damnquote:
Sappemeer zwicht voor verbale terreur. Dan heeft men toch de ruggen niet recht kunnen houden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou het nu gewoon bij dit onderwerp zonder er allerlei vergelijkingen bij te halen.
Heb trouwens net gelezen dat de gemeentes gewoon doorgaan met Zwarte Piet. Gelukkig houden die hun ruggen recht.
http://www.nieuws.nl/alge(...)leurde-Zwarte-Pietenquote:Bij de intocht van Sinterklaas in Sappemeer zullen toch geen bonte pieten meelopen. De organisator is woensdag geschrokken van bedreigingen en boze mails nadat het plan dinsdag bekend gemaakt werd
Maar sp3c is zo'n vuige negroide.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Iedere blanke is een racist, dat weet je toch.
Want slavernij.
ja maar ik ben dus geen blanke, hier begint het ingewikkeld te wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Iedere blanke is een racist, dat weet je toch.
Want slavernij.
Dat zeg ik net.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar ik ben dus geen blanke, hier begint het ingewikkeld te worden
Jawel. Door gewoon op de oude voet verder te gaan. Gewoon de discussie de discussie te laten en zich niet gek laten maken door dat gejeremieer van Quinsy en Co.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sappemeer zwicht voor verbale terreur. Dan heeft men toch de ruggen niet recht kunnen houden?
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)leurde-Zwarte-Pieten
Blonde pieten mogen in dit geval ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
ik ben om, afschaffen die sint, volgend jaar alleen nog maar zwarte Pieten, die zijn tenminste gezellig
vrouwelijke zwarte pieten
met hele
dikke
zwarte
tetten
en korte rokjes
Kan, en dan vier je alsnog het Sinterklaasfeest.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
is niet kleineren dan 'op de bank zitten vloeken met bier en voetbal' ?
Gewoon de waarheid zeggen is toch niet zo moeilijk ?
welnee.... jij bent zo saai..... we gaan door met de discussie tot 10 december.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:26 schreef poemojn het volgende:
Het Tropenmuseum komt nu met een tentoonstelling Zwart Wit, oa over Sint
[ afbeelding ]
Duidelijk een lange baarddus discussie gesloten.
te langzaam braquote:
fuck de kerstman, daar hebben we het niet over in NWSquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
welnee.... jij bent zo saai..... we gaan door met de discussie tot 10 december.
Dan gaan we lullen over de kerstman.
Dat die toch wel de meest gevaarlijke vijand van ons geliefde Sint is.
Maar wel zich gek laten maken door de verbale terreur van opgefokte quinsyhaters ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel. Door gewoon op de oude voet verder te gaan. Gewoon de discussie de discussie te laten en zich niet gek laten maken door dat gejeremieer van Quinsy en Co.
Nee hoor. Schouders ophalen en denken: die is gek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar wel zich gek laten maken door de verbale terreur van opgefokte quinsyhaters ?
het zou mij sterk verbazenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:34 schreef Amun90 het volgende:
Het zal me niet verbazen dat over een aantal jaar militante negers een terroristische actie tegen zwarte pieten plegen.
..en duurzame kadootjes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
je moeter toch niet aan denken dat de sint ineens met elfles in groene pakjes van zijn stoomboot komt zetten
niet te klein anders is dat weer een dingetje
gewoon, gemiddelde, saaie, grijze mensen in groene pakjes
ai.... bereid je voor... maak een strategie en een backupplan met de mods.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
fuck de kerstman, daar hebben we het niet over in NWS
nee gewoon slotje en we hebben het er niet meer overquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ai.... bereid je voor... maak een strategie en een backupplan met de mods.
Zouden er ook 2 miljoen likes komen voor een fb-site die waarschuwt tegen die kerstman die de sint wilt verdrijven.
de sollicitatieprocedure loopt al welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
je moeter toch niet aan denken dat de sint ineens met elfles in groene pakjes van zijn stoomboot komt zetten
Maar negers mogen dan geen elfje worden, want dan denken we weer aan slavernij, terwijl negers uitsluiten als hulpje van de Sint pas echt discriminatie is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
en zijn vliegende rendierenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:37 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Kerstman ook maar een aap met zijn dwergenseks.
nou ja als het sletterige elfjes zijn zoals tinkerbel hebben ze mijn zegenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |