Dat is mijn eigen shampooquote:
Ah gossiequote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef turboramin het volgende:
nintendo is gwn klaar, ze zijn zo arm als wat. En dat rara wii U geval verkoopt ook slecht
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef turboramin het volgende:
nintendo is gwn klaar, ze zijn zo arm als wat. En dat rara wii U geval verkoopt ook slecht
Cool, van wanneer tot wanneer?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon ff Mario in de Happy Meals de komende maand. De tering, over marketingcampagne gesproken
De Wii U verkoopt tot nu toe niet al te best, daar heb je gelijk in, maar Nintendo is alles behalve arm te noemen; geen schulden en vele miljarden cash. Nintendo heeft in haar erg lange geschiedenis wel erge periodes gehad, hier komen ze wel boven op. Ik ken wel een ander Japans bedrijf die ook iets met spelcomputers doet en die er financieel gezien een stuk minder rooskleurig voorstaatquote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef turboramin het volgende:
Ze hebben meer consoles verkocht dan PS4 en Xbox One samenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
zo bedoelde ik het ook niet ik probeer te zeggen dat het NU afgelopen is met nintendo ik heb er zelf we plezier van gehad, maar op dit moment lopen ze erg achter met consoles en games
Dankjewel voor je nuttige mening in dit topic. Ga nu maar weer in de poppenhoek spelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
zo bedoelde ik het ook niet ik probeer te zeggen dat het NU afgelopen is met nintendo ik heb er zelf we plezier van gehad, maar op dit moment lopen ze erg achter met consoles en games
http://www.nu.nl/beurs/3539182/omzet-nintendo-verder-gedaald.htmlquote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
Is het nu afgelopen ja? Maar maar, wat moeten ze dan met al hun miljarden en de verkopen van de 3DS?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
Gvd, ik had niet moeten kijken.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef s0ul1991 het volgende:
Het was een 3DS gerichte Direct. Op het einde zie je: "10 dingen over Super Mario 3D World die je nog niet wist" (spoilers zitten er wel in)
Idee had ik ook. Maar het was sterker dan ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Gvd, ik had niet moeten kijken.
Het vleesch is zwak. Datquote:Op donderdag 14 november 2013 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Idee had ik ook. Maar het was sterker dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bijvoorbeeld is geniaal. Hoe geweldig moet het zijn om hierdoor verrast te worden wanneer je het spel zonder deze voorkennis speelt.
turboramin heeft gelijk, het is duidelijk afgelopen met Nintendo als ze dit soort spoilers nodig hebben om hun games te verkopen.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:26 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En volgend week The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |