Kom er zo ook wel bij , effe toiletterenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Monopoly het volgende:
En bier drinken terwijl je naar de prachtige klanken van Radio Bendeleider luistert is ook wel een goede tip om weer helemaal terug te komen .
Bendeleider.euquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wacht, Radio Bendeleider is serieus een radiostation?![]()
On air in de edcetera-kelderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Monopoly het volgende:
En bier drinken terwijl je naar de prachtige klanken van Radio Bendeleider luistert is ook wel een goede tip om weer helemaal terug te komen .
Is een quiche ook goed??quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandige keuze
Lauw bier van de kachel af pakken en frituurhits luisteren
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandige keuze
Lauw bier van de kachel af pakken en frituurhits luisteren
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn verzoekje, dat ik per DM had gestuurdquote:
Aangenaamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben een paar jaartjes weggeweest. Wie is zo vriendelijk om me bij te praten en wat hoogtepunten van de afgelopen jaren te posten?
Het was toen hip om overal fipo te plaatsen, is dat nog steeds zo?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel van dit soort radiostations er zijn. Lang leve internet-radioquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi, ik heb gehoord dat jij tegenwoordig berucht bent op Fok!quote:
Ik ga het morgen eens luisteren. Praat Monopoly ook nog steeds?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Je wilt niet weten hoeveel van dit soort radiostations er zijn. Lang leve internet-radio
Het is wel de koning van alle internetpiraten, na nu ff 2 uur te hebben geluisterd: DE beste piraat met een FOK!-tintje: Hate it or love it (niet direct mijn genre, maar ik kan hier naar luisteren omdat ze het spannend en gedurft houden voor een sceptische luisteraarsgroep zoals ik)
Hihiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gehoord dat jij tegenwoordig berucht bent op Fok!
[..]
Ik ga het morgen eens luisteren. Praat Monopoly ook nog steeds?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ken jou van het vermogen om samen met Omdatappel van ieder topic een SC te maken.
Tjaa, iedereen hier op Fok! is toch opzoek naar een beetje aandacht?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gehoord dat jij tegenwoordig berucht bent op Fok!
[..]
Ik ga het morgen eens luisteren. Praat Monopoly ook nog steeds?
Ik niet, ik ben opzoek naar oprechte humor en intelligente discussies.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tjaa, iedereen hier op Fok! is toch opzoek naar een beetje aandacht?
Voor een intelligente discussie moet je niet bij mij zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben opzoek naar oprechte humor en intelligente discussies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |