Kreeg jij vroeger wel cadeautjes met Sinterklaas of wat is het?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heee.. toch een nieuw aspect van deze discussie, ons geliefd nationale neurose.
Zijn er mensen die problemen maken als een sint zich zwart schminkt ?
Zijn er mensen die problemen maken als een nietblanke sint verschijnt, ongeschminkt?
Dit, precies dit, schoot net ook door mijn hoofd heenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kreeg jij vroeger wel cadeautjes met Sinterklaas of wat is het?
nee die zijn er niet, dat zeg ik nu al een paar keerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zijn er mensen die problemen maken als een nietblanke sint verschijnt, ongeschminkt?
Ja. Net als bij een sint die een baret op heeft of bij zwarte pieten met een mijter op hun kroeskop. Dat slaat gewoon als een lul op een drumstel namelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Met de baard die de sint heeft zie je zijn huidskleur toch amper.quote:Zijn er mensen die problemen maken als een nietblanke sint verschijnt, ongeschminkt?
Men maakt zich druk over het gevaar van afbraak van het cultureel erfgoed het zwartepietenspel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:18 schreef cherrycoke het volgende:
wel 21 topics over zwarte piet, maar je hoort niemand kraaien over de zorgpremie http://www.nu.nl/geldzake(...)015-weer-omhoog.html
nederlanders
Dan geen grote dominante baard.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die zijn er niet, dat zeg ik nu al een paar keer![]()
waarom zou je in godsnaam je gezicht schminken en dan die malle baard erop plakken, zonde van je tijd
Met 'men' bedoel je natuurlijk dat je zelf ook al een topicje of 21 loopt te posten over zwarte piet, he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men maakt zich druk over het gevaar van afbraak van het cultureel erfgoed het zwartepietenspel.
waarom?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan geen grote dominante baard.
Had de echte sint nicolaas wel zo'n grote baard ?
Je moet toegeven, die gast is wel de meest volhardende troll in tijden!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom?
geef me 1 goede reden waarom de baard van sinterklaas ter discussie zou kunnen staan
de andere reeks was ook zo'n 20 delenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Met 'men' bedoel je natuurlijk dat je zelf ook al een topicje of 21 loopt te posten over zwarte piet, he?
Hou het nu gewoon bij dit onderwerp zonder er allerlei vergelijkingen bij te halen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men maakt zich druk over het gevaar van afbraak van het cultureel erfgoed het zwartepietenspel.
2 miljoen likes op fb
Maar nauwelijks drukte over de mogelijke vernietiging van 700.000 boeken van het Tropenmuseum .
Das ook erg veel vernietiging van cultureel erfgoed
Jij moet wel een geweldige ouder zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
is niet kleineren dan 'op de bank zitten vloeken met bier en voetbal' ?
Gewoon de waarheid zeggen is toch niet zo moeilijk ?
Hoe lang is een Chineesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:25 schreef Specularium het volgende:
Topicwending, het gaat nu over de baard van Sinterklaas.
Was ie wel zo lang?
Nee... ik maak me niet zo druk over de afbraak van sinterklaas cultureel erfgoed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Met 'men' bedoel je natuurlijk dat je zelf ook al een topicje of 21 loopt te posten over zwarte piet, he?
Hee, een zwarte bisschop met een koorknaap. Zouden ze seks gaan hebben?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:26 schreef poemojn het volgende:
Het Tropenmuseum komt nu met een tentoonstelling Zwart Wit, oa over Sint
[ afbeelding ]
nee negers doen niet aan pedofilie, dat past helemaal nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hee, een zwarte bisschop met een koorknaap. Zouden ze seks gaan hebben?
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:28 schreef sp3c het volgende:
een Surinaamse collega van mij had een prachtige spierwitte baard
zwarte Sint noemde wij hem altijd, was dat racistisch?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee... ik maak me niet zo druk over de afbraak van sinterklaas cultureel erfgoed.
Ik hoor niet bij "men "
Iedere blanke is een racist, dat weet je toch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:28 schreef sp3c het volgende:
een Surinaamse collega van mij had een prachtige spierwitte baard
zwarte Sint noemde wij hem altijd, was dat racistisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |