Ik hoorde laatst dat die bezem helemaal niks helpt. Dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bezem training, dat is toch ook sjanant?
IJshockey in Nederland? Berichten we niet zo heel veel over.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey hoe werkt dat eigenlijk
wat als ik na ieder speelweekend over ijshockey wil brabbelen op de FP fok!sport?
met wie moet ik dan praten
wat als ik dat zou willen doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
IJshockey in Nederland? Berichten we niet zo heel veel over.
Het houdt ze van de straat. Niet dat ze daar niet zouden kunnen bezemen trouwens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat die bezem helemaal niks helpt. Dus.
Ja nou ik hoorde ook pas op mijn 21e dat Sinterklaas niet bestaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yep, alleen het is van worth1000, dus die plakplaatjes zijn niet echt.
ingewikkeld verhaalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
goed stufquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen, is altijd welkom natuurlijk.
Maar dan wordt het ijs warmer dus eigenlijk glijdt ie nog minder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ingewikkeld verhaal
ze gebruiken die bezems (zijn niet echt bezems, lijkt op een grote gum) om losse stukjes ijs heen en weer te schuiven om die bol zijn baan te wijzigen ofzo
#wareverhalen
Nee man, ik neuk gewoon in mijn eigen huis zonder jouquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom naar pleintje dan met je katten joh.
Op die bezem doen ze glijmiddel. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
warmer ijs wordt op een gegeven moment waterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan wordt het ijs warmer dus eigenlijk glijdt ie nog minder.
Dan krijg je toch een heel klein laagje water waarop het gaat glijden? Soort aquaplanning?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan wordt het ijs warmer dus eigenlijk glijdt ie nog minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |