Thanks! Moet wel lukken contact is een stuk beter dan bij de anderen. En daar kreeg ik ook een leuke date mee alleen klikte het uiteindelijk niet helemaal. Wel met 2 nog contact dus zowiezo leuk contact aan overgehoudenquote:
Hysquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:54 schreef Exentric90 het volgende:
Dit is trouwens meestal het eerste wat ik zeg. Of er moet echt iets opvallen aan een van de foto's. Werkt verrassend goed
[ afbeelding ]
Hey das de Noorse Voe!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze
[ afbeelding ]
Ach daar stoor ik me niet zo aanquote:
Ik heb fake gps nog niet aan de praat gekregen. Geprobeerd om wat leuke Oostblokmeisjes in een match te krijgen, maar helaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zet me aan het denken. Als ik met een fake gps app mezelf nu in haar woonplaats zet. Dan maak ik kans op een match met haar
Zeker weten dat je Zweedse meisjes hebt? Bij mij kwamen gewoon weer Nederlandse meisjes voorbij hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het werkt. Maar lelijke vrouwen in stockholm. Tot nu toe 80 procent weg swipen.
[ afbeelding ]
Deze voldoet het meest aan het stereotype
Net st Petersburg. Russische teksten. Maar krijg amper matches. 20 in een straal van 100kmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker weten dat je Zweedse meisjes hebt? Bij mij kwamen gewoon weer Nederlandse meisjes voorbij hoor.
Die zijn homoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:49 schreef TonyMalony het volgende:
Ik heb nu een paar keer gehad dat er een kerel voorbij kwam, hoe kan dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |