Ik vind de hints naar jou kut, maar ik geloof nattekat maar evenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
Damn, dat gaat snel. Eerst waren de zogenaamde hints complex en nu is toetsenpiano al voldoende?
Je hebt 1 minuut om ons om te pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
Damn, dat gaat snel. Eerst waren de zogenaamde hints complex en nu is toetsenpiano al voldoende?
dat is wel hoe het normaal gesproken gaat. Je speelt hier met veteranenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
uur? Half uur bedoel jequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
We hebben hele lijstjes met vele hints, maar dan ineens is één hint genoeg om iemand in een uurtje te lynchen?
Verbazend idd...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
We hebben hele lijstjes met vele hints, maar dan ineens is één hint genoeg om iemand in een uurtje te lynchen?
Zoals ik al eerder zei: Die hints waren verschrikkelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
briljante logica.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Als het nu dus blijkt dat tobo town is, dan is PS maffia.
2x niet stemmen=modkillquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ik snap hem niet meer, hoe kan er nou nóg iemand dood zijn? Je lyncht iemand en dan...? Dat is toch maar 1 iemand.
Tdrone heeft 2x niet gestemd, is automagisch dood.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ik snap hem niet meer, hoe kan er nou nóg iemand dood zijn? Je lyncht iemand en dan...? Dat is toch maar 1 iemand.
niet eens, ik copyde ze van iemandquote:
Die heeft nog niet meegedaan, maar wel aangemeld... Inactieve spelers: DEAUD MOETEN ZE!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dale. (4) Lynda, TV, AchJa, Tamashii
Nattekat (4) liesje, Hara, Toboridder, Maarten-Pieter
toetsenbordridder(6) chuck, DrNick, PS, Nattekat, timmmmmmmmm
En wat blijkt? Nou jongens, wat heeft de maffia het weer goed gedaan. Niet alleen een BM in haar midden, maar ook de lynch van een onschuldige.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
maar een maffia... dus =quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Hupla, één weg.
owacht... dubbele dood
En gezellig mee slow chattenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:03 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ah ok, dank!
Veel plezier verder, ik blijf kijken
waarom nou meteen de conclusie dat ik maffia benquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
[..]
En wat blijkt? Nou jongens, wat heeft de maffia het weer goed gedaan. Niet alleen een BM in haar midden, maar ook de lynch van een onschuldige.
Dat mag tegenwoordig weerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En gezellig mee slow chatten
Vorige nacht waren er 2 kills, tdrone was niet actief dus 3 + 1 speciale gok ik?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
Hoeveel maffia waren er eigk? 2 toch.
Meestal 1/4 of 1/5 van het aantal dorpquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
Je weet niet of tdrone niet wel actief was met het killen though...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige nacht waren er 2 kills, tdrone was niet actief dus 3 + 1 speciale gok ik?
Twee keer niet doorgeven: Maffia kill & Lynch stemmingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je weet niet of tdrone niet wel actief was met het killen though...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je weet niet of tdrone niet wel actief was met het killen though...
?quote:
beetje falende grammaticaquote:
2 stemmingen geweest... 2 stemmingen niet gedaan en modkill... hoe moet hij wel actief geweest zijn?quote:
Beetje falende logicaquote:
Als wij samen mafia zijn, kan ik ook doorgeven namens de mafia dat jij iemand kilt. Hoef jij niet zelf te doen. Snap je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee keer niet doorgeven: Maffia kill & Lynch stemming
Tenzij ook de speciale maffiarollen met maffia worden gegeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |