abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133568038
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef davydromer het volgende:

Een wandeling in het Oosterpark (Amsterdam), kom ik dit tegen.... Waar gaat het naartoe in Nederland???
Ik begrijp je niet. :? Verklaar.
  zondag 24 november 2013 @ 21:06:16 #52
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_133587846
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:49 schreef chibibo het volgende:

[..]

En bij deze landen staat Nederland immer weer vooraan om kritiek te leveren. Wellicht is het beter dat we in de toekomst wat dat betreft een toontje lager zingen.
Ach, dat hoort bij het toneel dat internationale politiek heet. Zo heeft Rusland ook kritiek op Nederlandse mensenrechten en krijgt Nederland ook genoeg gezeik (imo vaak terecht) over issues als immigratie, arbeidsomstandigheden, en mensenhandel.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_133604114
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:49 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Degenen die zich als een randdebiel gedragen zijn de boosdoeners, ongeacht aan welke kant ze staan.

Als dit thema iets duidelijk gemaakt heeft dan is het wel dat Nederland een aanzienlijk aantal debielen kent. Een deel daarvan is voor zwarte piet en een deel tegen, maar het komt bij al deze mensen uiteindelijk op hetzelfde neer: stupide, ongenuanceerde onzin.
Hier ben ik het helemaal mee eens, het gaat er niet om aan welke kant je staat, maar om hoe je je gedraagt. Prima dat je een mening hebt, en je mag je mening uiten, maar heb respect voor andersdenkenden. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_133604193
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:08 schreef Iwanius het volgende:

En laten we alsjeblieft de gedachte laten varen dat het dit soort lieden om vanuit een moralistisch oogpunt dit te doen. Integendeel. Het is ze puur en alleen te doen voor aandacht en provocatie.
Ook daar ben ik het mee eens, ik denk dat in veel gevallen het gaat om zeiken om het zeiken. En dat vind ik respectloos gedrag. Van dat soort lui wordt ik een beetje 'moe'.
  maandag 25 november 2013 @ 23:42:27 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133629786
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef Sangha het volgende:

[..]

Ook daar ben ik het mee eens, ik denk dat in veel gevallen het gaat om zeiken om het zeiken. En dat vind ik respectloos gedrag. Van dat soort lui wordt ik een beetje 'moe'.
Anouk postte echter 3 jaar geleden al dat het tijd was om met dat rascistische feest op te houden. Dat hoef je niet van me aan te nemen hoor, kijk gewoon op haar facebook. Ze zeiken niet allemaal om de aandacht.
Resistance is futile.
pi_133629894
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 23:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Anouk postte echter 3 jaar geleden al dat het tijd was om met dat rascistische feest op te houden. Dat hoef je niet van me aan te nemen hoor, kijk gewoon op haar facebook. Ze zeiken niet allemaal om de aandacht.
Als er iemand schreeuwt om aandacht dan is dat Anouk wel, die neem ik helemaal niet serieus. De manier waarop zij zich heeft gedragen zegt al genoeg... maar zo ook die enorme groep zielige mensen die haar gingen uitschelden vervolgens... :N
  maandag 25 november 2013 @ 23:49:56 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133630069
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:45 schreef Sangha het volgende:

[..]

Als er iemand schreeuwt om aandacht dan is dat Anouk wel, die neem ik helemaal niet serieus. De manier waarop zij zich heeft gedragen zegt al genoeg... maar zo ook die enorme groep zielige mensen die haar gingen uitschelden vervolgens... :N
Feit is wel dat zij al jaren tegen Zwarte Piet is en ze heeft die mening nooit onder stoelen en banken gestoken. Dat ze weinig subtiel is in deze is natuurlijk ook geen verrassing, grote bek heeft ze altijd al gehad.
Resistance is futile.
pi_133630147
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 23:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Feit is wel dat zij al jaren tegen Zwarte Piet is en ze heeft die mening nooit onder stoelen en banken gestoken. Dat ze weinig subtiel is in deze is natuurlijk ook geen verrassing, grote bek heeft ze altijd al gehad.
Inderdaad, daar heb je gelijk in!
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:24:36 #59
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_133634436
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 23:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

True.
Maar dat betekent nog niet dat ze een punt heeft.
(Dat geldt overigens voor alle schreeuwers, over welk onderwerp dan ook)
(Un)masking for the greater good.
pi_133636753
Daarbij krijg ik erg het gevoel dat Anouk juist omdat ze zichzelf omringt en laat nemen door negers een soort sympathie heeft voor hun standpunten als het dit soort zaken betreft. Een beetje wat sommige Marokkaanse hangjongeren ook altijd doen door zich te vereenzelvigen met het leed van hun Palestijnse broeders(zoals zij dat altijd graag benadrukken) als zij andermaal de samenleving verstieren en naar een reden wordt gevraagd vanwaar dit gedrag. }:|

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 11:07:48 ]
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:39:26 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133663200
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:24 schreef Natalie het volgende:

[..]

True.
Maar dat betekent nog niet dat ze een punt heeft.
(Dat geldt overigens voor alle schreeuwers, over welk onderwerp dan ook)
Jij bent pro-piet?

Ik persoonlijk vind dat ze wel een punt heeft, maar ik ben dan ook anti-piet.
Resistance is futile.
pi_133663218
Alle negers die ik ken, en dat zijn er een hoop, vinden de blanken die anti piet zijn maar domme wezens en zeggen dat ze zich druk moeten maken om iets anders.
pi_133663252
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 23:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze de spellingscontrole heeft gebruikt en het woord racisme op schreef.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 23:41:13 ]
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:42:15 #64
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133663290
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef Iwanius het volgende:
Daarbij krijg ik erg het gevoel dat Anouk juist omdat ze zichzelf omringt en laat nemen door negers een soort sympathie heeft voor hun standpunten als het dit soort zaken betreft. Een beetje wat sommige Marokkaanse hangjongeren ook altijd doen door zich te vereenzelvigen met het leed van hun Palestijnse broeders(zoals zij dat altijd graag benadrukken) als zij andermaal de samenleving verstieren en naar een reden wordt gevraagd vanwaar dit gedrag. }:|
De gemiddelde Nederlander staat dan ook niet eens stil bij de vraag of dit kwetsend is voor bepaalde groeperingen. Anouks kinderen zijn halfbloed, zo raar is het dus niet dat zij er juist wel bij stil staat.

Ik vind de vergelijking tussen Anouk en Marokkaanse hangjongeren zo krom als een banaan.
Resistance is futile.
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:42:44 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133663306
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze de spellingscontrole heeft gebruikt en het woord racisme op schreef.
;( kack.
Resistance is futile.
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:44:36 #66
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_133663373
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
Ik liep tegen deze clip aan ...

'Sint is bijna jarig :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_133663400
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 15:39 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar dat boeit dan weer totaal niet. Elk land heeft z'n rare gewoontes. Hier hebben we Zwarte Piet, elders mogen vrouwen niet autorijden, vinden ze het normaal dat er honderden mensen per dag gewond raken door vuurwapens of mag je als homo niet trouwen.
Ik weet niet of het heel positief is Zwarte Piet te vergelijken met gebruiken in minder ontwikkelde landen.
pi_133663404
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, ik vind hun reacties wel normaal. Ze maken hun punt en verdedigen het door te discussieren. De reacties die zij krijgen zijn in sommige gevallen zelfs ronduit racistisch. Anouk kreeg reacties als negerslet en noem maar op. Het blijkt maar weer dat verdomd weinig Nederlanders in staat zijn tot een normale discussie omtrent dit onderwerp.
Eh, je vindt het normaal dat die vertegenwoordiger die geen enkele officiële functie bij de VN bekleed en als voorzitter van een stichting die als doel heeft geld in te zamelen voor hun slavernijverleden ongezien het Sinterklaasfeest afdoet als een racistisch heidens martel feest dat Nederlanders vieren om hun racismefetish uit te kunnen oefenen om vervolgens doodleuk voor te stellen dat Nederland hun schuldgevoel maar moeten afkopen door geld te storten in de pot van de stichting? Oke, blijkbaar verschillen wij dan van mening van wat wel en wat niet normaal is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 23:47:11 ]
pi_133663448
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlander staat dan ook niet eens stil bij de vraag of dit kwetsend is voor bepaalde groeperingen. Anouks kinderen zijn halfbloed, zo raar is het dus niet dat zij er juist wel bij stil staat.

Ik vind de vergelijking tussen Anouk en Marokkaanse hangjongeren zo krom als een banaan.
Maar weet je wat het punt is? Anouk maakt er een probleem van voor haar kinderen. Die kinderen raken beschadigd door wat Anouk zegt. Dan kan je wel roepen dat de pro of anti pieten figuren zo debiel bezig zijn, Anouk mist zelf ook een paar hersencellen op dat gebied. Het is Bekende Tokkie Anouk vs Tokkies van Nederland, en uiteindelijk heb je geen winnaars, alleen verliezers, de kinderen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:48:23 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133663515
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Scorpie het volgende:
Alle negers die ik ken, en dat zijn er een hoop, vinden de blanken die anti piet zijn maar domme wezens en zeggen dat ze zich druk moeten maken om iets anders.
Hey, ik was eigenlijk alleen benieuwd of er negers zijn die het allemaal wel OK vinden (ik dacht dat mijn beeld over hun beleving wel eens vertekend zou kunnen zijn door mijn eigen omgeving). Deze negers hebben zich vriendelijk gemeld in het topic waarvoor dank. Maar gek genoeg geloof ik dat je vooral probeert mijn standpunten omver te kegelen door te stellen dat de negers die jij dan weer kent, blanken die zich hier druk om maken, domme wezens zijn :* .

Ik maak me overigens niet druk, ik vond het 10 jaar geleden al tijd dat de discussie gevoerd wordt maar blijkbaar kan dat in Nederland nog niet op een fatsoenlijke manier, getuige de vele achterlijke reacties.
Resistance is futile.
pi_133663572
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hey, ik was eigenlijk alleen benieuwd of er negers zijn die het allemaal wel OK vinden (ik dacht dat mijn beeld over hun beleving wel eens vertekend zou kunnen zijn door mijn eigen omgeving). Deze negers hebben zich vriendelijk gemeld in het topic waarvoor dank. Maar gek genoeg geloof ik dat je vooral probeert mijn standpunten omver te kegelen door te stellen dat de negers die jij dan weer kent, blanken die zich hier druk om maken, domme wezens zijn :* .

Ik maak me overigens niet druk, ik vond het 10 jaar geleden al tijd dat de discussie gevoerd wordt maar blijkbaar kan dat in Nederland nog niet op een fatsoenlijke manier, getuige de vele achterlijke reacties.
Meid, er zijn 45 topics over geweest en jij begint er doodleuk nog eentje in FEE. Als je een discussie wil moet je daar wezen imo. En nee, ik ben niet uit je mening omver te kegelen, maar wat bijles op het gebied van wat er gebeurt is, is gezien je positieve reacties m.b.t Anouk en de VN 'vertegenwoordiger' hard nodig, want het hele verhaal ken je blijkbaar niet.
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:51:34 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133663612
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eh, je vindt het normaal dat die vertegenwoordiger die geen enkele officiële functie bij de VN bekleed en als voorzitter van een stichting die als doel heeft geld in te zamelen voor hun slavernijverleden ongezien het Sinterklaasfeest afdoet als een racistisch heidens martel feest dat Nederlanders vieren om hun racismefetish uit te kunnen oefenen om vervolgens doodleuk voor te stellen dat Nederland hun schuldgevoel maar moeten afkopen door geld te storten in de pot van de stichting? Oke, blijkbaar verschillen wij dan van mening van wat wel en wat niet normaal is.
Ik zie niet in wat haar vertegenwoordiging bij de VN en die stichting er toe doen in deze discussie. Wat dat mens allemaal uitkraamt zal ongetwijfeld ongenuanceerd geweest zijn.
Resistance is futile.
pi_133663678
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Ik ken er zat. Sterker nog, ik ken er geen die er wél problemen mee heeft.
Tegen een Nederlander hebben ze er geen problemen mee. Eenmaal met buitenlanders onder elkaar, komt de waarheid boven drijven.
pi_133663714
Het woord 'neger' vinden ze ook niet leuk trouwens. Daar moet snel een ander woord voor komen.
pi_133663724
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat haar vertegenwoordiging bij de VN en die stichting er toe doen in deze discussie.
Wat dacht je van een dubbele agenda erop na houden? Of geloof je klakkeloos dat ze uit pure nobelheid ons even komt vertellen wat we wel en niet mogen doen?

quote:
Wat dat mens allemaal uitkraamt zal ongetwijfeld ongenuanceerd geweest zijn.
Correct, en toch vind je dat ze een punt heeft terwijl ze niet eens weet waar ze over praat met haar 'twee Kerstmissen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')