Wii U Party + Wii Remote Plus Zwart voor 28 euro. Aardig koopje.quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Bisamrat het volgende:
Saturn geeft op alle WiiU speelen 33% korting. Gaat snel want de nieuwe spellen zijn al uitverkocht.
En er zijn zulke mooie bundels te koop nu.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:26 schreef Aether het volgende:
Iemand hier die alleen/vrijwel digitaal spellen koopt? Wil waarschijnlijk binnenkort een WiiU kopen maar heb het idee dat ik aan de 8GB van de Basic genoeg heb. Een HDD lijkt me voor zowel de 8GB/32GB noodzakelijk als je alles digitaal koopt.
Nee, er waren te weinig spellen tot nu toe. Ik wil liever een witte console dus de bundel met Nintendoland en Party U lijkt me nu de beste keuze (plus extra Wiimote). De normale Basic is vrijwel nergens meer te krijgen (of kost meer dan een bundel).quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:03 schreef CoExist het volgende:
[..]
En er zijn zulke mooie bundels te koop nu.
Ik zou niet voor de 8GB versie gaan man. Ik dacht trouwens dat jij allang een WiiU had...
quote:Veranderingen in softwareversie 4.0.2E
Verbeterde stabiliteit van het systeem en andere aanpassingen
Om het gebruiksgemak te verhogen is de algehele stabiliteit van het systeem verder verbeterd en zijn er andere kleine aanpassingen gemaakt.
Als je alles digitaal aanschaft krijg je spaar punten = gratis eshoptegoed bij een premium.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:26 schreef Aether het volgende:
Iemand hier die alleen/vrijwel digitaal spellen koopt? Wil waarschijnlijk binnenkort een WiiU kopen maar heb het idee dat ik aan de 8GB van de Basic genoeg heb. Een HDD lijkt me voor zowel de 8GB/32GB noodzakelijk als je alles digitaal koopt.
Sla je slag zou ik zeggen: http://www.nintendo.com/games/gameGuide?system=wii+uquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
Hmm stiekem toch weer eens naar Nintendo aan het kijken nu die wat goedkoper wordt. Eerste Nintendo console die ik tot nu toe niet bij de release gekocht heb (heb ze vanaf de NES)
Misschien er eentje halen.
Hoe vinden jullie hem tov de vorige consoles van Nintendo?
Ducktales (NES memories), Super Mario World 3d lijken me leuk. Uberhaupt de echte nintendo games als Zelda.
Als ik dan lees dat de Windwaker HD wordt uitgebracht krijg ik meteen een slappe jodokus. Zitten er echte ouderwetste kwalitatieve Nintendo games al op? Komen er toppers aan?
Ducktales HD mag wel, maar Windwaker niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
Hmm stiekem toch weer eens naar Nintendo aan het kijken nu die wat goedkoper wordt. Eerste Nintendo console die ik tot nu toe niet bij de release gekocht heb (heb ze vanaf de NES)
Misschien er eentje halen.
Hoe vinden jullie hem tov de vorige consoles van Nintendo?
Ducktales (NES memories), Super Mario World 3d lijken me leuk. Uberhaupt de echte nintendo games als Zelda.
Als ik dan lees dat de Windwaker HD wordt uitgebracht krijg ik meteen een slappe jodokus. Zitten er echte ouderwetste kwalitatieve Nintendo games al op? Komen er toppers aan?
Is ducktales gewoon een remake zonder nieuwe levels van de oude nes game dan? Zo ja... dan is dat ook pauperquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ducktales HD mag wel, maar Windwaker niet?
Ik ben het er niet mee eens. Deze Mario lijkt heel veel op Galaxy.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Edge heeft weer de mooiste slotzin, net als met Galaxy 2 toen.
*stil*
*mooi*![]()
![]()
Super Mario 3D World is out now in Japan, releases November 22 in the US and November 29 in the EU.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Edge heeft weer de mooiste slotzin, net als met Galaxy 2 toen.
*stil*
*mooi*![]()
![]()
Ik mis Power Unlimited met hun 9,2quote:
"9.5/10" FOK!Gamesquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik mis Power Unlimited met hun 9,2
Die hopen zeker dat Wart ooit terugkeertquote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet The Escapist niet!
4/5 met als grootste minpunt 'Bowser is de eindbaas'
Eh, spoilers!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet The Escapist niet!
4/5 met als grootste minpunt 'Bowser is de eindbaas'
Doen! Niets dat je tegenhoudtquote:Op woensdag 20 november 2013 08:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil de nieuwe mario eigenlijk ook gewoon bij de release halen
Nou, die dag ook al PS4 + alles wat erbij komt ophalen en deze week al 3 games besteld voor de 3DS en en en ...quote:Op woensdag 20 november 2013 08:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Doen! Niets dat je tegenhoudt
Pffft, PS4quote:Op woensdag 20 november 2013 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, die dag ook al PS4 + alles wat erbij komt ophalen en deze week al 3 games besteld voor de 3DS en en en ...
Vanavond eerst maar verder met Wind Wakermoet Luigi U ook nog afmaken trouwens
Een echte gamer heeft een backlogquote:Op woensdag 20 november 2013 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, die dag ook al PS4 + alles wat erbij komt ophalen en deze week al 3 games besteld voor de 3DS en en en ...
Vanavond eerst maar verder met Wind Wakermoet Luigi U ook nog afmaken trouwens
Backlog is geen probleem, salaris wel met al die aankopenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een echte gamer heeft een backlog
Goeie actie nietwaar? Ik heb al 25 euro verzameldquote:
Dit zou mijn eerste code wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie actie nietwaar? Ik heb al 25 euro verzameld
Tell me about it, daar gaat nog een paar 100 uur inzitten voordat ik alles uitgespeeld hebquote:Op woensdag 20 november 2013 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een echte gamer heeft een backlog
wie wat waar?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie actie nietwaar? Ik heb al 25 euro verzameld
Haha ja. Maar Skyrim had ik al voor 15 euro gevonden dus ik dacht niet dat die gauw ergens nog goedkoper zou zijn in een aanbieding.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario skippen heeft geld technisch weinig zin, Nintendogames zijn redelijk waardevast. Dan had je beter Skyrim later kunnen kopen
p.nintendo.netquote:
Oja, was dat helemaal vergeten. Meteen ff checken leverde het heugelijke bericht op dat ik maar liefst 599 punten hebquote:
sisisisiiiiquote:
Geen enge dingen zeggenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan skip je een keer wat schoenen of nagellak. Of je vertelt vriendlief dat hij slechts brood te eten krijgt
quote:VOOR IEDEREEN die Wii Party U heeft besteld kan ik vertellen dat ze die pas op 29 november binnenkrijgen bij Saturn, dan wordt ie ook gelijk verzonden en als het goed is heb je hem dan de 30e. Staat inderdaad niet op de site dat ie niet voorradig is, maar dat is dus blijkbaar niet (zal ook voor andere games gelden die nog niet zijn verzonden). Ik heb namelijk contact gezocht met Saturn omdat de mijne ook nog niet was verstuurd en ze zeiden dat ze hem dus 29 november binnenkrijgen.
Dat is toch gewoon de normale prijs? Nintendo first party = 50 euro inclusief, scheelt misschien een euro ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario kost 39,99 ex btw bij Makro. Staat in volgende folder.
Op dit moment is 50 de goedkoopste volgens budget Gaming.nl Makro dus 48,**quote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de normale prijs? Nintendo first party = 50 euro inclusief, scheelt misschien een euro ofzo.
Bij zavvi krijg je nu kortingscode in je email, als ik die invoer heb k mario voor 39 euro incl shippingquote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario kost 39,99 ex btw bij Makro. Staat in volgende folder.
Ik wandel liever direct de winkel uit dan dat ik wacht op Zavviquote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij zavvi krijg je nu kortingscode in je email, als ik die invoer heb k mario voor 39 euro incl shipping
Ik ga hem toch nog niet ala de minuut spelen want ik moet eerst nog wat games uitspelen, plus dat ik de laatste tijd erg tevreden ben over de snelle shipping van zavviquote:Op donderdag 21 november 2013 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wandel liever direct de winkel uit dan dat ik wacht op Zavvi
twitter:NintendoNL twitterde op donderdag 21-11-2013 om 15:32:05#eShopdonderdag: EDGE van TwoTribesGames is nu verkrijgbaar in de #WiiU eShop. Koop het tot 23:59 op 2-1 voor ¤1,99 (normaal ¤3,99) reageer retweet
quote:
Exclusief voor daar?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:37 schreef Aether het volgende:
Nintendo verkoopt ‘Mario Mega Bundle’ in VK
[ afbeelding ]
• Wii U Premium console with 32GB of internal storage (Black)
• GamePad controller
• New Super Mario Bros. U, New Super Luigi U and Super Mario 3D World game discs
• Mario Hat and Mario Wii Remote Plus
• AC adaptors for Wii U console and GamePad
• Wii U Sensor Bar
• HDMI Cable
• GamePad Charging Cradle
• GamePad stand
• Wii U console stand
• Nintendo Network Premium membership
Klopt niet helemaal blijkbaar, want ik heb hem besteld bij de Saturn, en vandaag een mailtje gekregen dat hij verzonden is!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:40 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor de mensen die Wii Party U bij de Saturn hebben besteld:
[..]
Jep bij Nedgame. Dan krijg je een pre-order bonus.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:59 schreef Pierrre het volgende:
Heeft iedereen Mario world gepreorderd? Ben een beetje bang dat ik hem dan niet op de release heb...
En vandaag is hij binnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal blijkbaar, want ik heb hem besteld bij de Saturn, en vandaag een mailtje gekregen dat hij verzonden is!
Ik ga ervan uit dat dat niet nodig is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:59 schreef Pierrre het volgende:
Heeft iedereen Mario world gepreorderd? Ben een beetje bang dat ik hem dan niet op de release heb...
Welke code is dit? Of is deze ondertussen verlopen?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij zavvi krijg je nu kortingscode in je email, als ik die invoer heb k mario voor 39 euro incl shipping
Welnee joh die kun je nog wel krijgen hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:59 schreef Pierrre het volgende:
Was persoonlijke code en die zal nu wel verlopen zijn idd. Gewoon abbo nemen op hun nieuwsbrief dan krijg je best vaak codes in je mailquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:07 schreef cerpintaxt het volgende:
[..]
Welke code is dit? Of is deze ondertussen verlopen?
Uitverkocht bij Nedgame! De Wii U krijgt momentum!quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dat niet nodig is.
Yep The New York Times en vele andere websites zeggen dat de Wii U de console is om te hebben deze kerst!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:43 schreef Aether het volgende:
But the Wii U is also the only new console with a video game worth playing. Super Mario 3D World, which went on sale Friday, is the best Mario game in years. It’s not just the best game for the Wii U, it’s the most entertaining game that has been released this fall for any system. (To a calendar pedant, Grand Theft Auto V went on sale in the summer.)
NYTimes: http://www.nytimes.com/20(...)-u-popular.html?_r=0
Ik nergens. Komt echt wel goed. Genoeg andere winkels.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:53 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja idd! iI heb hem bij Nedgame gepreordered!
Zojuist een exemplaar bij de locale MM gereserveerdquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:53 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja idd! iI heb hem bij Nedgame gepreordered!
A.s. vrijdag inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij Media Markt besteld vanwege die hoes. Deze week komt hij toch uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |