De alpaca's genieten nu de voorkeur.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat is mooi om te horen! Is het ook nog steeds leuk om overal dat plaatje met die karper te plaatsen?
Proest, jij bent mod geworden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De alpaca's genieten nu de voorkeur.
Of dolfijnen. Ligt er aan wie er post.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De alpaca's genieten nu de voorkeur.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
En er is natuurlijk één bepaalde bazenuser bij gekomen
Ik ken jou van het vermogen om samen met Omdatappel van ieder topic een SC te maken.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Proest, jij bent mod geworden.![]()
Oh, kak. Geloof me, dat is al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ken jou van het vermogen om samen met Omdatappel van ieder topic een SC te maken.
Dohh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, kak. Geloof me, dat is al heel lang niet meer.
Friet, uiteraard.quote:
Vanaf nu hoor je bij #teamfriet. Er zijn twee bloeddorstige groeperingen op FOK! ontstaan. De een beweert dat het patat is en de ander friet. Velen zijn gestorven, meer zijn er door hun autisme in een ongeneeslijke coma geraakt. Het wordt ook wel de patatocaust genoemd. Dit viel echter niet in goede aarde bij de frieters, zij noemen het steevast de frietocaust.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dohh.
[..]
Friet, uiteraard.
Klopt, Fok! is saaiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het lijkt wel een stuk rustiger geworden.
Tijd om de schuilkelder weer eens op te zoeken, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Vanaf nu hoor je bij #teamfriet. Er zijn twee bloeddorstige groeperingen op FOK! ontstaan. De een beweert dat het patat is en de ander friet. Velen zijn gestorven, meer zijn er door hun autisme in een ongeneeslijke coma geraakt. Het wordt ook wel de patatocaust genoemd. Dit viel echter niet in goede aarde bij de frieters, zij noemen het steevast de frietocaust.
Of was dit twee jaar geleden ook al zo? :x
Wat lief.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef CaptainCookie het volgende:
We hebben gewacht met verder gaan tot jij terug was
Het is helemaal geëscaleerd dus! Gelukkig heb ik in de tussentijd een hoop geprept!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Vanaf nu hoor je bij #teamfriet. Er zijn twee bloeddorstige groeperingen op FOK! ontstaan. De een beweert dat het patat is en de ander friet. Velen zijn gestorven, meer zijn er door hun autisme in een ongeneeslijke coma geraakt. Het wordt ook wel de patatocaust genoemd. Dit viel echter niet in goede aarde bij de frieters, zij noemen het steevast de frietocaust.
Get back in the house wife, don't open the door till I say so, you hear me?!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Tijd om de schuilkelder weer eens op te zoeken, ik hoor het al.
Laadt het mayonaisekanon!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef jelfrikandel het volgende:
Get back in the house wife, don't open the door till I say so, you hear me?!
We're gonna give em hell.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
De kroket ligt in het vet, ik herhaal de kroket ligt in het vet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Laadt het mayonaisekanon!
Haha, ik zei mayonaisekanon
Inderdaad, ik herken ook nog zoveel users. Inclusief dezelfde UI, alsof de tijd heeft stilgestaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef rijsttafel het volgende:
Ik herinner mij deze user ascorbinezuur. Ik ben er ook een tijd tussenuit geweest, maar er lijkt niets verandert.
Oeh, heb je een linkje naar zo'n topic?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Oerbeer het volgende:
Niet veel. Aantal best puike pareltjes erbij in de TTT. Veel nieuwe aanwas users de laatste tijd.
Zo lijkt het, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad, ik herken ook nog zoveel users. Inclusief dezelfde UI, alsof de tijd heeft stilgestaan.
[..]
Oeh, heb je een linkje naar zo'n topic?
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb 2 uur geleden de joppiesaus en de ketchup door elkaar gegooid....haha....ha...muhhaAAquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
De kroket ligt in het vet, ik herhaal de kroket ligt in het vet.
Monopoly.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:07 schreef Monopoly het volgende:
Radio Bendeleider is weer terug van weggeweest.
Zie zelfquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oeh, heb je een linkje naar zo'n topic?
Vroegah, toen hadden we nog kritiek op minderwaardige (a)social media OF heersen we ze nuquote:Vanaf nu hoor je bij #teamfriet. Er zijn twee bloeddorstige groeperingen op FOK! ontstaan. De een beweert dat het patat is en de ander friet. Velen zijn gestorven, meer zijn er door hun autisme in een ongeneeslijke coma geraakt. Het wordt ook wel de patatocaust genoemd. Dit viel echter niet in goede aarde bij de frieters, zij noemen het steevast de frietocaust.
Daar gaat mijn weekend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zie zelf
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
godver die vlieg in je uiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:13 schreef smitjew het volgende:
Sws maakt iedereen zich druk of die ergens bij hoort terwijl niemand weet wat dat gene precies is.
Ja , ik snij wel nieuwequote:
Kom er zo ook wel bij , effe toiletterenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Monopoly het volgende:
En bier drinken terwijl je naar de prachtige klanken van Radio Bendeleider luistert is ook wel een goede tip om weer helemaal terug te komen .
Bendeleider.euquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wacht, Radio Bendeleider is serieus een radiostation?![]()
On air in de edcetera-kelderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Monopoly het volgende:
En bier drinken terwijl je naar de prachtige klanken van Radio Bendeleider luistert is ook wel een goede tip om weer helemaal terug te komen .
Is een quiche ook goed??quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandige keuze
Lauw bier van de kachel af pakken en frituurhits luisteren
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandige keuze
Lauw bier van de kachel af pakken en frituurhits luisteren
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn verzoekje, dat ik per DM had gestuurdquote:
Aangenaamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben een paar jaartjes weggeweest. Wie is zo vriendelijk om me bij te praten en wat hoogtepunten van de afgelopen jaren te posten?
Het was toen hip om overal fipo te plaatsen, is dat nog steeds zo?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel van dit soort radiostations er zijn. Lang leve internet-radioquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi, ik heb gehoord dat jij tegenwoordig berucht bent op Fok!quote:
Ik ga het morgen eens luisteren. Praat Monopoly ook nog steeds?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Je wilt niet weten hoeveel van dit soort radiostations er zijn. Lang leve internet-radio
Het is wel de koning van alle internetpiraten, na nu ff 2 uur te hebben geluisterd: DE beste piraat met een FOK!-tintje: Hate it or love it (niet direct mijn genre, maar ik kan hier naar luisteren omdat ze het spannend en gedurft houden voor een sceptische luisteraarsgroep zoals ik)
Hihiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gehoord dat jij tegenwoordig berucht bent op Fok!
[..]
Ik ga het morgen eens luisteren. Praat Monopoly ook nog steeds?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ken jou van het vermogen om samen met Omdatappel van ieder topic een SC te maken.
Tjaa, iedereen hier op Fok! is toch opzoek naar een beetje aandacht?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gehoord dat jij tegenwoordig berucht bent op Fok!
[..]
Ik ga het morgen eens luisteren. Praat Monopoly ook nog steeds?
Ik niet, ik ben opzoek naar oprechte humor en intelligente discussies.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tjaa, iedereen hier op Fok! is toch opzoek naar een beetje aandacht?
Voor een intelligente discussie moet je niet bij mij zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben opzoek naar oprechte humor en intelligente discussies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |