op Schiphol of al in Portugal is gebeurd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef Soempie het volgende:
Zo, dat is brutaal en helemaal slecht als het door een medewerker is gedaan. Wat zeiden ze bij de maatschappij?
Ik ga eens kijken, dat zou wel echt fantastisch zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef wyccie het volgende:
Heel misschien heeft de dief nog wel het SD-kaartje in de cameratas teruggestopt?
Yupquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:36 schreef wyccie het volgende:
Maar het is dus echt uit je ruimbagage gehaald?![]()
Dan is het wel makkelijker te traceren wie van de bagageafhandelingsmedewerkers het kan zijn.
Nogal jaquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:49 schreef MaJo het volgende:
Jij bent een goed mensquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef wyccie het volgende:
Mja, neem aan dat ze de SD eruit halen dus dan heb je er nog niks aan. De foto's is het kutte, de Nikon is verzekerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou marktplaats in de gaten gaan houden ... er vanuit gaand dat het in Nederland gejat is.
Als er meerdere meldingen van diefstal binnen zijn gekomen zullen ze wel onderzoek doen, hoop het wel!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:28 schreef Soempie het volgende:
Hopelijk doen ze wel wat meer dan alleen noteren, maar dat zal wel niet.![]()
B. hoe gaat het met de verhuisvoorbereidingen?
Ik las het jaquote:
dat waait wel weer overquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:40 schreef iamredleader het volgende:
Lekkere weersvoorspelling voor morgen![]()
Afhankelijk van hoe erg het wordt kan het zijn dat Tinu dan niet naar Nijmegen gaat voor haar werk. Ik ga (samen met Lior - papadag) genieten van de storm
ben benieuwd of ik ga vliegen jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:40 schreef iamredleader het volgende:
Lekkere weersvoorspelling voor morgen![]()
Afhankelijk van hoe erg het wordt kan het zijn dat Tinu dan niet naar Nijmegen gaat voor haar werk. Ik ga (samen met Lior - papadag) genieten van de storm
Wie weetquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je kan straks daadwerkelijk het menu lezen bij de Chinees?
Zo'n menu als dit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je kan straks daadwerkelijk het menu lezen bij de Chinees?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Mijn zwager, schoonzus en neefje van een half jaar met hun Halloween outfit dit jaar...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Mijn zwager, schoonzus en neefje van een half jaar met hun Halloween outfit dit jaar...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik hoef niet eens witte schmink op om te lijken op Morticia Addams!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(hihi ik zei "lijken")-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
ER kan dan wel Lurch spelen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens witte schmink op om te lijken op Morticia Addams!
(hihi ik zei "lijken")
*Bleekboks*quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens witte schmink op om te lijken op Morticia Addams!
(hihi ik zei "lijken")
wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
ik denk zo'n 200quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef Nico_S. het volgende:
Erg lullig, die camera, MaJo. Gaat het om erg veel foto's?
en toch vind ik het spannend om nu te gaan rijdenquote:
Eens, maar ik ga het lot niet meer tarten...quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk MM maar eigenlijk is het toch belachelijk dat je je camera niet meer in je koffer kunt stoppen?
Deze fout maak ik ook nooit meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar ik ga het lot niet meer tarten...
En goedemorgen allen...
Pics... Maar dan nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Hier zijn op de 11e etage de rubbers van diverse ramen (maatje 2 x 2 meter) er uit geblazen en oorverdovende fluittonen gaan daardoor over de afdeling.
Het is te hopen dat die ramen er in blijven zitten, anders is de ramp niet te overzien...
Aan de overkant bij een kantoorpand zijn bijna alle bomen afgebroken.
Het lijkt wel een oorlogsgebied...
Paar ramen eruit, dat is toch geen wereldrampquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef MadMaster het volgende:
anders is de ramp niet te overzien...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het te zien is, last van tegenlicht...Die ramen zijn op zich het probleem niet, maar heb je enig idee wat er gebeurt als die dingen naar beneden donderen? We zitten hier niet in een weiland...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Paar ramen eruit, dat is toch geen wereldramp.
De wind gaat van buiten naar binnen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ramen zijn op zich het probleem niet, maar heb je enig idee wat er gebeurt als die dingen naar beneden donderen? We zitten hier niet in een weiland...
Ja, maar de ramen zitten aan de buitenkant in de sponningen, die zullen dus, als ze vallen, naar buiten vallen en niet naar binnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:54 schreef Bart het volgende:
[..]
De wind gaat van buiten naar binnen...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]Het is te zien... En wel heftig dit allemaal. Doden, gewonden, schade.... Echt blij dat ik rustig thuis kan blijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het te zien is, last van tegenlicht...
[..]
Die ramen zijn op zich het probleem niet, maar heb je enig idee wat er gebeurt als die dingen naar beneden donderen? We zitten hier niet in een weiland...
Positief benaderenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Stormschade bij ons achterthuisfotootje volgt nog. containers omgevallen, schutting plat en in onze tuin.
Voordeel is wel dat we nu van de klimop af zijn
Achterthuis = achter 't huis?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Stormschade bij ons achterthuisfotootje volgt nog. containers omgevallen, schutting plat en in onze tuin.
Voordeel is wel dat we nu van de klimop af zijn
Hmm das dan wel minder ja...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar de ramen zitten aan de buitenkant in de sponningen, die zullen dus, als ze vallen, naar buiten vallen en niet naar binnen.
Een paar jaar terug is dat ook al het geval geweest en dat heeft een hoop ellende opgeleverd, zowel materieel als bij personen die in de buurt liepen...
Live update: Ze zitten er op onze etage nog in, maar het schijnt dat er één van een lagere etage uitgedonderd is...quote:
Stoep onder het gebouw maar even afzetten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live update: Ze zitten er op onze etage nog in, maar het schijnt dat er één van een lagere etage uitgedonderd is...
Goed plan, maar het pand is 60 meter breed/lang en ligt aan een doorgaande weg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Stoep onder het gebouw maar even afzetten?
Pannetje soep opzetten voor de boys dan maar...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ik krijg een paar monteurs terug naar de zaak omdat ze van het werk weggaan ivm rondvliegende dakpannen...
ik heb eerst nog wel wat opruimwerk in het magazijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pannetje soep opzetten voor de boys dan maar...
Altijdquote:
Jaquote:
Nee dat was het Achterhuisquote:Of gaat om een verstopte woning achter een boekenkast...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
Wees maar blij dat je thuis zit Etcie. Men heeft net het busverkeer in heel Friesland stilgelegd.
Edit: Treinverkeer ook lees ik net.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:59 schreef MadMaster het volgende:
Een leverancier belde vanmorgen dat ze verminderd beschikbaar waren wegens een personeelsuitje in de Efteling. Heb hem afgeraden om in de buurt te komen van het vliegende tapijtje...
quote:
Volgens mij moet dit voor jou een briesje zijn, met die orkanen, wervelstormen, bizarre sneeuwstormen en wat er wel niet allemaal in Amerika gebeurt qua weerquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pffff blijf allemaal maar veilig okay
ja maar wij kunnen het hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit voor jou een briesje zijn, met die orkanen, wervelstormen, bizarre sneeuwstormen en wat er wel niet allemaal in Amerika gebeurt qua weer
Met wind hebben wij blijkbaar meer issues dan waterquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar wij kunnen het hebben
Right...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar wij kunnen het hebben
Liever bordkarton dat rondvliegt dan bakstenen denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons vallen er nu alleen maar bomen om en sneuvelen er wat ruiten, bij 'jullie' storten die bordkartonnen prefab huizen bij windkracht 7 al in elkaar...
Waar vliegen er hier dan bakstenen, op wat bouwplaatsen na dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Liever bordkarton dat rondvliegt dan bakstenen denk ik
maar we zijn het wel gewendquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Right...
Bij ons vallen er nu alleen maar bomen om en sneuvelen er wat ruiten, bij 'jullie' storten die bordkartonnen prefab huizen bij windkracht 7 al in elkaar...
Nee, gewoon chaos zoals het komt...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar we zijn het wel gewendgeen codes rood oranje regenboog hier
Was het niet zo dat ze in Amerika juist huizen bouwen die snel zijn te bouwen omdat er wel eens een orkaan of tornado is?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar vliegen er hier dan bakstenen, op wat bouwplaatsen na dan?
Bijna nergens...
Daarom toch maar hier een stevig huis dat tegen een stootje kan, dan helemaal geen huis meer.
In de USA gaan hele wijken letterlijk en figuurlijk de lucht in bij een stevige bries.
Voorbeelden genoeg gezien daar...
Wat de reden ook is, de wolf van de 3 biggetjes blaast ze met gemak om en dat lijkt me als eigenaar/bewoner niet echt prettig...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was het niet zo dat ze in Amerika juist huizen bouwen die snel zijn te bouwen omdat er wel eens een orkaan of tornado is?
Maar kan me vergissen dat dat de reden is hoor
Mij ook niet, maar aan de andere kant: als het qua herbouwen goedkoper is om een pre-fab huis neer te planten dan steeds weer een bakstenen huis, dan weet ik het ook welquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat de reden ook is, de wolf van de 3 biggetjes blaast ze met gemak om en dat lijkt me als eigenaar/bewoner niet echt prettig...
Dat laatste, dat is één van de redenen om niet in de USA te willen wonen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar aan de andere kant: als het qua herbouwen goedkoper is om een pre-fab huis neer te planten dan steeds weer een bakstenen huis, dan weet ik het ook wel![]()
(Ik zou uiteindelijk gewoon verhuizen trouwens, maar dat is wat anders)
dat etcie gewoon weer zou verhuizen? hè wat flauwquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste, dat is één van de redenen om niet in de USA te willen wonen...
Verhuizen sucks, dus als ik dat kan vermijden, dan is dat mijn voorkeur...quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat etcie gewoon weer zou verhuizen? hè wat flauw
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh I am having so many feeeelings
tot die tijd kan je me vinden met mijn gezicht op tafel...quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Herkenbaar PS!
Uiteindelijk komt er meestal wel weer een punt waarop je dat wel weet
...ik ben mijn baan precies een week geleden kwijtgeraaktquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry, die visual is wel grappig![]()
Ben je op je werk?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed ik wist niet of ik dit überhaupt zou vertellen maar alas.
Ik had gister echt niks nuttigs te doen op het werk en zat dus een beetje te fokken en auto verzekeringen op te zoeken. Niet heel slim, maar ik had echt niet verwacht dat mijn baasmijn kast in zou stormen, me vertellen dat ik mijn spullen moest pakken, en me de deur uit zou sturen. Bleek dat hij mijn computer aan het tracken was. Vanuit het niets. Na minutenlang smeken gaf hij aan dat ik wel moch mailen. Ik heb verolgens anderhalf uur in de kou op een taxi staan wachten, en die mail gestuurd. Niks gehoord. Uiteindelijk toch achter de auto aangegaan, zodat als ik wat hoor ik meteen kan handelen. Maar nu zit ik dus thuis, en heb nog altijd niks gehoord. What. De. Fok.
it's finequote:
quote:
Beterschap voor Equote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gaat goed hierMaar beetje veel gewerkt de laatste tijd. Dus weinig zin in iets anders dan mn baby knuffelen en slapen
En de baby ligt nu al zo'n 3 uur ziekjes op mn arm te slapen
preciesquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik heb even teruggelezen en ik vind het een lompe streek, en ik hoop dat je dit als een soort kans ziet om ófwel iets beters te vinden, ófwel terug naar NL te komen. Je zou met de kerst al hier zijn toch?
maar ook een vervangende smartphone?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een cadeaubon van 50 euro aangeboden gekregen van The Phone House en een aanpassing op hun website "vervangende smartphone indien voorradig"...
Toch wel aardig...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een cadeaubon van 50 euro aangeboden gekregen van The Phone House en een aanpassing op hun website "vervangende smartphone indien voorradig"...
Toch wel aardig...
dan?quote:
En je hebt je gelijk gekregen, ook wat waard...quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef Lotusss het volgende:
Toch wel aardig...
Nee. Ik heb vrijdag maar een nieuwe smartphone voor mezelf gekocht. Op de zaak natuurlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar ook een vervangende smartphone?
nahja hopen dat het met deze beter gaat danquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Ik heb vrijdag maar een nieuwe smartphone voor mezelf gekocht. Op de zaak natuurlijk![]()
En volgens de wet moeten ze óf een vervangende smartphone óf een tegemoetkoming bieden. Dat laatste hebben ze gedaan.
Als deze al stuk gaat, dan gaat deze tenminste niet naar reparatie bedrijf Dynafix. Die doen Apple en HTC, niet Samsung. Laat ik maar zeggen dat ze beter Dynafuck kunnen heten... klachten zat op Radar enzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja hopen dat het met deze beter gaat dan
"no job = no money"quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heeft iemand even motiverende woorden voor me zodat ik weer banen kan gaan zoeken?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heeft iemand even motiverende woorden voor me zodat ik weer banen kan gaan zoeken?
Agos, E'tjequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gaat goed hierMaar beetje veel gewerkt de laatste tijd. Dus weinig zin in iets anders dan mn baby knuffelen en slapen
En de baby ligt nu al zo'n 3 uur ziekjes op mn arm te slapen
De APK van die auto is 12 dagen geleden verlopen. Dit is gewoon een dreigement van de RDW, heeft niks met de wind te maken johquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Las ik nou eerder iets over geen rondvliegende bakstenen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De APK van die auto is 12 dagen geleden verlopen. Dit is gewoon een dreigement van de RDW, heeft niks met de wind te maken joh
Als je niks doet wordt het niet beter, maar als je wel wat vindt doe je ervaring op die je straks nodig hebt om je droombaan te kunnen krijgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Welke game?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeau, ik heb ook weer een sollicitatie de deur uit gedaan. Morgen weer een, maar nu eerst lekker gamen
Saint's Row 3. Was van het weekend in de aanbieding via Steam en tot nu toe bevalt het primaquote:
Toffe game ja, heb me kapot gelachenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Saint's Row 3. Was van het weekend in de aanbieding via Steam en tot nu toe bevalt het prima
Ja, dat was ik als reactie op Etcie en dat klopt nog steeds.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Las ik nou eerder iets over geen rondvliegende bakstenen?
[ afbeelding ]
Niet slecht!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geen centje pijn met vliegen, zelfs geen vertraging
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoiets?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
I willquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volhouden, dan spreken we elkaar weer over een week!
Een goede eigen wil om te stoppen is nog altijd het beste, zoals dat voor alles geldt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I will
Ik speel wel een beetje vals, gebruik champix
Mee eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een goede eigen wil om te stoppen is nog altijd het beste, zoals dat voor alles geldt.
En ja, ik rook af en toe nog wel een sigaret, maar kan er nu daarna prima van afblijven. Ben ook een stevige roker geweest voor zo'n ruime 30 jaar en ben blij dat ik daar van af ben. Al was het maar vanwege de kosten...
Awel mevrouwske dan gaat ge toch uwen oogleden bestuderen van binnen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nondeju wat een koppijn. Ik zie er scheel van
lijkt me best relaxed... eigenlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Awel mevrouwske dan gaat ge toch uwen oogleden bestuderen van binnen?
zoiets heb ik wel eens in Billund gehad. Best interessant om de landingsbaan vanuit je raam te kunnen zienquote:
om vervolgens om 3 uur vannacht weer klaarwakker te zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lijkt me best relaxed... eigenlijk
Ik tot nu toe ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Toffe game ja, heb me kapot gelachen. Veel plezier ermee
.
Zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook. Heerlijke contrast met GTA 4
quote:
Chaos door de storm of gewoon een drukke dag?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:
Wat is Gelderland saai. Ik was op tijd op mijn werk en zelfs mijn plantjes hangen nog aan het balkon.
Het was alleen wel chaos op het werk. Op een gegeven moment dacht ik er heel eventjes aan om een potje te gaan janken, maar daar schoot ik toch niks mee op.
Ben nog verrassend fit na 13 uur werken zonder eten.De klap zal morgen wel komen, vrees ik.
wat een ontzettend onaardige reactiequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:33 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om van die zoetsappige clichés te posten, die kan je zelf ook wel verzinnen.
Dank je welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:56 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd tante etcie! Ik ben wel benieuwd naar de naam
Van harte gefeliciteerd tante Etciequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb meerdere ontwortelde bomen gezien onderweg, in Leek waren er van bomen takken afgezaagd om erger te voorkomen (dat vermoeden heb ik tenminste) en wij hebben in plaats van 1 achtertuin voor onszelf 1 hele grote achtertuin met 3 buren, want al die schuttingen zijn omgewaaid.
Tevens, veel leuker en veel interessanter dan die storm en de gevolgen, heeft mijn lieve neefje besloten dat hij wel eens wilde weten wat er zoal rondwaait buiten en kreeg ik vanochtend een telefoontje van de kersverse moeder - die lichtelijk in tranen was - dat ze een gezonde jongen van bijna 4 kilo op de wereld heeft gezet. Wie de naam wil weten, stuur even een dm'tje, dat hoeft niet op het forum te staan.Tante Etcie out
Dank je welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:09 schreef Soempie het volgende:
Toffe tante Etcie, gefeliciteerd!Wel een mooie stormachtige dag om te bevallen zeg.
E. heeft een iPhone 5 nu, so far, so goodquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:05 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe iPhone besteldWerd gek van mijn oude, moest soms wel 10 keer het home knopje indrukken voordat ik terugging naar het menu
Maar wilde mijn iPhone eigenlijk nog wel verkopen, weet niet of ik dat een ander kan aandoen
Ik heb een iPhone 5s besteld, die is nu sinds een week uit in Nederland.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dank je welen wel een interessante dag inderdaad
[..]
E. heeft een iPhone 5 nu, so far, so good
Maar stukke iPhones leggen mensen ook wel 200 euro voor neer geloof ik![]()
ik zou het gewoon proberen, en de issues erbij vermelden
misschien dat iemand het scherm oid kan gebruiken
Donequote:
Dank jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en gefeliciteerd (suiker)tante Etcie
Wat een ontzettend aardige reactie...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat een ontzettend onaardige reactie![]()
Kop op PS, het komt allemaal goedik ben het eens met TM, je hebt al zoveel meegemaakt en je bent steeds op je pootjes terecht gekomen, dat zal nu niet anders zijn
![]()
Je kent mequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een ontzettend aardige reactie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |