quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Palestijnen worden niet onderdrukt.
Koerden worden echt onderdrukt.
In Turkije werden Koerden zelfs veroordeeld als ze publiekelijk Koerdisch spraken.
5,000 Koerden werden binnen een aantal minuten vergast op 16 Maart 1988.
Minder Arabieren zijn door Israel gedood, dan dat er Arabieren door Arabieren zijn gedood.
Nee zo zei je het niet.. Ik WEL.. Ook Israel heeft een onschuldige burgerbevolking..quote:
Een volk dat kinderen traint om zich op te blazen, is er enkel om op gespuugd te worden.quote:
Lazer toch op man.. (quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:55 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Een volk dat kinderen traint om zich op te blazen, is er enkel om op gespuugd te worden.
Bekijk Vice's documentaire maar, werd een tijd geleden gepost, maar kan het helaas niet meer terugvinden op YouTube. Waarschijnlijk verwijderd nadat de Palestijnse terroristen gingen klagen omdat hun ware aard tentoongesteld werd.
True, terug naar Syriëquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind het welletjes geweest met je israelpropaganda. Ga een ander topic vervuilen. Dank.
Ja, boehoe wat zielig. Jij mag ook wel eens wat minder naïef zijn en dan zal je zien dat er geen goed en slecht is in de politiek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lazer toch op man.. (excuses), maar verdiep je eens in wat hen aangedaan is en nog steeds wordt..
Ga wegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef zwaaien het volgende:
Ondanks ik een zionist ben, heb ik veel sympathie voor Bashar Al Assad
[ afbeelding ]
Grote leider, en laat zich niet zomaar opzij zetten door soennitisch tuig
Ja boehoe wat zielig JA.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:57 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, boehoe wat zielig. Jij mag ook wel eens wat minder naïef zijn en dan zal je zien dat er geen goed en slecht is in de politiek.
Koerdistan en Assadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja boehoe wat zielig JA.
Maar terug naar Syrië
Ik denk er het mijne over.. Maar misschien heeft ISMFOF er als Syrische iets zinnigs over te zeggen?quote:
Waar over?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk er het mijne over.. Maar misschien heeft ISMFOF er als Syrische iets zinnigs over te zeggen?
Syrië en een evt autonoom Koerdisch deel?quote:
Daar hebben baathisten weinig over te zeggenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Syrië en een evt autonoom Koerdisch deel?
Ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt tegen Baklava toen, haha?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Syrië en een evt autonoom Koerdisch deel?
Maar de Koerden WEL???quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Daar hebben baathisten weinig over te zeggen
Da's waar ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt tegen Baklava toen, haha?
Een land hoort niet opgesplitst te worden. Er komt geen "koerdistan" in Syrië, net zo min als in Turkije (alhoewel het mij niks zal verbazen met tayyip).
Meer en meer wel ja. Of denk je dat ze voor de lol terroristen afknallen en Koerdische gebieden in handen hebben. Assad en de oppositie hebben hun handen vol aan elkaar en beide kunnen zich het moeilijk veroorloven om zich tegen de Koerden te keren. En als Yarabiya in handen komt van de PYD raken ISIS en andere jihadisten een belangrijke grenspost kwijt. Nog meer invloed voor de Koerden dus. Wat nu rest is het consolideren van de vooruitgang geboekt en het opzetten van een bestuurlijk systeem waar ze al redelijk ver mee zijn. Autonoom Koerdistan in Syrie is de facto al verwezenlijkt.quote:
Je leeft in het verleden dame.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt tegen Baklava toen, haha?
Een land hoort niet opgesplitst te worden. Er komt geen "koerdistan" in Syrië, net zo min als in Turkije (alhoewel het mij niks zal verbazen met tayyip).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |