Bedoel je je Nintendo Network ID? of heb je een Mii aangemaakt met die naamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kan ik toegevoegd worden? Mijn Mii heet ''Ingmar''
Sorry even in de warquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:08 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Bedoel je je Nintendo Network ID? of heb je een Mii aangemaakt met die naam
Done!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sorry even in de warnintendo id is alwayshappyz
Druk op de - knopquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje...komt wel eens voor dat m'n vriend even een spel wil doen op de PS3. Nu weet ik dat het mogelijk is om Wii U spellen ( en zelfs Wii spelen - maar daar gaat deze vraag niet echt om ) puur op de gamepad te spelen, terwijl de tv gebruikt kan worden voor de PS3. Dat de console dus wel aan moet staan, maar niet aangesloten hoeft te zijn op de TV. Nu wil ik met Zelda beginnen ( geinstalleerd op het systeem ), maar kun je die puur op de pad spelen, en hoe doe je dat?
Is het wel waardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb er twee TB aanhangen en kan eindelijk Deus Ex gaan downloaden
Zeker ook zin in, maar ik had de downloadcode donderdag al, toen bleek de schijf vol. Gisteren gekocht, maar toch te laat thuis en nu dus uren wachten op de download zelfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Is het wel waardJe krijgt zelfs de definitive version!
Man man, ik wilde een redelijk negatieve reply posten over het feit dat het allemaal best leuk is, maar dat ik die game al tig keer eerder uitgespeeld heb. Toen ik daarna dat muziekje hoorde en de video zag kreeg ik meteen weer zin om de game te spelen.quote:
Godverdomme wat vet.quote:
Yup, dan is hij bezig met updates... default 1 keer per uur.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het normaal dat het lampje van de Wii U console opeens oranje kan worden ipv rood? Hij staat gewoon uit, maar wordt af en toe opeens oranjeLas via google dat dat te maken had met updates die hij aan het doen was?
Nee, 100% is ook alle beeldjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:19 schreef nomar83 het volgende:
ik mis alleen twee beeldjes in de Nintendo Gallery
maar het voelt goed om de game eindelijk eens 100% te hebben uitgespeeld.
Niet zozeer bezig met updates maar aan het zoeken naar updatesquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het normaal dat het lampje van de Wii U console opeens oranje kan worden ipv rood? Hij staat gewoon uit, maar wordt af en toe opeens oranjeLas via google dat dat te maken had met updates die hij aan het doen was?
Ik dacht van welquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worden updates ook automatisch geïnstalleerd?
Dat is wel nicequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Kleine update mbt de nieuwe batterij: na 3,5 uur is het eerste balkje er pas af
en dan binnen een kwartier valt ie uit zekerquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Kleine update mbt de nieuwe batterij: na 3,5 uur is het eerste balkje er pas af
Helemaal voor Super Mario 3D Worldquote:
Dat zal vast niet. Tot nu toe erg tevreden meequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan binnen een kwartier valt ie uit zeker
Reviewboard? We kunnen hem wel op de FP zetten als je nog wat tekst erbij zetquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:30 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik dacht dat we trouwens een reviewboard hadden op het forum? Ik had nog wel speciaal foto's gemaakt
zal wel een tijdelijk board geweest zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Reviewboard? We kunnen hem wel op de FP zetten als je nog wat tekst erbij zet
ow dat reviewforum, ja, dat was volgens mij niet zo'n succes. Jammer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:05 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
zal wel een tijdelijk board geweest zijnIk zal er wel aan werken. Zodra ik weet hoelang hij in totaal mee gaat begin ik wel met schrijven
Dan ligt het in ieder geval niet aan mijn spel, thanks! Dungeons dan maar in een keer uitspelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo werkt het saven bij Zelda's, altijd al zo geweest. Er zijn vaste punten vanuit waar je weer start.
Op de home knop drukken dan naar controller instellingen, dan "scherm uitschakelen" ofzoietsquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan ligt het in ieder geval niet aan mijn spel, thanks! Dungeons dan maar in een keer uitspelen![]()
Net mario gespeeld op wii u met vriend. Allebei gebruik gemaakt van wii controller. Is er mogelijkheid om gamepad uit te zetten als je hem niet gebruikt voor boost enzo?
Thanksquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:18 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Op de home knop drukken dan naar controller instellingen, dan "scherm uitschakelen" ofzoiets
Skyward Sword niet hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo werkt het saven bij Zelda's, altijd al zo geweest. Er zijn vaste punten vanuit waar je weer start.
Neen, al krijg ik wel steeds herinnering mails van de Media-Markt over mijn AEG wasdroger die ik allang heb opgehaald.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Nog meer mensen die een e-mail hebben gekregen mbt het bestellen van Batman Arkham: Origins bij Media Markt?
Op de Wii U was hij ¤37,50 en ik keek net, was hij ¤55.- Heerlijk gevoel is datquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Neen, al krijg ik wel steeds herinnering mails van de Media-Markt over mijn AEG wasdroger die ik allang heb opgehaald.
Maar wat staat er in die mail joh?
Ik wil zeker Batman: Arkham Origins hebben voor de PS3. Maar niet voor ¤60,-
Wat raar is, is dat de releasedate 8 november is.quote:Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier.
Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 1 november geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.
Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Ik heb vorige week Blackgate voor de Vita besteld, was direct leverbaar voor 29,99.. Nog steeds niets ontvangen en geen verzendbericht gehad, levertijd is nu ineens 7-9 dagen terwijl de winkels er vol mee staan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Op de Wii U was hij ¤37,50 en ik keek net, was hij ¤55.- Heerlijk gevoel is dat
Maar goed dit zat in de mail:
[..]
Wat raar is, is dat de releasedate 8 november is.
Aha, dat kan. SS staat nog op mijn lijstje. Maar eerst ben ik nu nog eens overnieuw bezig met Twilight Princess. Daarna pas staan Skyward Sword en Wind Waker HD op het menu.quote:
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Heb enkel Black Ops 2 en Assassin's Creed 3 op de Wii U gehaald, omdat ik benieuwd was naar de extra functies van de Gamepad. Nu haal ik multiplatform games liever voor de PS3. Met uitzondering dan weer van games als DuckTales, die voelen weer beter aan om op de Wii U te hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef CoExist het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik kan zo'n game gewoon niet op de Nintendo spelen. Zulke games horen thuis op mijn PS3.
Schietspellen/voetbalspellen/RPG's, etc heb ik ook gewoon liever op de PS3. Nintendo is perfect voor Mario games, andere platform games, karten...beetje multiplayer vermaak enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Heb enkel Black Ops 2 en Assassin's Creed 3 op de Wii U gehaald, omdat ik benieuwd was naar de extra functies van de Gamepad. Nu haal ik multiplatform games liever voor de PS3. Met uitzondering dan weer van games als DuckTales, die voelen weer beter aan om op de Wii U te hebben.
In welk opzicht loopt het beter? Gewoon de framerate?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een gekke argumenten. De gamepad heeft toch juist toffe features? Daarnaast lees ik overal dat bijv Batman op WiiU beter loopt dan op PS3.
quote:Based on the OT the following things could be surmised about this version:
Best framerate on consoles. They all have some frame drops but Wii U seems to have the least. Overall it seems to be Wii U > 360 >>>>>>>>>>>PS3 in this regard.
No screentearing on Wii U.
Better lighting on Wii U compared to PS3/360.
All versions have glitches, including game breaking bugs but Wii U has less glitches than 360, PS3, or even PC with apparently no game breakers present. Including being able to actually do the Burnley tower correctly.
Plus Off TV Play.
Plus Map on the GamePad.
Plus Achievements Posting on Miiverse.
Minus Multiplayer.
$10 less.
Aha, niet verkeerd allemaal. Dat wordt een overstap denk ik zo.quote:
ik ga geen shooters spelen op de wii uquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef s0ul1991 het volgende:
Een beetje 3rd party support voor de Wii U mag ook welIk heb AC 4, CoD: Ghosts en Batman allemaal voor de Wii U gepreordered.
Hoezo niet? Een vriend zegt dat ze veel n00bs pwnt online omdat ze meestal tegen kinderen speeltquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga geen shooters spelen op de wii u
daarvoor vind ik de controller niet fijn. Net zoals de ps3 controller, ik vind de xbox controller daarvoor het fijnstquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een vriend zegt dat ze veel n00bs pwnt online omdat ze meestal tegen kinderen speelt
De pro controller is anders best te doen met shooters en RPG's. Alleen zijn de A en B omgewisseld en X en Y ook ten opzichte van de xbox. Dat was wel even wennenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarvoor vind ik de controller niet fijn. Net zoals de ps3 controller, ik vind de xbox controller daarvoor het fijnst
Daar moet ik ook nog steeds aan wennen, terwijl ik al m'n hele leven Nintendo-gamer ben en het nu hetzelfde is als op de SNES. Maar goed, N64, Cube en Wii waren natuurlijk sowieso anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De pro controller is anders best te doen met shooters en RPG's. Alleen zijn de A en B omgewisseld en X en Y ook ten opzichte van de xbox. Dat was wel even wennen
Ik ook niet hoor, shooters zijn voor de playstationquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een vriend zegt dat ze veel n00bs pwnt online omdat ze meestal tegen kinderen speelt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kutmediamarkt, ik kan die Mario-hoes nog steeds niet vinden.
Lijkt me dat je die bij elke pre-order krijgttwitter:NintendoNL twitterde op woensdag 23-10-2013 om 15:05:38Bestel SUPER MARIO 3D WORLD alvast bij Media Markt of Saturn voor deze Kat-Mario-hoes #WiiU #SM3DW http://t.co/4UVNEebWDp reageer retweet
Bedankt voor de review. Ik was sowieso al even van plan om te wachten gezien ik nog niet echt last heb van de accu. Het is nog niet voorgekomen dat ik 3-4 uur achter elkaar doorspeel, en als hij toch leeg raakt terwijl ik door wil spelen zit er een stopcontact naast onze bank. Zodra er een betere grotere accu uit komt voor een iets betere prijs/kwaliteit verhouding wil ik het wel overwegen. Nu kan ik die 30 euro beter anders gebruiken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:43 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik ben geen reviewer. Maar hier een mijn mening over de nieuwe gamepad accu:
Een aantal weken geleden heeft Nintendo een nieuwe accu uitgebracht voor de Wii U gamepad. De standaard accu voor de gamepad raakt snel leeg. Daarom heb ik deze nieuwe en grotere accu gekocht. De vraag is, is het het waard wat Nintendo er voor vraagt?
De montage is erg simpel. Nintendo geeft je zelf een schroevendraaier waarmee je het gamepad klepje kan openmaken. Al snel blijkt dat Nintendo al wist dat de standaard geleverde accu een korte speeltijd heeft. Dit kun je zien aan de inhammetjes aan de linkerkant van de gamepad. Wat blijkt, de grotere en bredere accu klikt hier perfect in. Nadat je de oude accu er uit hebt gehaald, plaats je simpelweg de grotere accu er in, en vervolgens schroef je het klepje er weer op. Zoals gezegd erg simpel.
De standaard gamepad accu raakt binnen 3-4 uur leeg. Dat is behoorlijk snel vooral als je een middagje wilt gamen. Deze nieuwe accu raakte bij mij na 6 uur en 30 minuten leeg. Op zich is dat niet echt slecht. Een extra 3 uurtjes is niet echt wat ik er van verwacht had. Ik zelf had gehoopt tegen de 8 uur aan te zitten. Het opladen zelf van de gamepad duurt dubbel zo lang. Wat begrijpelijk is voor wat je er voor terug krijgt.
Met een adviesprijs van ¤30 euro is het best wel een prijzige accu voor wat je er voor terug krijgt. Nou zijn er niet veel alternatieven voor een andere gamepad accu. Nyko heeft er ook één uitgebracht. Jammer genoeg is deze accu nog niet in Nederland te koop. Ik hoop zelf dat er meer 3rd party producenten accu’s voor de gamepad maken. Want de nieuwe accu van Nintendo laat toch wat te wensen over. Zeker met het prijskaartje wat ze meegeven.
Foto's:
http://imgur.com/a/snFzd
Dat de goede conclusie. Even wachten op een andere 3rd party accu. Of wachten tot Nyko een V2.0 uitgeeft. Dan mag jij die reviewenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bevestigt mijn vermoedens. Ik ben niet overtuigd en vind de verbetering niet groot genoeg voor 30 euro. Ik wacht dus nog even.
Ga ik zeker doen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:02 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat de goede conclusie. Even wachten op een andere 3rd party accu. Of wachten tot Nyko een V2.0 uitgeeft. Dan mag jij die reviewen
Laat toch zien dat de combinatie van pricedrop en software werkt. Ook al maken ze nog steeds een verlies, het laat zien dat interesse aanwezig is en dat er hoop is voor de toekomst. We zullen zien wat de feestdagen brengen in combinatie met de diverse bundels en titels als Mario, Wii Party en Wii Fit en Sportsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:40 schreef MrBadGuy het volgende:
De Wii U is het afgelopen kwartaal (juli-september) 300.000 keer over de toonbank gegaan, dit in vergelijking met 160.000 het kwartaal er voor. Ook zijn er 5,27 miljoen Wii U games verkocht, in vergelijking met slechts 1,03 miljoen games het vorige kwartaal. Met een lading goede games die nog komen gaan verwacht ik dat, ondanks de valse start, de Wii U wel een goede toekomst zal hebben
http://www.theverge.com/2(...)ndo-earnings-q2-2013
Binnenkort Mario 3D World maar even pre-orderen
Dit dus, ik hou het ook nog wel ff zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bedankt voor de review. Ik was sowieso al even van plan om te wachten gezien ik nog niet echt last heb van de accu. Het is nog niet voorgekomen dat ik 3-4 uur achter elkaar doorspeel, en als hij toch leeg raakt terwijl ik door wil spelen zit er een stopcontact naast onze bank. Zodra er een betere grotere accu uit komt voor een iets betere prijs/kwaliteit verhouding wil ik het wel overwegen. Nu kan ik die 30 euro beter anders gebruiken.
Ik heb nog 5 spellen ( + 3 normale Wii games ) om helemaal uit te spelen, dus ik kom die maand toch zeker wel doorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef s0ul1991 het volgende:
Nog minder dan een maand en dan komt Super Mario 3D World uit
Ik heb zelf nog Newer Super Mario Bros, New Super Luigi U en nog wat Wii games. Maar 3D World krijgt toch wel voorrang als die uit komtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 spellen ( + 3 normale Wii games ) om helemaal uit te spelen, dus ik kom die maand toch zeker wel doorSpel ziet er wel enorm tof uit!
ik heb hem bij Amazon.de besteld en die komt vandaag binnen met de post.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:34 schreef nomar83 het volgende:
Wat is dit nou? Wii Fit U demo is vanaf vandaag te downloaden, blijk de fitmeter pas volgende maand in de winkels te liggen! En als ik het goed begrijp kan je de gedownloade versie gratis houden als je binnen 31 dagen de fitmeter registreert, dus als je dat wilt moet je verplicht nog een maand wachten met de download?
Zag hem ergens anders ook al voorbij komen, hilarisch. Nintendo die de doelgroep probeert te vergroten?quote:
Ik vond hem op /r/wiiu. Ze doen idd alles om een grotere doelgroep aan te sprekenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zag hem ergens anders ook al voorbij komen, hilarisch. Nintendo die de doelgroep probeert te vergroten?
KUT NINTENDO MET JE KUTGAMESquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:39 schreef turboramin het volgende:
FUCK YOU NINTENDO YOU CAN SUCK MY DICK
GODVERDOMME ZWAKKE KUTCONSOLESquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KUT NINTENDO MET JE KUTGAMES
Cool. Kan 'm in Nederland niet vinden, dus heb 'm ook maar op amazon gesteld.quote:
FUCK HET SYSTEEM! ACAB!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:39 schreef turboramin het volgende:
FUCK YOU NINTENDO YOU CAN SUCK MY DICK
Net gekochtquote:
Dan zit je toch wel even te vloeken lijkt mequote:Op zaterdag 2 november 2013 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog 3 werelden, en dan is New Super Mario Bros Wii U uitgespeeld hier. Al moeten we nog wel wat grote munten verzamelen in bepaalde levels. Wel een grote fout gemaakt onlangs. Niet op onze levens gelet en bleek dat we allebei nog maar 1 leven hadden ( faal ), maar daarmee verloren we al onze progressie. Welke progressie? In plaats van ons op een gebied te focussen ( en daar de save te halen door een mini bowser/whatever het zijn ) te verslaan, hadden we twee gebieden bijna af...met de uitzondering van de twee bowser kasteeltjes in die gebieden. Konden we alles weer opnieuw doen
Er zijn wat woorden gevallen jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:21 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dan zit je toch wel even te vloeken lijkt me
Ik zou er al 1 kopen voor WInd Waker HD.quote:Op zondag 3 november 2013 10:58 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog steeds geen Wii U.. wel pas een PS3 gekocht voor GTA5.
Voor MK koop ik een Wii U.
Tja ik doe niet aan communities. Veel te veel gedoe.quote:Op zondag 3 november 2013 14:04 schreef nomar83 het volgende:
Is het te vroeg voor een FOK Wii Fit U community? Ik zit nu in de Europese Nintendo Beginners community, maar ik kan al dat Frans niet lezen.
Gedoe?quote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Tja ik doe niet aan communities. Veel te veel gedoe.
Hoe zie je dat commentaar? Bij mij staat er niks bij bij de levelsquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef donald_dick het volgende:
ik zat new super mario te spelen en ik vond het commentaar van andere bij de levels wel grappig
Oh goed idee! Als het qua taal alsnog gewoon engels is maakt dat natuurlijk niets uit, ik zal hem ook eens bestellenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:35 schreef Khadgar het volgende:
[..]
ik heb hem bij Amazon.de besteld en die komt vandaag binnen met de post.
Alleen voor Amerika helaas.quote:Op maandag 4 november 2013 15:41 schreef s0ul1991 het volgende:
Blijkbaar krijgt Ducktails binnenkort een disc versie:
[ afbeelding ]
http://www.gameinformer.c(...)-on-november-12.aspx
Leuke reviewquote:Op maandag 4 november 2013 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/revie(...)-director-s-cut.html
Thnx!quote:
Maar 27e op Amazon. Twijfel een beetje hem te bestellen, want hij is niet duur.quote:Op maandag 4 november 2013 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/revie(...)-director-s-cut.html
Yeah ik heb Luigi's Mansion 2 gekochtquote:Op woensdag 6 november 2013 00:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn hier meer mensen die vandaag gebruik hebben gemaakt van de 10% (op consoles) / 15% kortingsactie van Bartsmit? Heb net Wii U New Mario / Luigi bundle besteld voor 252,-.(code is FVK2013)
Mission Mode is vanaf het begin beschikbaar. Om met 2 players te spelen moet je dat aantikken. Dat zit volgens mij rechtsonder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gister voor het eerst Pikmin 3 gespeeld. We hoopten het samen te kunnen spellen ( Mission Mode ), maar dat valt pas te doen nadat Story is uitgespeeld? Kon nergens in een menu selecteren om multiplayer te doen namelijk.
Ik wil dat de gamepad speelbaar is met scherm uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Overigens zit er er in Batman een handige feature die meer games zouden moeten hebben. Als je met de pro controller speelt, schakelt de gamepad automatisch uit. Eindelijk een game die dat doet![]()
Dankje. Straks dan toch nog maar eens kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Mission Mode is vanaf het begin beschikbaar. Om met 2 players te spelen moet je dat aantikken. Dat zit volgens mij rechtsonder.
Is er toch wel local coop multiplayer in Pikmin 3? Voor zover ik begreep (maar ik heb het niet goed onderzocht) was er alleen een soort aparte, gesimplificeerde spelmodus, maar niet het verhaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gister voor het eerst Pikmin 3 gespeeld. We hoopten het samen te kunnen spellen ( Mission Mode ), maar dat valt pas te doen nadat Story is uitgespeeld? Kon nergens in een menu selecteren om multiplayer te doen namelijk.
Inmiddels gevonden ja, was gewoon op hoofdmenu te selecteren. Dom, dom, domquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is er toch wel local coop multiplayer in Pikmin 3? Voor zover ik begreep (maar ik heb het niet goed onderzocht) was er alleen een soort aparte, gesimplificeerde spelmodus, maar niet het verhaal.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ze hadden die cirkel in het midden rood moeten maken :p
Heel tof, gisteravond gebowld tegen een Australier.quote:
Ik heb nog vijf reviewgames staan en ben nog niet aan Wind Waker begonnen. Ontzettende luxe'probleem' natuurlijk, maar Rayman sla ik nog ff over.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Rayman: Legends voor ¤ 25,49 inc verzendkosten (korting wordt berekend in het winkelwagentje)
Roy, geen excuses meer. Deze prijs is het meer dan waard
Dat luxeprobleem ken ik. Maar ook dan koop ik soms spellen die ik sowieso wil als ze echt voor een topprijs beschikbaar zijn. Daarom heb ik Zelda al, was 38e. Dat gaat niet veel goedkoper worden de komende 2 jaar en op de meeste plaatste duurder denk ik. Voor die 25e kan je Rayman dus wel alvast halen, al zal die ook over een paar maanden wel voor die prijs te halen zijn, of misschien wel goedkoper, Ubisoft kennende...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog vijf reviewgames staan en ben nog niet aan Wind Waker begonnen. Ontzettende luxe'probleem' natuurlijk, maar Rayman sla ik nog ff over.
Mario komt uit Brooklynquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt zeker een punt, maar eind deze maand komt onze vriendelijke Italiaanse loodgieter weer bij ons langs. Daar moet alles voor wijken
In de film ja. De echte Mario is wel degelijk vernoemd naar een Italiaan.quote:
Bedoel je Mario Segale, want dat was een Amerikaanquote:Op zondag 10 november 2013 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de film ja. De echte Mario is wel degelijk vernoemd naar een Italiaan.
Van Italiaanse komaf.quote:Op zondag 10 november 2013 00:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Bedoel je Mario Segale, want dat was een Amerikaan
Bedankt voor het delen, heb hem meteen besteldquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Rayman: Legends voor ¤ 25,49 inc verzendkosten (korting wordt berekend in het winkelwagentje)
Roy, geen excuses meer. Deze prijs is het meer dan waard
Het was een 3DS gerichte Direct. Op het einde zie je: "10 dingen over Super Mario 3D World die je nog niet wist" (spoilers zitten er wel inquote:Op woensdag 13 november 2013 17:58 schreef CoExist het volgende:
Fuck! Ik heb de Nintendo Direct gemist! Zat op de verjaardag van m'n buurmeisje met prinsessen shampoo.
Watskeburt?
Thnx man! Ik zat 'm al te zoeken op mijn Wii U maar kon 'm niet vinden. Plus die verrekte accu was ook weer eens leeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Het was een 3DS gerichte Direct. Op het einde zie je: "10 dingen over Super Mario 3D World die je nog niet wist" (spoilers zitten er wel in)
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:58 schreef CoExist het volgende:
Fuck! Ik heb de Nintendo Direct gemist! Zat op de verjaardag van m'n buurmeisje met prinsessen shampoo.
Damn. Ik heb toch maar gekeken aangezien ikquote:Op woensdag 13 november 2013 17:37 schreef Noppie2000 het volgende:
HOLY SHIT @ SUPER MARIO 3D WORLD NINTENDO DIRECT UPDATE
Zoveel unlockables, zoveel variatie, zoveel secretsGOTY right there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al op Twitter was tegengekomen. Dit is echt geniaal.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Dat is mijn eigen shampooquote:
Ah gossiequote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef turboramin het volgende:
nintendo is gwn klaar, ze zijn zo arm als wat. En dat rara wii U geval verkoopt ook slecht
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef turboramin het volgende:
nintendo is gwn klaar, ze zijn zo arm als wat. En dat rara wii U geval verkoopt ook slecht
Cool, van wanneer tot wanneer?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon ff Mario in de Happy Meals de komende maand. De tering, over marketingcampagne gesproken
De Wii U verkoopt tot nu toe niet al te best, daar heb je gelijk in, maar Nintendo is alles behalve arm te noemen; geen schulden en vele miljarden cash. Nintendo heeft in haar erg lange geschiedenis wel erge periodes gehad, hier komen ze wel boven op. Ik ken wel een ander Japans bedrijf die ook iets met spelcomputers doet en die er financieel gezien een stuk minder rooskleurig voorstaatquote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef turboramin het volgende:
Ze hebben meer consoles verkocht dan PS4 en Xbox One samenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
zo bedoelde ik het ook niet ik probeer te zeggen dat het NU afgelopen is met nintendo ik heb er zelf we plezier van gehad, maar op dit moment lopen ze erg achter met consoles en games
Dankjewel voor je nuttige mening in dit topic. Ga nu maar weer in de poppenhoek spelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
zo bedoelde ik het ook niet ik probeer te zeggen dat het NU afgelopen is met nintendo ik heb er zelf we plezier van gehad, maar op dit moment lopen ze erg achter met consoles en games
http://www.nu.nl/beurs/3539182/omzet-nintendo-verder-gedaald.htmlquote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
Is het nu afgelopen ja? Maar maar, wat moeten ze dan met al hun miljarden en de verkopen van de 3DS?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
Gvd, ik had niet moeten kijken.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef s0ul1991 het volgende:
Het was een 3DS gerichte Direct. Op het einde zie je: "10 dingen over Super Mario 3D World die je nog niet wist" (spoilers zitten er wel in)
Idee had ik ook. Maar het was sterker dan ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Gvd, ik had niet moeten kijken.
Het vleesch is zwak. Datquote:Op donderdag 14 november 2013 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Idee had ik ook. Maar het was sterker dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bijvoorbeeld is geniaal. Hoe geweldig moet het zijn om hierdoor verrast te worden wanneer je het spel zonder deze voorkennis speelt.
turboramin heeft gelijk, het is duidelijk afgelopen met Nintendo als ze dit soort spoilers nodig hebben om hun games te verkopen.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:26 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En volgend week The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Nu Tropical Freeze is uitgesteld wel jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nintendo fans zitten er warm bij deze winter maanden
wollah wat denk jijquote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dankjewel voor je nuttige mening in dit topic. Ga nu maar weer in de poppenhoek spelen.
En bartsmit.com heeft dit weekend 10% korting op spelcomputers. Dat maakt de prijs nog interessanter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:57 schreef Diamond3d het volgende:
Nintendo Wii U met Mario en Luigi voor 299-
Het wordt steeds interessanter om er eentje aan te schaffen.
Als het goed is fysieke schijfjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En bartsmit.com heeft dit weekend 10% korting op spelcomputers. Dat maakt de prijs nog interessanter.
Zijn die Mario&Luigi trouwens fysieke schijfjes of downloads?
Er zitten downloadvouchers bij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En bartsmit.com heeft dit weekend 10% korting op spelcomputers. Dat maakt de prijs nog interessanter.
quote:
http://www.nintendo.nl/Ni(...)r-Europa-816300.htmlquote:Op 8 november verschijnt het Mario & Luigi Premium Pack met daarin een ‘2 in 1’-disk met een combinatie van New Super Mario Bros. U en New Super Luigi U
Dit inderdaad. De twee games in een doosje. De combo met Zelda, daarbij was het spel inderdaad een voucher.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als het goed is fysieke schijfjes.
OKquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
[..]
http://www.nintendo.nl/Ni(...)r-Europa-816300.html
Ik vertrouw de officiële site van de makers eerder dan bol.comquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Aether het volgende:
[..]
OK
Van bol.com:
Game: New Super Mario Bros. U (Download Voucher)
New Super Luigi U (Download Voucher)
http://www.bol.com/nl/p/n(...)gi/9200000021023921/
Het aparte is dat het niet bij iedere bundel vermeld staat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik vertrouw de officiële site van de makers eerder dan bol.com
En Super Mario 3D Land werd één van de best verkochte 3DS titels tot nu toe en SS verkocht ook meer dan 3 miljoen stuks meen ik me te herinneren (wat veel is voor zo'n makkelijk te ombouwen console!)quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef nomar83 het volgende:
Ik vraag me toch af hoe slim Nintendo er aan doet om een Mario en een Zelda-titel vrijwel tegelijk te releasen. In 2011 kwamen Super Mario 3D Land en Skyward Sword ook tegelijk uit.
Vind ik die stoerder dan die van ons: http://www.mcdonalds.nl/producten/happy-meal/happy-mealquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:09 schreef Aether het volgende:
Komende weken bij de Japanse McDonald's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mario vult dat gat welquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nu Tropical Freeze is uitgesteld wel ja
Da's waar. Het is alleen zo vreemd om je twee main franchises vaak zo dicht op elkaar uit te brengen. Ik zou denken dat er meer verkoop in zou zitten als Mario en Zelda meer om en om uit zouden komen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En Super Mario 3D Land werd één van de best verkochte 3DS titels tot nu toe en SS verkocht ook meer dan 3 miljoen stuks meen ik me te herinneren (wat veel is voor zo'n makkelijk te ombouwen console!)
Ik zie het probleem dan ook niet
Goede tip.. gisteren meteen besteld. Wii u premium met mario, luigi, zelda en zombi voor 343 euro. Goede deal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het nu alsnog doen omdat de feestdagen eraan komen. Misschien als het maart was geweest dat ze wel gewacht hadden met twee populaire titels vlak achter elkaar maar nu komt het beter uit omdat iedereen massaal cadeautjes moet kopenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Da's waar. Het is alleen zo vreemd om je twee main franchises vaak zo dicht op elkaar uit te brengen. Ik zou denken dat er meer verkoop in zou zitten als Mario en Zelda meer om en om uit zouden komen.
Ik vind het allemaal wel meevallen maari k ben dan ook niet zo'n zeikerdquote:Op maandag 18 november 2013 10:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Toch vind ik het ergens wel mooi dat na al het gebitch over de Wii U launch line-up die van de PS4 gewoon veel slechter is
Het gaat vooral om de periode erna. En PS4 staat al op een miljoen in de USA.quote:Op maandag 18 november 2013 10:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Toch vind ik het ergens wel mooi dat na al het gebitch over de Wii U launch line-up die van de PS4 gewoon veel slechter is
Wii U Party + Wii Remote Plus Zwart voor 28 euro. Aardig koopje.quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Bisamrat het volgende:
Saturn geeft op alle WiiU speelen 33% korting. Gaat snel want de nieuwe spellen zijn al uitverkocht.
En er zijn zulke mooie bundels te koop nu.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:26 schreef Aether het volgende:
Iemand hier die alleen/vrijwel digitaal spellen koopt? Wil waarschijnlijk binnenkort een WiiU kopen maar heb het idee dat ik aan de 8GB van de Basic genoeg heb. Een HDD lijkt me voor zowel de 8GB/32GB noodzakelijk als je alles digitaal koopt.
Nee, er waren te weinig spellen tot nu toe. Ik wil liever een witte console dus de bundel met Nintendoland en Party U lijkt me nu de beste keuze (plus extra Wiimote). De normale Basic is vrijwel nergens meer te krijgen (of kost meer dan een bundel).quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:03 schreef CoExist het volgende:
[..]
En er zijn zulke mooie bundels te koop nu.
Ik zou niet voor de 8GB versie gaan man. Ik dacht trouwens dat jij allang een WiiU had...
quote:Veranderingen in softwareversie 4.0.2E
Verbeterde stabiliteit van het systeem en andere aanpassingen
Om het gebruiksgemak te verhogen is de algehele stabiliteit van het systeem verder verbeterd en zijn er andere kleine aanpassingen gemaakt.
Als je alles digitaal aanschaft krijg je spaar punten = gratis eshoptegoed bij een premium.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:26 schreef Aether het volgende:
Iemand hier die alleen/vrijwel digitaal spellen koopt? Wil waarschijnlijk binnenkort een WiiU kopen maar heb het idee dat ik aan de 8GB van de Basic genoeg heb. Een HDD lijkt me voor zowel de 8GB/32GB noodzakelijk als je alles digitaal koopt.
Sla je slag zou ik zeggen: http://www.nintendo.com/games/gameGuide?system=wii+uquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
Hmm stiekem toch weer eens naar Nintendo aan het kijken nu die wat goedkoper wordt. Eerste Nintendo console die ik tot nu toe niet bij de release gekocht heb (heb ze vanaf de NES)
Misschien er eentje halen.
Hoe vinden jullie hem tov de vorige consoles van Nintendo?
Ducktales (NES memories), Super Mario World 3d lijken me leuk. Uberhaupt de echte nintendo games als Zelda.
Als ik dan lees dat de Windwaker HD wordt uitgebracht krijg ik meteen een slappe jodokus. Zitten er echte ouderwetste kwalitatieve Nintendo games al op? Komen er toppers aan?
Ducktales HD mag wel, maar Windwaker niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
Hmm stiekem toch weer eens naar Nintendo aan het kijken nu die wat goedkoper wordt. Eerste Nintendo console die ik tot nu toe niet bij de release gekocht heb (heb ze vanaf de NES)
Misschien er eentje halen.
Hoe vinden jullie hem tov de vorige consoles van Nintendo?
Ducktales (NES memories), Super Mario World 3d lijken me leuk. Uberhaupt de echte nintendo games als Zelda.
Als ik dan lees dat de Windwaker HD wordt uitgebracht krijg ik meteen een slappe jodokus. Zitten er echte ouderwetste kwalitatieve Nintendo games al op? Komen er toppers aan?
Is ducktales gewoon een remake zonder nieuwe levels van de oude nes game dan? Zo ja... dan is dat ook pauperquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ducktales HD mag wel, maar Windwaker niet?
Ik ben het er niet mee eens. Deze Mario lijkt heel veel op Galaxy.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Edge heeft weer de mooiste slotzin, net als met Galaxy 2 toen.
*stil*
*mooi*![]()
![]()
Super Mario 3D World is out now in Japan, releases November 22 in the US and November 29 in the EU.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Edge heeft weer de mooiste slotzin, net als met Galaxy 2 toen.
*stil*
*mooi*![]()
![]()
Ik mis Power Unlimited met hun 9,2quote:
"9.5/10" FOK!Gamesquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik mis Power Unlimited met hun 9,2
Die hopen zeker dat Wart ooit terugkeertquote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet The Escapist niet!
4/5 met als grootste minpunt 'Bowser is de eindbaas'
Eh, spoilers!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet The Escapist niet!
4/5 met als grootste minpunt 'Bowser is de eindbaas'
Doen! Niets dat je tegenhoudtquote:Op woensdag 20 november 2013 08:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil de nieuwe mario eigenlijk ook gewoon bij de release halen
Nou, die dag ook al PS4 + alles wat erbij komt ophalen en deze week al 3 games besteld voor de 3DS en en en ...quote:Op woensdag 20 november 2013 08:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Doen! Niets dat je tegenhoudt
Pffft, PS4quote:Op woensdag 20 november 2013 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, die dag ook al PS4 + alles wat erbij komt ophalen en deze week al 3 games besteld voor de 3DS en en en ...
Vanavond eerst maar verder met Wind Wakermoet Luigi U ook nog afmaken trouwens
Een echte gamer heeft een backlogquote:Op woensdag 20 november 2013 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, die dag ook al PS4 + alles wat erbij komt ophalen en deze week al 3 games besteld voor de 3DS en en en ...
Vanavond eerst maar verder met Wind Wakermoet Luigi U ook nog afmaken trouwens
Backlog is geen probleem, salaris wel met al die aankopenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een echte gamer heeft een backlog
Goeie actie nietwaar? Ik heb al 25 euro verzameldquote:
Dit zou mijn eerste code wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie actie nietwaar? Ik heb al 25 euro verzameld
Tell me about it, daar gaat nog een paar 100 uur inzitten voordat ik alles uitgespeeld hebquote:Op woensdag 20 november 2013 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een echte gamer heeft een backlog
wie wat waar?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie actie nietwaar? Ik heb al 25 euro verzameld
Haha ja. Maar Skyrim had ik al voor 15 euro gevonden dus ik dacht niet dat die gauw ergens nog goedkoper zou zijn in een aanbieding.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario skippen heeft geld technisch weinig zin, Nintendogames zijn redelijk waardevast. Dan had je beter Skyrim later kunnen kopen
p.nintendo.netquote:
Oja, was dat helemaal vergeten. Meteen ff checken leverde het heugelijke bericht op dat ik maar liefst 599 punten hebquote:
sisisisiiiiquote:
Geen enge dingen zeggenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan skip je een keer wat schoenen of nagellak. Of je vertelt vriendlief dat hij slechts brood te eten krijgt
quote:VOOR IEDEREEN die Wii Party U heeft besteld kan ik vertellen dat ze die pas op 29 november binnenkrijgen bij Saturn, dan wordt ie ook gelijk verzonden en als het goed is heb je hem dan de 30e. Staat inderdaad niet op de site dat ie niet voorradig is, maar dat is dus blijkbaar niet (zal ook voor andere games gelden die nog niet zijn verzonden). Ik heb namelijk contact gezocht met Saturn omdat de mijne ook nog niet was verstuurd en ze zeiden dat ze hem dus 29 november binnenkrijgen.
Dat is toch gewoon de normale prijs? Nintendo first party = 50 euro inclusief, scheelt misschien een euro ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario kost 39,99 ex btw bij Makro. Staat in volgende folder.
Op dit moment is 50 de goedkoopste volgens budget Gaming.nl Makro dus 48,**quote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de normale prijs? Nintendo first party = 50 euro inclusief, scheelt misschien een euro ofzo.
Bij zavvi krijg je nu kortingscode in je email, als ik die invoer heb k mario voor 39 euro incl shippingquote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario kost 39,99 ex btw bij Makro. Staat in volgende folder.
Ik wandel liever direct de winkel uit dan dat ik wacht op Zavviquote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij zavvi krijg je nu kortingscode in je email, als ik die invoer heb k mario voor 39 euro incl shipping
Ik ga hem toch nog niet ala de minuut spelen want ik moet eerst nog wat games uitspelen, plus dat ik de laatste tijd erg tevreden ben over de snelle shipping van zavviquote:Op donderdag 21 november 2013 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wandel liever direct de winkel uit dan dat ik wacht op Zavvi
twitter:NintendoNL twitterde op donderdag 21-11-2013 om 15:32:05#eShopdonderdag: EDGE van TwoTribesGames is nu verkrijgbaar in de #WiiU eShop. Koop het tot 23:59 op 2-1 voor ¤1,99 (normaal ¤3,99) reageer retweet
quote:
Exclusief voor daar?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:37 schreef Aether het volgende:
Nintendo verkoopt ‘Mario Mega Bundle’ in VK
[ afbeelding ]
• Wii U Premium console with 32GB of internal storage (Black)
• GamePad controller
• New Super Mario Bros. U, New Super Luigi U and Super Mario 3D World game discs
• Mario Hat and Mario Wii Remote Plus
• AC adaptors for Wii U console and GamePad
• Wii U Sensor Bar
• HDMI Cable
• GamePad Charging Cradle
• GamePad stand
• Wii U console stand
• Nintendo Network Premium membership
Klopt niet helemaal blijkbaar, want ik heb hem besteld bij de Saturn, en vandaag een mailtje gekregen dat hij verzonden is!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:40 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor de mensen die Wii Party U bij de Saturn hebben besteld:
[..]
Jep bij Nedgame. Dan krijg je een pre-order bonus.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:59 schreef Pierrre het volgende:
Heeft iedereen Mario world gepreorderd? Ben een beetje bang dat ik hem dan niet op de release heb...
En vandaag is hij binnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal blijkbaar, want ik heb hem besteld bij de Saturn, en vandaag een mailtje gekregen dat hij verzonden is!
Ik ga ervan uit dat dat niet nodig is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:59 schreef Pierrre het volgende:
Heeft iedereen Mario world gepreorderd? Ben een beetje bang dat ik hem dan niet op de release heb...
Welke code is dit? Of is deze ondertussen verlopen?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij zavvi krijg je nu kortingscode in je email, als ik die invoer heb k mario voor 39 euro incl shipping
Welnee joh die kun je nog wel krijgen hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:59 schreef Pierrre het volgende:
Was persoonlijke code en die zal nu wel verlopen zijn idd. Gewoon abbo nemen op hun nieuwsbrief dan krijg je best vaak codes in je mailquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:07 schreef cerpintaxt het volgende:
[..]
Welke code is dit? Of is deze ondertussen verlopen?
Uitverkocht bij Nedgame! De Wii U krijgt momentum!quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dat niet nodig is.
Yep The New York Times en vele andere websites zeggen dat de Wii U de console is om te hebben deze kerst!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:43 schreef Aether het volgende:
But the Wii U is also the only new console with a video game worth playing. Super Mario 3D World, which went on sale Friday, is the best Mario game in years. It’s not just the best game for the Wii U, it’s the most entertaining game that has been released this fall for any system. (To a calendar pedant, Grand Theft Auto V went on sale in the summer.)
NYTimes: http://www.nytimes.com/20(...)-u-popular.html?_r=0
Ik nergens. Komt echt wel goed. Genoeg andere winkels.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:53 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja idd! iI heb hem bij Nedgame gepreordered!
Zojuist een exemplaar bij de locale MM gereserveerdquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:53 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja idd! iI heb hem bij Nedgame gepreordered!
A.s. vrijdag inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij Media Markt besteld vanwege die hoes. Deze week komt hij toch uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |