De alpaca's genieten nu de voorkeur.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat is mooi om te horen! Is het ook nog steeds leuk om overal dat plaatje met die karper te plaatsen?
Proest, jij bent mod geworden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De alpaca's genieten nu de voorkeur.
Of dolfijnen. Ligt er aan wie er post.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De alpaca's genieten nu de voorkeur.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
En er is natuurlijk één bepaalde bazenuser bij gekomen
Ik ken jou van het vermogen om samen met Omdatappel van ieder topic een SC te maken.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Proest, jij bent mod geworden.![]()
Oh, kak. Geloof me, dat is al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ken jou van het vermogen om samen met Omdatappel van ieder topic een SC te maken.
Dohh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, kak. Geloof me, dat is al heel lang niet meer.
Friet, uiteraard.quote:
Vanaf nu hoor je bij #teamfriet. Er zijn twee bloeddorstige groeperingen op FOK! ontstaan. De een beweert dat het patat is en de ander friet. Velen zijn gestorven, meer zijn er door hun autisme in een ongeneeslijke coma geraakt. Het wordt ook wel de patatocaust genoemd. Dit viel echter niet in goede aarde bij de frieters, zij noemen het steevast de frietocaust.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dohh.
[..]
Friet, uiteraard.
Klopt, Fok! is saaiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het lijkt wel een stuk rustiger geworden.
Tijd om de schuilkelder weer eens op te zoeken, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Vanaf nu hoor je bij #teamfriet. Er zijn twee bloeddorstige groeperingen op FOK! ontstaan. De een beweert dat het patat is en de ander friet. Velen zijn gestorven, meer zijn er door hun autisme in een ongeneeslijke coma geraakt. Het wordt ook wel de patatocaust genoemd. Dit viel echter niet in goede aarde bij de frieters, zij noemen het steevast de frietocaust.
Of was dit twee jaar geleden ook al zo? :x
Wat lief.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef CaptainCookie het volgende:
We hebben gewacht met verder gaan tot jij terug was
Het is helemaal geëscaleerd dus! Gelukkig heb ik in de tussentijd een hoop geprept!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Vanaf nu hoor je bij #teamfriet. Er zijn twee bloeddorstige groeperingen op FOK! ontstaan. De een beweert dat het patat is en de ander friet. Velen zijn gestorven, meer zijn er door hun autisme in een ongeneeslijke coma geraakt. Het wordt ook wel de patatocaust genoemd. Dit viel echter niet in goede aarde bij de frieters, zij noemen het steevast de frietocaust.
Of was dit twee jaar geleden ook al zo? :x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |