Donequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:08 schreef wyccie het volgende:
ER, kun je de OP aanpassen? Er kan natuurlijk niet meer aangemeld worden voor Secret Santa.
Wiebel erbij gezet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:18 schreef wyccie het volgende:
Bedankt. Oh, Wiebelkont staat niet op de lijst, zie ik.
Wat heb je verzameld, ER?
geen dank! Wel fijn hoor dat het hier zulk mooi weer isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:27 schreef wyccie het volgende:
Je hebt ook Portugees weer meegenomen. Bedankt.
Jammer...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Geluidsproblemen in de Ziggodome. Concert is vertraagd voor bijna 2 uur, zaal loopt leeg nu...
Oude band, oude techniek kennelijk...
Hebben ze geen soundcheck gedaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Geluidsproblemen in de Ziggodome. Concert is vertraagd voor bijna 2 uur, zaal loopt leeg nu...
Oude band, oude techniek kennelijk...
Er is toezicht, ook 's nachts. En dankzij E.'s werkzaamheden voor de crew slapen we in de crew-slaapzaal, wat 80% scheeltquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben geen aangeschoten figuren die 's nachts hun bed opzoeken en dan de helft omver lopen?
Misschien hebben ze wel weer onderling ruzie ofzo...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verkeerde cassettebandje meegenomen?
Dit is vást niet de enige lan dit weekend in Nederland, maar het kan welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Puala het volgende:
Etcie, ik denk dat een collega van mij bij jou bij dat lan weekend is. Kan dat? Hij ging vrijdag in elk geval voor een lan weekend weg en is maandag ook nog vrij en nou hoor ik jou er ook over
Ik heb werkelijk geen idee. Zoveel interesse heb ik niet getoondquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit is vást niet de enige lan dit weekend in Nederland, maar het kan welwaar is zijn lan?
Naaaaisquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef iamredleader het volgende:
Broertje heeft het allemaal overleefd, foto's en video's volgen na het editten door een professional die erbij was
heb je een naam gehoord hoe het heetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Zoveel interesse heb ik niet getoond![]()
![]()
Je hebt een DM met naamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je een naam gehoord hoe het heet![]()
en ik kan het je niet kwalijk nemenmaar dit is wel een redelijk grote lan voor Nederlandse begrippen, er zitten iets van 850 mensen
In Zweden is er een lan voor 10.000 deelnemersquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt een DM met naam![]()
850 is veel
Fijn dat het opgelost kon wordenquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:03 schreef MadMaster het volgende:
En weer thuis na een lang avondje Fleetwood Mac.
Soundboard was opgeblazen en er moest een vervangend apparaat uit Utrecht komen.
Beetjes knullig, maar het was het wachten waard. Grandioos concert!
Nu wil ik Stevie Nicks als oma, moeder of vrouw, maakt niet uit...
Nee, ik kon niet goed naar binnen kijken. Het was te donker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wyyccie, heb je niet gezien vanavond![]()
Jij mij wel ?
meneer de Leeuw is jarig?quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:27 schreef MadMaster het volgende:
Pleuris weer en een verjaardag in Ouwehands dierenpark.
Geen zin...
waterballonnen en super soakers meenemenquote:Op zondag 27 oktober 2013 08:27 schreef MadMaster het volgende:
Pleuris weer en een verjaardag in Ouwehands dierenpark.
Geen zin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |