Nee. Ik lig dan op bed een manga/boek te lezen/redditen op mijn ipad terwijl ik af en toe naar mijn PCscherm kijk en als ik een golden cookie zie click ik er op. En alleen bij een Clicking Frenzy ga ik echt actief op het koekje klikken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cookie clicker? Seriously? Jij besteed soms gewoon uren aan het klikken op je muis op koekjes? Urenlang?
Lijkt me sterk dat Crystal Palace gaat winnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoop dat je daar wel mee gaat cashen dan
Sounds funquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Administratief/kantoorklerk zijn.
Pas nou op... de bal is rondquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Crystal Palace gaat winnen
Dat valt nog mee danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee. Ik lig dan op bed een manga/boek te lezen/redditen op mijn ipad terwijl ik af en toe naar mijn PCscherm kijk/uit mijn ooghoek kijken tot er verandering op het scherm komt en als ik een golden cookie zie click ik er op. En alleen bij een Clicking Frenzy ga ik echt actief op het koekje klikken.
11 tegen 11quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het even met de hand moeten doen.
Ik weet niet, er komt denk ik gewoon dopamine vrij als ik meer en meer cookies krijg. Ook is het lekker rustgevend en zorgeloos, ik heb geen haast, geen doel om een aantal cookies te bereiken, nee ik wacht gewoon en geniet van de cookies die er langzaam bijkomen, en de golden cookies die mij een kleine kick geven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt nog mee danmaar wat is het leuke ervan?
Dudequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet, er komt denk ik gewoon dopamine vrij als ik meer en meer cookies krijg. Ook is het lekker rustgevend en zorgeloos, ik heb geen haast, geen doel om een aantal cookies te bereiken, nee ik wacht gewoon en geniet van de cookies die er langzaam bijkomen, en de golden cookies die mij een kleine kick geven.
Ik zie het als een soort van mediteren, een slechte meditatie. Ik ben verslaafd aan slechte meditatie!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
11 tegen 11
Immers mist een kans
Strootman kijkt boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik mijn vader was zou ik trots zijn op mijn zoon!Spatieboos
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
Ga rukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik mijn vader was zou ik trots zijn op mijn zoon!
NMBS? Is dat de Belgische NS?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef sararaats het volgende:
Ik haat de NMBS. Vandaag 2 keer pech gehad met de trein in stati nNoorderkempen.
In Noorderkempen reed er geen trein om 13u08 en de treinen vanuit Antwerpen Centraal (16u35 en 17u35) waren afgeschaft wegens defect motorstel. Vervangbus maar stampvol. Die reed gelukkig over de E19.
Maar m'n opdracht in Antwerpen is volbracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |