Poolse chimeids hosselenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel haha. Aan de ene kant wil ik teug naar Azië. Of trans-Siberië express doen.
Maar ik wil ook graag naar VS/Canada. En volgend jaar is ook laatste kans om met korting een Interrailpas te kopen dus dat zou ook leuk zijn, maandje door oost-Europa bijvoorbeeld. Genoeg keus dus
Hallonquote:
Cookie clicker? Seriously? Jij besteed soms gewoon uren aan het klikken op je muis op koekjes? Urenlang?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
Vandaag maar weinig actief Cookie Clicker gespeeld
Ach, maar ik heb wel vandaag hardgelopen en beetje huiswerk gedaan, dat compenseert het wel weer!
Jij zat nu toch ook in Polenquote:
Waarom is dat volgend jaar de laatste kans? Is dat tot 25 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel haha. Aan de ene kant wil ik teug naar Azië. Of trans-Siberië express doen.
Maar ik wil ook graag naar VS/Canada. En volgend jaar is ook laatste kans om met korting een Interrailpas te kopen dus dat zou ook leuk zijn, maandje door oost-Europa bijvoorbeeld. Genoeg keus dus
Laat die jongenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cookie clicker? Seriously? Jij besteed soms gewoon uren aan het klikken op je muis op koekjes? Urenlang?
Tot 25 iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom is dat volgend jaar de laatste kans? Is dat tot 25 jaar ofzo?
Genoeg mogelijkheden inderdaad
Ik ben er 4x geweest en heb er bijna een jaar gewoond. Ik heb niets tegen de westkust hoor. Sterker nog, daar ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trekt me allemaal zeer weinig eerlijk gezegd
Maar ik ben er nog nooit geweest. Dus is vooroordel. Maar west coast trekt me zo veel meer
Leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee zat. Over maandje voor 6 maanden lang
Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
Werk ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leuk
Voor werk of stage ofzo?
Dat is nogal een verschil danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom is dat volgend jaar de laatste kans? Is dat tot 25 jaar ofzo?
Genoeg mogelijkheden inderdaad
[/quote
Inderdaadkan na je 25ste natuurlijk ook maar betaal je paar honderd euro meer dus.
Wat voor werk ga je daar doenquote:
....quote:
Administratief/kantoorklerk zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor werk ga je daar doen?
En je chimeid danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Administratief/kantoorklerk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |