kloptquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De smelt heet het daar geloof ik. Maar al jaren gedoe met de exploitatie geloof ik.
Henny van de Most toch? Dat is wel een bijzondere inderdaad. Krijgt veel voor elkaar maar laat het ook zo jaren wegrotten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
klopt
eigenaar is een beetje een vreemde vogel schijnbaar
Waarom blijf je dat dan doen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb het wel vaker gehad, dan doe ik iets geks als ik tab tab doe
Jaja. Dan ga ik maar naar bed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb het wel vaker gehad, dan doe ik iets geks als ik tab tab doe
Ja dat ben ik nu zo gewend, tab tab spatie. maar soms doe ik een tab teveel of zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom blijf je dat dan doen?
Tab tab spatie is post invoeren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:32 schreef Specularium het volgende:
Wat doe je eigenlijk met tab tab?
Probeer maar. Type een post en dan tab tab spatie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:33 schreef sp3c het volgende:
klinkt als een goed verhaal Cor, vertel ons meer
Wat voor topics zouden er nog meer handig mee zijn?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:34 schreef Karina het volgende:
Dit is sneller, handig voor in de TV SC bijvoorbeeld.
Als ik geen muis had had ik ook alleen een touchpad en dat is compleet aids.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:35 schreef Karina het volgende:
En ik heb geen muis. Alleen een touchpad. Te traag en dan moet ik mijn handen van het toetsenbord afhalen.
Snelle he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor topics zouden er nog meer handig mee zijn?
Ik had zo een klein muisje gekocht voor bij mijn laptop, niet handig. Het is even doorzetten maar je raakt er wel aan gewend. Duurde wel even. In het begin schoot de cursor alle kanten op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik geen muis had had ik ook alleen een touchpad en dat is compleet aids.
Toen heb ik een muis aangesloten.
Hmmm, en wat voor topics zijn er snel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Snelle he?
Oh ik word weer in de zeik genomen zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmmm, en wat voor topics zijn er snel?Ach man ga fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |