Ik heb zelf nog Newer Super Mario Bros, New Super Luigi U en nog wat Wii games. Maar 3D World krijgt toch wel voorrang als die uit komtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 spellen ( + 3 normale Wii games ) om helemaal uit te spelen, dus ik kom die maand toch zeker wel doorSpel ziet er wel enorm tof uit!
ik heb hem bij Amazon.de besteld en die komt vandaag binnen met de post.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:34 schreef nomar83 het volgende:
Wat is dit nou? Wii Fit U demo is vanaf vandaag te downloaden, blijk de fitmeter pas volgende maand in de winkels te liggen! En als ik het goed begrijp kan je de gedownloade versie gratis houden als je binnen 31 dagen de fitmeter registreert, dus als je dat wilt moet je verplicht nog een maand wachten met de download?
Zag hem ergens anders ook al voorbij komen, hilarisch. Nintendo die de doelgroep probeert te vergroten?quote:
Ik vond hem op /r/wiiu. Ze doen idd alles om een grotere doelgroep aan te sprekenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zag hem ergens anders ook al voorbij komen, hilarisch. Nintendo die de doelgroep probeert te vergroten?
KUT NINTENDO MET JE KUTGAMESquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:39 schreef turboramin het volgende:
FUCK YOU NINTENDO YOU CAN SUCK MY DICK
GODVERDOMME ZWAKKE KUTCONSOLESquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KUT NINTENDO MET JE KUTGAMES
Cool. Kan 'm in Nederland niet vinden, dus heb 'm ook maar op amazon gesteld.quote:
FUCK HET SYSTEEM! ACAB!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:39 schreef turboramin het volgende:
FUCK YOU NINTENDO YOU CAN SUCK MY DICK
Net gekochtquote:
Dan zit je toch wel even te vloeken lijkt mequote:Op zaterdag 2 november 2013 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog 3 werelden, en dan is New Super Mario Bros Wii U uitgespeeld hier. Al moeten we nog wel wat grote munten verzamelen in bepaalde levels. Wel een grote fout gemaakt onlangs. Niet op onze levens gelet en bleek dat we allebei nog maar 1 leven hadden ( faal ), maar daarmee verloren we al onze progressie. Welke progressie? In plaats van ons op een gebied te focussen ( en daar de save te halen door een mini bowser/whatever het zijn ) te verslaan, hadden we twee gebieden bijna af...met de uitzondering van de twee bowser kasteeltjes in die gebieden. Konden we alles weer opnieuw doen
Er zijn wat woorden gevallen jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:21 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dan zit je toch wel even te vloeken lijkt me
Ik zou er al 1 kopen voor WInd Waker HD.quote:Op zondag 3 november 2013 10:58 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog steeds geen Wii U.. wel pas een PS3 gekocht voor GTA5.
Voor MK koop ik een Wii U.
Tja ik doe niet aan communities. Veel te veel gedoe.quote:Op zondag 3 november 2013 14:04 schreef nomar83 het volgende:
Is het te vroeg voor een FOK Wii Fit U community? Ik zit nu in de Europese Nintendo Beginners community, maar ik kan al dat Frans niet lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |