deze?quote:Het is slecht Het is slecht omdat: wij gaan in de meivakantie op vakantie naar los in Griekenland. Mijn vader wist nie hoe ver het was dus ik ging op de app maps kijken. Khad alles ingevuld en dan komt er te staan dat ti alleen de afstand meet bij AUTO, BUS, FIETS EN LOPEND en wij gaan met het VLIEGTUIG. Repareer het aub voor JANUARI. PLEASE

En dat ik Jacques nog zag lopen vond ik wel hilarisch
 En dat ik Jacques nog zag lopen vond ik wel hilarisch  

Jacques D'Ancona?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Bert Visscher kan best aardig zingenEn dat ik Jacques nog zag lopen vond ik wel hilarisch

The one and onlyquote:

Ik was zo ontzettend moe dat ik de puf niet had om eerst de was op te hangen of om me te verplaatsen naar het bed. Nu brak en misselijk.
 Ik was zo ontzettend moe dat ik de puf niet had om eerst de was op te hangen of om me te verplaatsen naar het bed. Nu brak en misselijk.   

Chaiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook absoluut geen hekel aan of vrees voor tandartsen of mondhygiënisten. Toch juist fijn dat zij hun werk doen.
Mmmm ja, ik ga ook chai zetten.
Alleen nu te lui om op te staan. Echt in zo'n nergens zin in bui.

lekkere thee, lang geleden dat ik dat gedronken heb. Maar eens halen binnenkort
  lekkere thee, lang geleden dat ik dat gedronken heb. Maar eens halen binnenkort  

beide ogen open, veel gegrimas en zelfs wat geluid. Bewoog zijn tenen op commando. Hurray hurray,morgen weer terug. Ook aangenomen als twee dagen per week oppas!
 beide ogen open, veel gegrimas en zelfs wat geluid. Bewoog zijn tenen op commando. Hurray hurray,morgen weer terug. Ook aangenomen als twee dagen per week oppas!

Dubbel goed nieuwsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
comateuze vriend reageerde heel heftig op onsbeide ogen open, veel gegrimas en zelfs wat geluid. Bewoog zijn tenen op commando. Hurray hurray,morgen weer terug. Ook aangenomen als twee dagen per week oppas!

Loopsequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 04:57 schreef Cobra4 het volgende:
Nu de deur uit voor een lekkere wandeling. Doei.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |