*grinnik* huhuhuhuhquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
4 per dag door de weeks. Maakt geen hol uit voor w.b.t. schijten.
in het weekend eet ik ze niet en dan schijt ik ook
Verschilt natuurlijk per persoon, en niet alleen vetpercentage speelt een rol maar ook vocht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:24 schreef star_gazer het volgende:
Bij welk lichaamsvet percentage beginnen jullie trouwens definitie te zien in de benen? Ik zat op 15% en had nog helemaal niks. Massa zit er wel (heb genetisch behoorlijke stalpoten), maar definitie vind ik maar lastig. Moet je voor gedefinieerde benen op 10% zitten?
Ik zit op 10/11 en heb bijna geen enkele definitie in mijn benen. Is ook de plek bij mij waar het meeste vet blijft zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:24 schreef star_gazer het volgende:
Bij welk lichaamsvet percentage beginnen jullie trouwens definitie te zien in de benen? Ik zat op 15% en had nog helemaal niks. Massa zit er wel (heb genetisch behoorlijke stalpoten), maar definitie vind ik maar lastig. Moet je voor gedefinieerde benen op 10% zitten?
Leuk voor in een diepe cut. Anders niet te doen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef daeh het volgende:
Waarom eten we eigenlijk rijst bij onze groenten en niet alleen extra veel groenten?
Rijst is lekker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef daeh het volgende:
Waarom eten we eigenlijk rijst bij onze groenten en niet alleen extra veel groenten?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Leuk voor in een diepe cut. Anders niet te doen..
Anders zouden we onmenselijk veel groenten naar binnen moeten stampen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Leuk voor in een diepe cut. Anders niet te doen..
Kijk naar de calorische waarde van de doorsnee groente en vergelijk deze met die van rijst per 100g. Dat is echt een shitload broccoli die je daar tegenaan moet gooien elke dag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef daeh het volgende:
[..]
Anders zouden we onmenselijk veel groenten naar binnen moeten stampen?
Dan zou je gemiddeld 3 tot 9 keer zoveel groenten moeten eten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef daeh het volgende:
[..]
Anders zouden we onmenselijk veel groenten naar binnen moeten stampen?
braaf doortrainen, kan je strax jelly op jezelf zijn!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet niet of ik dit al gezegd had, maar ik ben echt mad jelly op jouw stats.
"Proteine" farts.. als in goor en stinkend... die worden veroorzaakt door zwavel productie volgens mij..en dat kan door een variatie aan voedselsoorten komen:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef MrGuma het volgende:
So, protein farts; wordt dit veroorzaakt door een te grote hoeveelheid eiwitten of carbs? Internet loopt een beetje beide kanten uit, of loopt richting de kant der ontwetendheid.
Anyone enig idee?
Hardcore anti-starch low-carb Paleo'ers eten extra (niet-zetmeel) groenten bij de groenten. Prima als je niet heel actief bent. Maar voor ons krachtsporters heb je toch echt wat zetmeel in je dieet nodig voor optimale performance.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef daeh het volgende:
200 gram kip en een kilo wokgroente was een prima cut-maaltijd. Dat zette zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan zou je gemiddeld 3 tot 9 keer zoveel groenten moeten eten.
Wanneer je normaal 300gr bereide rijst zou eten dan moet je 1 tot 3 kilo groente eten.
Het gebrek aan brood schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat, inderdaad.quote:
Mijn benen blijven lekker droog. Op 14/15% heb ik nog rijkelijke definitie in mijn quads. Mijn buik echter, blijft tot 10% gewoon een merkbare zwemband hebben, en ik denk niet dat ik ooit m'n onderste abs zal zien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:24 schreef star_gazer het volgende:
Omdat er relatief weinig 'bruikbare' carbs in bijv. bladgroenten zitten. Het zijn vooral vezels.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef daeh het volgende:
Lactose intelorantie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef MrGuma het volgende:
So, protein farts; wordt dit veroorzaakt door een te grote hoeveelheid eiwitten of carbs? Internet loopt een beetje beide kanten uit, of loopt richting de kant der ontwetendheid.
Anyone enig idee?
QFT.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hardcore anti-starch low-carb Paleo'ers eten extra (niet-zetmeel) groenten bij de groenten. Prima als je niet heel actief bent. Maar voor ons krachtsporters heb je toch echt wat zetmeel in je dieet nodig voor optimale performance.
Zelfs hardcore Paleo'er Robb Wolf heeft toegegeven dat low-carb niet handig is voor Crossfit/krachtsport. Hij moest wel, want verscheidende mensen zagen hem van z'n stokkie gaan tijdens het trainen dogma sukkel![]()
Groente bij groente is met name handig voor endo's met eeuwige honger. * Stereotomy steekt hand op .
Ik doe dit op m'n werk ook: pak een bord en gooi dat vol verse gemengde salade (sla, tomaat, komkommer, radijs, tauge, wortel, ui) en sprenkel daar rijkelijk olijfolie overheen. Leuke opmerkingen krijg je dan: "EET JIJ GEEN BROOD![]()
![]()
" Eh, nee?
En wat is er raar aan een megabord salade en twee eieren naar binnen te werken voor de lunch?
Soms als de gekookte groenten er appetijtelijk uit zien, dan schep ik daar een heel bord vol van (brocolli, bloemkool, boontjes, wortels, spinazie). Was het voorgaande al raar, bij het onderstaande kijkt men vaak alsof water in de fik staat. Soms als ik 's avonds ga trainen schep ik wel wat meer zetmeel op; rijst of aardappels bijvoorbeeld. En als dat er niet is, dan kan ik nog altijd een broodje of banaantje nemen voor de zetmeel.
lol dem fibers,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer ik cruesli eet met magere melk ipv amandelmelk heb ik de diarree van mijn leven, maar als ik een protein shake met magere melk drink heb ik nergens last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |