Lok m'n reetquote:

Ik keek vanuit het stadion op de rug van Rekik bij deze situatie en zelfs vandaar uit zei vrijwel iedereen dat dit duidelijk rood was.quote:

quote:

Ik las over dingen heen.quote:

Ik snap niet wat je bedoelt met je tekst..quote:

Gek uilen is hier dollen met elkaar. Dialect denk ik Bos.quote:Op maandag 4 november 2013 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met je tekst..
Ik ken het woord niet...![]()
![]()

Okee,quote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gek uilen is hier dollen met elkaar. Dialect denk ik Bos.

Ik heb weleens die uit Engeland proberen te kijken maar ik kom er niet doorheen. Australië daarentegenquote:

quote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers van Erben Wennemars [Historische Fotospecial] Erben Wennemars

Heb ik ook allemaal gezien. Maar ik hou zeker die van nu op de beeb. Tenminste minder emogeneuzelquote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb weleens die uit Engeland proberen te kijken maar ik kom er niet doorheen. Australië daarentegen

Idem allen.quote:

Op d'r woonboot.quote:

die komen nooit meer naar het stadionquote:

Ach de helft van het volk komt toch niet voor het stadion en blijven in het centrumquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die komen nooit meer naar het stadion

Staan ze mooi voor schotquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach de helft van het volk komt toch niet voor het stadion en blijven in het centrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |