Voor sommigen wel...... want het is politiekcorrect en het is toegeven aan de buitenlanders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben geen fan van witte piet en ik geloof niet dat je daar heel erg veel lef voor nodig hebben, zo boeiend is het nu ook weer niet
Die misselijke lui horen ook hard aangepakt te worden, zoals vorig jaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:08 schreef senesta het volgende:
Ik hoop eigenlijk vooral heel erg hard dat mensen straks niet een punt gaan proberen te maken over de hoofden van kindjes die naar de intocht komen.
Wij vertelden onze kids, vroeger, dat er altijd een paar pieten vooruit reisden, om te gaan kijken wie zoet of stout was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende week is Sinterklaas nog helemaal niet in het land.
Dus zou een beetje raar zijn.
Dus toch paarse pieten. Al blijft het dan bij de jeneverneusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:08 schreef Wokkel het volgende:
Schmink 2.0 noemen ze deze
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:08 schreef Wokkel het volgende:
Schmink 2.0 noemen ze deze
[ afbeelding ]
Hoe hard?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die misselijke lui horen ook hard aangepakt te worden, zoals vorig jaar
HOU NOU TOCH EENS OP.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe hard?
Roeslagen ?
5 jaar cel ?
finequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Voor sommigen wel...... want het is politiekcorrect en het is toegeven aan de buitenlanders.
Je weet nooit of er een Volkertje tussen zit, die denkt dat hij zijn blanke cultuur moet verdedigen door een witte piet te meppen.
Misschien ook niet hoor. Die meisjes zien er wel abnormaal uit, maar dat is uiterlijke schijn.
Veroordeel ze niet op hun uiterlijk enzo toch?
Dan krijg je dit, van een vorige intocht:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:08 schreef senesta het volgende:
Ik hoop eigenlijk vooral heel erg hard dat mensen straks niet een punt gaan proberen te maken over de hoofden van kindjes die naar de intocht komen.
bean bag, taser, pepper spray. In die volgorde en dan vanaf de intocht tot 6 december op water en brood.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe hard?
Roeslagen ?
5 jaar cel ?
sorry.. ik ben way te veel oude zak. Bijna saintleeftijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
fine
kom naar Den Haag, schminken we hele regenbogen op ons gezicht en dan gaan we die meisjes versieren
dan ben je de zwarte sint, mij om het evenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
sorry.. ik ben way te veel oude zak. Bijna saintleeftijd.
ok.... als maar sadistisch plezier is ..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:12 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
bean bag, taser, pepper spray. In die volgorde en dan vanaf de intocht tot 6 december op water en brood.
politiestaat .quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan krijg je dit, van een vorige intocht:
[ afbeelding ]
Al erg genoeg dat die kinderen zo'n arrestatie moeten zien.
En de politie was niet eens hardhandig, hij liep/lag gewoon te spartelen als een speenvarken.
Niet zo zwartgallig doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ok.... als maar sadistisch plezier is ..
Was gewoon een hele lieve jongen op dat moment.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
politiestaat .
Hij stond er gewoon te staan. Riep niks, geen spandoek.
Triest dat mensen zo politiestaatmethodes toejuichen
Het mag sadistisch? zeg dat dan... dan laat ik m'n meisje en haar gereedschapskist er even op los. Quinsy en z'n regenboogpieten zullen nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nee naar het malieveld komen als zwarte Sintquote:
Dan zou je ze op moeten sluiten met Connie Palmen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |