Klinkt goed!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
comateuze vriend reageerde heel heftig op onsbeide ogen open, veel gegrimas en zelfs wat geluid. Bewoog zijn tenen op commando. Hurray hurray,morgen weer terug. Ook aangenomen als twee dagen per week oppas!
dat is best een prestatiequote:
Goed nieuws! Hoe zijn de vooruitzichten nu?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
comateuze vriend reageerde heel heftig op onsbeide ogen open, veel gegrimas en zelfs wat geluid. Bewoog zijn tenen op commando. Hurray hurray,morgen weer terug.
Da's mooi!quote:Ook aangenomen als twee dagen per week oppas!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou willen dat ik zo lang had geslapen ... We hebben een LAN-party dit weekend (900 mensen ofzo) de hele nacht wakker geworden door deuren die dicht gingen. Op veel deuren zit een trekveer waardoor ze automatisch sluiten. Overdag: fantastisch en handig. 's Nachts: *bam* *bam* bam* ....... *bam*
Die heb ik nu liggen inderdaadquote:
Tijdens ons whisky weekend worden ze gratis verstrekt. Staat er een doos met 1000 paar van die dingen. Onmisbaar...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik nu liggen inderdaadwas vergeten dat die deuren vorig jaar ook zo klapperden
maar een vriend moest nog even naar zijn huis, ze hebben een sleutel en hij is even bij ons aangeweest
Het zal de eerste keer zijn dat ik met oordoppen ga proberen te slapen, geen idee of dat gaat lukken - ik denk dat ik ze halverwege de nacht allebei kwijt benquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens ons whisky weekend worden ze gratis verstrekt. Staat er een doos met 1000 paar van die dingen. Onmisbaar...
http://www.oordopjes-kope(...)ordeelpakketten.html
Goed oprollen en bijna tot aan je trommelvliezen er in duwen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zal de eerste keer zijn dat ik met oordoppen ga proberen te slapen, geen idee of dat gaat lukken - ik denk dat ik ze halverwege de nacht allebei kwijt ben
Ik zie mezelf al stikken door het touwtjequote:
Duly notedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed oprollen en bijna tot aan je trommelvliezen er in duwen.
Niks engs aan en ze vallen er dan echt niet uit...
Ik ben bang dat ik dat wel merk, ik slaap heel licht.quote:
Zolang het voldoet, prima!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb van die wasbolletjes die je kunt vervormen en helemaal je oor mee kunt afsluiten.
Is het niet de deur, dan wel een stoel die omvalt of iets anders.quote:Is het trouwens niet een idee om die deuren zachter te laten sluiten, door er iets tussen te doen?
Herkenbaar, liep met 20 graden en een winterjas door Haarlem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:38 schreef wyccie het volgende:
Ik had het zo ontzettend warm vandaag en zweette peentjes. Had mijn blazer niet eens nodig.
Vorig jaar hadden ze van die dingen dat ze niet meer dichtvielen, ben benieuwd of die dit jaar weer pas op de 2de nacht komenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb van die wasbolletjes die je kunt vervormen en helemaal je oor mee kunt afsluiten.
Is het trouwens niet een idee om die deuren zachter te laten sluiten, door er iets tussen te doen?
Oh, dat valt wel mee. Lan-zaal en slaapzalen zijn goed gescheiden. Het zijn vooral de tussendeuren bij de trap/verdiepingen en de wc-deuren die de overlast gevenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Is het niet de deur, dan wel een stoel die omvalt of iets anders.
Met 900 personen gaat dat niet werken...
Op de markt of bij de Sligro, Hanos of Makro.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:56 schreef wyccie het volgende:
Hier liepen mensen in T-shirts.
Overigens heb ik vorige week geen inktvisjes kunnen vinden op de markt.![]()
Waar haal jij ze?
Jullie hebben geen aangeschoten figuren die 's nachts hun bed opzoeken en dan de helft omver lopen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:56 schreef Etcetera het volgende:
Oh, dat valt wel mee. Lan-zaal en slaapzalen zijn goed gescheiden. Het zijn vooral de tussendeuren bij de trap/verdiepingen en de wc-deuren die de overlast geven
Bij de varkenshouderij altijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:56 schreef wyccie het volgende:
Hier liepen mensen in T-shirts.
Overigens heb ik vorige week geen inktvisjes kunnen vinden op de markt.![]()
Waar haal jij ze?
Welke?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wyccie, ben vanavond weer in Nijmegen. Kom je ook naar de kroeg?
De Blaauwe Hand?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wyccie, ben vanavond weer in Nijmegen. Kom je ook naar de kroeg?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon eten. Daar doe ik niet moeilijk over.
Waarschijnlijk Samsonquote:
Oh die.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarschijnlijk Samson
Ik ben die oude kerel die aan het bier zit.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:04 schreef MadMaster het volgende:
Op weg naar Fleetwood Mac in de Ziggodome.
Don't stop thinking about tomorrow...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als ik iemand met de neus tegen de ruit naar binnen zie gluren ben jij het
Het is ook een unicum. Ik werd eerst om half 8 wakker, dacht nog een uurtje te sluimeren en werd toen weer om half 12 wakker.quote:
Ik verlies ze alsnog weleens halverwege de nacht, maar dan slaap ik al diep genoeg en heb ik geen last meer van de herrie. De volgende ochtend vind ik ze altijd terug. Maar misschien haal ik ze er onbewust expres uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed oprollen en bijna tot aan je trommelvliezen er in duwen.
Niks engs aan en ze vallen er dan echt niet uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |