Lekker even bijkomen maar danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat opzich goed, wel nog steeds vermoeid en lig elke avond al vroeg te pittenniet gewend
maar beetje bijkomen is niet verkeerd
NEENquote:
En al beetje vooruit fantaseren over volgende reis volgend jaar. Is ook leukquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat mensen uitlachen die op NEC hadden gezet
Heb ik nog liever dat NEC wint inderdaad.quote:
Ik wil als het beter gaat ook eerst nog een reisje maken voor ik naar een ander land gaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al beetje vooruit fantaseren over volgende reis volgend jaar. Is ook leuk
truequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik nog liever dat NEC degradeert inderdaad
Moet je sowieso doen. Vakantie is ook goed voor je. Al ideeën?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil als het beter gaat ook eerst nog een reisje maken voor ik naar een ander land ga![]()
Als het ooit beter wordt.
Waarheen? UK of Canada zo'n beetje, ligt aan betaalbaarheid.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je sowieso doen. Vakantie is ook goed voor je. Al ideeën?
Dat magquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef richolio het volgende:
VoetbalVind dr mar niks an. Kan er niks aan doen
Canada of oostkust van VS is ook optie bij mij jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarheen? UK of Canada zo'n beetje, ligt aan betaalbaarheid.
Scandinavië is ook een optie.
Halloquote:
Ik ook maar Canada is makkelijker dan de VS, geloof me.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Canada of oostkust van VS is ook optie bij mij jawil aan de ene kant gewoon zo graag die kant op
Dat is altijd leuk natuurlijk. Wat heb je in gedachtequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al beetje vooruit fantaseren over volgende reis volgend jaar. Is ook leuk
Waarom?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook maar Canada is makkelijker dan de VS, geloof me.
Ja volgens mij ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat mag
In VBL was je nu kapot gemaakt
Westcoast mattie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Canada of oostkust van VS is ook optie bij mij jawil aan de ene kant gewoon zo graag die kant op
Qua binnenkomenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Beide kut zonder auto. En ik wil wel rondreizen dus. Zal duur treinticket worden dan
aah Green Day.quote:
Oostkust is ook leuk hoor. NY, Boston, DC, Floridaquote:
Green Dayquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef richolio het volgende:
[..]
aah Green Day.Lang geleden dat ik dat geluisterd heb. Basket Case
Gaasjes er in proppenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als het open is, wat doe jijzelf er tegen dan? En hoe open is open?
Miami, Gainesville, etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oostkust is ook leuk hoor. NY, Boston, DC, Florida
Veel haha. Aan de ene kant wil ik teug naar Azië. Of trans-Siberië express doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk natuurlijk. Wat heb je in gedachte
Verliezen van Excelsiorquote:
Trekt me allemaal zeer weinig eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oostkust is ook leuk hoor. NY, Boston, DC, Florida
Poolse chimeids hosselenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel haha. Aan de ene kant wil ik teug naar Azië. Of trans-Siberië express doen.
Maar ik wil ook graag naar VS/Canada. En volgend jaar is ook laatste kans om met korting een Interrailpas te kopen dus dat zou ook leuk zijn, maandje door oost-Europa bijvoorbeeld. Genoeg keus dus
Hallonquote:
Cookie clicker? Seriously? Jij besteed soms gewoon uren aan het klikken op je muis op koekjes? Urenlang?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
Vandaag maar weinig actief Cookie Clicker gespeeld
Ach, maar ik heb wel vandaag hardgelopen en beetje huiswerk gedaan, dat compenseert het wel weer!
Jij zat nu toch ook in Polenquote:
Waarom is dat volgend jaar de laatste kans? Is dat tot 25 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel haha. Aan de ene kant wil ik teug naar Azië. Of trans-Siberië express doen.
Maar ik wil ook graag naar VS/Canada. En volgend jaar is ook laatste kans om met korting een Interrailpas te kopen dus dat zou ook leuk zijn, maandje door oost-Europa bijvoorbeeld. Genoeg keus dus
Laat die jongenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cookie clicker? Seriously? Jij besteed soms gewoon uren aan het klikken op je muis op koekjes? Urenlang?
Tot 25 iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom is dat volgend jaar de laatste kans? Is dat tot 25 jaar ofzo?
Genoeg mogelijkheden inderdaad
Ik ben er 4x geweest en heb er bijna een jaar gewoond. Ik heb niets tegen de westkust hoor. Sterker nog, daar ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trekt me allemaal zeer weinig eerlijk gezegd
Maar ik ben er nog nooit geweest. Dus is vooroordel. Maar west coast trekt me zo veel meer
Leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee zat. Over maandje voor 6 maanden lang
Werk ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leuk
Voor werk of stage ofzo?
Dat is nogal een verschil danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom is dat volgend jaar de laatste kans? Is dat tot 25 jaar ofzo?
Genoeg mogelijkheden inderdaad
[/quote
Inderdaadkan na je 25ste natuurlijk ook maar betaal je paar honderd euro meer dus.
Wat voor werk ga je daar doenquote:
....quote:
Administratief/kantoorklerk zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor werk ga je daar doen?
En je chimeid danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Administratief/kantoorklerk zijn.
Hoop dat je daar wel mee gaat cashen danquote:
Nee. Ik lig dan op bed een manga/boek te lezen/redditen op mijn ipad terwijl ik af en toe naar mijn PCscherm kijk en als ik een golden cookie zie click ik er op. En alleen bij een Clicking Frenzy ga ik echt actief op het koekje klikken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cookie clicker? Seriously? Jij besteed soms gewoon uren aan het klikken op je muis op koekjes? Urenlang?
Lijkt me sterk dat Crystal Palace gaat winnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoop dat je daar wel mee gaat cashen dan
Sounds funquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Administratief/kantoorklerk zijn.
Pas nou op... de bal is rondquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Crystal Palace gaat winnen
Dat valt nog mee danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee. Ik lig dan op bed een manga/boek te lezen/redditen op mijn ipad terwijl ik af en toe naar mijn PCscherm kijk/uit mijn ooghoek kijken tot er verandering op het scherm komt en als ik een golden cookie zie click ik er op. En alleen bij een Clicking Frenzy ga ik echt actief op het koekje klikken.
11 tegen 11quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het even met de hand moeten doen.
Ik weet niet, er komt denk ik gewoon dopamine vrij als ik meer en meer cookies krijg. Ook is het lekker rustgevend en zorgeloos, ik heb geen haast, geen doel om een aantal cookies te bereiken, nee ik wacht gewoon en geniet van de cookies die er langzaam bijkomen, en de golden cookies die mij een kleine kick geven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt nog mee danmaar wat is het leuke ervan?
Dudequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet, er komt denk ik gewoon dopamine vrij als ik meer en meer cookies krijg. Ook is het lekker rustgevend en zorgeloos, ik heb geen haast, geen doel om een aantal cookies te bereiken, nee ik wacht gewoon en geniet van de cookies die er langzaam bijkomen, en de golden cookies die mij een kleine kick geven.
Ik zie het als een soort van mediteren, een slechte meditatie. Ik ben verslaafd aan slechte meditatie!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
11 tegen 11
Immers mist een kans
Strootman kijkt boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik mijn vader was zou ik trots zijn op mijn zoon!Spatieboos
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
Ga rukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik mijn vader was zou ik trots zijn op mijn zoon!
NMBS? Is dat de Belgische NS?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef sararaats het volgende:
Ik haat de NMBS. Vandaag 2 keer pech gehad met de trein in stati nNoorderkempen.
In Noorderkempen reed er geen trein om 13u08 en de treinen vanuit Antwerpen Centraal (16u35 en 17u35) waren afgeschaft wegens defect motorstel. Vervangbus maar stampvol. Die reed gelukkig over de E19.
Maar m'n opdracht in Antwerpen is volbracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |