Maar wel zich gek laten maken door de verbale terreur van opgefokte quinsyhaters ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel. Door gewoon op de oude voet verder te gaan. Gewoon de discussie de discussie te laten en zich niet gek laten maken door dat gejeremieer van Quinsy en Co.
Nee hoor. Schouders ophalen en denken: die is gek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar wel zich gek laten maken door de verbale terreur van opgefokte quinsyhaters ?
het zou mij sterk verbazenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:34 schreef Amun90 het volgende:
Het zal me niet verbazen dat over een aantal jaar militante negers een terroristische actie tegen zwarte pieten plegen.
..en duurzame kadootjes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
je moeter toch niet aan denken dat de sint ineens met elfles in groene pakjes van zijn stoomboot komt zetten
niet te klein anders is dat weer een dingetje
gewoon, gemiddelde, saaie, grijze mensen in groene pakjes
ai.... bereid je voor... maak een strategie en een backupplan met de mods.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
fuck de kerstman, daar hebben we het niet over in NWS
nee gewoon slotje en we hebben het er niet meer overquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ai.... bereid je voor... maak een strategie en een backupplan met de mods.
Zouden er ook 2 miljoen likes komen voor een fb-site die waarschuwt tegen die kerstman die de sint wilt verdrijven.
de sollicitatieprocedure loopt al welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
je moeter toch niet aan denken dat de sint ineens met elfles in groene pakjes van zijn stoomboot komt zetten
Maar negers mogen dan geen elfje worden, want dan denken we weer aan slavernij, terwijl negers uitsluiten als hulpje van de Sint pas echt discriminatie is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
en zijn vliegende rendierenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:37 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Kerstman ook maar een aap met zijn dwergenseks.
nou ja als het sletterige elfjes zijn zoals tinkerbel hebben ze mijn zegenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
nee dan heb je het hele verhaal niet begrepenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar negers mogen dan geen elfje worden, want dan denken we weer aan slavernij, terwijl negers uitsluiten als hulpje van de Sint pas echt discriminatie is.
Met Generaal Prem zeker?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:34 schreef Amun90 het volgende:
Het zal me niet verbazen dat over een aantal jaar militante negers een terroristische actie tegen zwarte pieten plegen.
De meeste bewoners rond de noordpool lijken eerder op Eskimos/Mongolen dan Vikingen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:38 schreef Ulx het volgende:
Ik vind de kerstman ook racistisch. Hij wil alleen helpers uit het noorden. Blonde, blauwogige vikingen. In het klein.
nee fuck de kerstmanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:39 schreef Peunage het volgende:
Waarom niet Sinterklaas met de kerstman samen? Dan is het verhaal met die stoomboot ook wat beter. Hij moet uit de noordpool komen, dus met de boot. Realistischer dan fucking vliegende rendieren die helemaal niet uit de noordpool komen
Die trekken een slee. Yo, kerstman, het sneeuwt hier zelden met kerst!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zijn vliegende rendieren
dat gelooft toch niemand
Ik snap dat wel, met een stelletje MOE-landers komt dat allemaal nooit op tijd aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:38 schreef Ulx het volgende:
Ik vind de kerstman ook racistisch. Hij wil alleen helpers uit het noorden. Blonde, blauwogige vikingen. In het klein.
Ja doei, en dan met die boot te dicht langs een russisch booreiland varen zeker?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:39 schreef Peunage het volgende:
Waarom niet Sinterklaas met de kerstman samen? Dan is het verhaal met die stoomboot ook wat beter. Hij moet uit de noordpool komen, dus met de boot. Realistischer dan fucking vliegende rendieren die helemaal niet uit de noordpool komen
Polen zijn altijd op tijd hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, met een stelletje MOE-landers komt dat allemaal nooit op tijd aan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |