Ik ook maar Canada is makkelijker dan de VS, geloof me.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Canada of oostkust van VS is ook optie bij mij jawil aan de ene kant gewoon zo graag die kant op
Dat is altijd leuk natuurlijk. Wat heb je in gedachtequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al beetje vooruit fantaseren over volgende reis volgend jaar. Is ook leuk
Waarom?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook maar Canada is makkelijker dan de VS, geloof me.
Ja volgens mij ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat mag
In VBL was je nu kapot gemaakt
Westcoast mattie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Canada of oostkust van VS is ook optie bij mij jawil aan de ene kant gewoon zo graag die kant op
Qua binnenkomenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Beide kut zonder auto. En ik wil wel rondreizen dus. Zal duur treinticket worden dan
aah Green Day.quote:
Oostkust is ook leuk hoor. NY, Boston, DC, Floridaquote:
Green Dayquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef richolio het volgende:
[..]
aah Green Day.Lang geleden dat ik dat geluisterd heb. Basket Case
Gaasjes er in proppenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als het open is, wat doe jijzelf er tegen dan? En hoe open is open?
Miami, Gainesville, etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oostkust is ook leuk hoor. NY, Boston, DC, Florida
Veel haha. Aan de ene kant wil ik teug naar Azië. Of trans-Siberië express doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk natuurlijk. Wat heb je in gedachte
Verliezen van Excelsiorquote:
Trekt me allemaal zeer weinig eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oostkust is ook leuk hoor. NY, Boston, DC, Florida
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |