quote:
Net gepost.quote:Op zondag 3 november 2013 13:18 schreef borisz het volgende:
De appels/peren discussie mag beginnen
SPT / Jaap Eden Awards 2013
Sneijder kreeg een nominatie in 2010quote:Op zondag 3 november 2013 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gepost.
Zal het wel niet worden. Teamsporters worden het zelden.
Van Basten werd het niet in 88. Wel de dopingszondaar Rooks.quote:Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Sneijder kreeg een nominatie in 2010
Cruijff het liefst 2 maalquote:Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Sneijder kreeg een nominatie in 2010
Abe(2x)
Johan(2x)
Gullit hebben de Jaap Eden gewonnen.
Of 2002. De Turnsters die niks presteerden kregen de voorkeur boven Feyenoordquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 13:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Of 2002. De Turnsters die niks presteerden kregen de voorkeur boven Feyenoord
Welk jaar was het ? En welke sporters presteerden toen ook ?quote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef borisz het volgende:
Jongejans werd toen tenminste nog wereldkampioen in dat jaar
1991.quote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk jaar was het ? En welke sporters presteerden toen ook ?
Was het 92 geweest had Bergkamp of van Basten hem ook niet gewonnen.quote:Op zondag 3 november 2013 18:56 schreef borisz het volgende:
Snookeraar Ding Junhui wint International Championship
[..]
1991.
Jan Terlouwquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed.
Was gezellig, inhoudelijk was het niet je van het(Lees weinig boeiende sessies), maar wel weer genoeg mensen gesproken.. Speeches waren wel goed.
In de rij naar de jassen nog even het congres geëvalueerd met Jan Terlouw
quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Ah ik lees het jaarlijkse sporter van het jaar riedeltje van tong weertis dus november
Je zit me uit te lokken hèquote:
Ik lok alleen uit haar rubbereend.quote:
en Cees Lokquote:
Jury Lokhof man.quote:
Jurrie Koolhof of Ton Lokhof?quote:
Lok m'n reetquote:
Ik keek vanuit het stadion op de rug van Rekik bij deze situatie en zelfs vandaar uit zei vrijwel iedereen dat dit duidelijk rood was.quote:
quote:
Ik las over dingen heen.quote:
Ik snap niet wat je bedoelt met je tekst..quote:
Gek uilen is hier dollen met elkaar. Dialect denk ik Bos.quote:Op maandag 4 november 2013 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met je tekst..
Ik ken het woord niet...![]()
![]()
Okee,quote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gek uilen is hier dollen met elkaar. Dialect denk ik Bos.
Ik heb weleens die uit Engeland proberen te kijken maar ik kom er niet doorheen. Australië daarentegenquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers van Erben Wennemars [Historische Fotospecial] Erben Wennemars
Heb ik ook allemaal gezien. Maar ik hou zeker die van nu op de beeb. Tenminste minder emogeneuzelquote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb weleens die uit Engeland proberen te kijken maar ik kom er niet doorheen. Australië daarentegen
Idem allen.quote:
Op d'r woonboot.quote:
die komen nooit meer naar het stadionquote:
Ach de helft van het volk komt toch niet voor het stadion en blijven in het centrumquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die komen nooit meer naar het stadion
Staan ze mooi voor schotquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach de helft van het volk komt toch niet voor het stadion en blijven in het centrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |