Dit inderdaad, vieren altijd gewoon mee als we met vrienden iets aan klaas doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Ik ken er zat. Sterker nog, ik ken er geen die er wél problemen mee heeft.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Hier idem. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Maar dat boeit dan weer totaal niet. Elk land heeft z'n rare gewoontes. Hier hebben we Zwarte Piet, elders mogen vrouwen niet autorijden, vinden ze het normaal dat er honderden mensen per dag gewond raken door vuurwapens of mag je als homo niet trouwen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:33 schreef Seven. het volgende:
Verder vinden buitenlanders het doorgaans ook een raar fenomeen.
OK, goed punt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar dat boeit dan weer totaal niet. Elk land heeft z'n rare gewoontes. Hier hebben we Zwarte Piet, elders mogen vrouwen niet autorijden, vinden ze het normaal dat er honderden mensen per dag gewond raken door vuurwapens of mag je als homo niet trouwen.
Wie is Michael McDonald?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:26 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu dat mijn Antilliaanse ex en zijn twee zussen de Pietitie steunen. En dat terwijl zus 1 heel pissig was op Michael McDonald omdat hij volgens haar in What a fool believes 'A white man had the power' zong.
Maar wat moet je dan zeggen want zwarte vind ik denigrerender.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:02 schreef Fascination het volgende:
Ik ken niet echt negers. Oh, het woord neger is ook aanstootgevend, he.
Je vergeten querulanten zoalsquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:36 schreef Natalie het volgende:
Ik ken mensen die het hele sinterklaasfeest onzin vinden. Vooral om dat ze zichzelf er te oud voor vinden, maar tussendoor wel de ene naar de andere zak pepernoten verorberen.
Geklaag over Zwarte Piet hoor ik alleen op het journaal en van vage VN consultants.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |