O.a. Het begon met Laat me.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat saaiHoog Sammy kijk omhoog?

Geen idee, geen pics gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar je wil hem wel naar binnen hengsten.

Ik wil de subtiele humor van Cartman en de verstandige levenslessen van Butters.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was echt stom. Zelfs de intro was met die goths. Ik vond er niks aan.

Na de intro ben ik er mee gestopt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]

Drink jij nou maar gewoon door.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]

Dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakt niet uit, woon er toch niet.

Ook geen wonder dat ze kampten met een stroomstoring. Royal sadness.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]

En ex-mods..... die zijn helemaal van god los.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:34 schreef Zipportal het volgende:
Komen steeds meer mods. Wordt gevaarlijk hier.

Butters is leuk altijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil de subtiele humor van Cartman en de verstandige levenslessen van Butters.

Heb ik je wat aangedaan of zo? Jeetje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Drink jij nou maar gewoon door.

Ach, de halve avond een dubieuze piraat op gehad en te slap geouwehoerd, daarna mag dit wel evenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word er altijd een beetje depri van. 1 nummer is wel genoeg.
 .
.

Jeetje zeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik je wat aangedaan of zo? Jeetje.

Of gewoon onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ex-mods..... die zijn helemaal van god los.

Je wist te ontsnappen uit de sekte dus?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ex-mods..... die zijn helemaal van god los.

Ik zet meestal Radio 6 aan als ik muziek wil horen. Beetje soul en jazz.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, de halve avond een dubieuze piraat op gehad en te slap geouwehoerd, daarna mag dit wel even.

Ach met een borrel is mijn smaak altijd iets 'bijzonder'.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet meestal Radio 6 aan als ik muziek wil horen. Beetje soul en jazz.

quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet meestal Radio 6 aan als ik muziek wil horen. Beetje soul en jazz.
 Radio 6
 Radio 6  

Nou dan valt Rames Shaffy nog wel mee eigenlijk, qua bijzonder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach met een borrel is mijn smaak altijd iets 'bijzonder'.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |