Net als ik, allochtoon.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
als iedereen een ABO neemt net als mij dan kunnen we lekker snel posten achter elkaar
ahum
ontopic pls
Waarom moeten we dat niet willen met zijn allen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:35 schreef Specularium het volgende:
Ontopic: dit moeten we gewoon niet willen met zijn allen.
Geen argumenten, wel een plaatje.
[ afbeelding ]
nee in NWS maak ik de regelsquote:
Dan word jij niet aangenomen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom moeten we dat niet willen met zijn allen?
Ieder zijn eigen mening toch?
Ieder zijn eigen mening hoe het pietenspel te spelen.
Als ik Piet zou moeten spelen, dan wil ik dat ongeschminkt doen ( denk ik ook pas sinds kort als reactie op deze piethype)
omdat het lelijk isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom moeten we dat niet willen met zijn allen?
Ieder zijn eigen mening toch?
Ieder zijn eigen mening hoe het pietenspel te spelen.
Als ik Piet zou moeten spelen, dan wil ik dat ongeschminkt doen ( denk ik ook pas sinds kort als reactie op deze piethype)
waarom niet? het is weer eens wat anders als kijkspel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:48 schreef sp3c het volgende:
zolang de gemeente het maar niet doet zal het mij verder idd een zorg wezen hoe jij je pieten inkleurt maar ik zou mijn kindertjes niet naar sint en blauwe smurfpiet brengen
Waarom? Wat voor doel dient dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan organiseer ik zelf een sinttheater?
Kom ik als sint en zwart geschminkt.
Oogt als een poging tot een kunstproject.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:35 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
is ook geen porem als gele sint even groot is als de kindertjes zelfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Een zwarte sint mag van mij wel, een gele met van die spleetogen en een slechte adem kan daartegen echt niet!
Ook zwart zouden dit ook wel de meest armoedige pieten ooit zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:35 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja.. slecht adem is niet leuk voor omstanders. Gebruik tictac !quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Een zwarte sint mag van mij wel, een gele met van die spleetogen en een slechte adem kan daartegen echt niet!
Jij hebt niks te willen, want jij bent een slaaf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit zijn geen Pieten. Dit zijn gewone mensen met een laag schmink op die ze er erg ziek uit laat zien.Het is toch de bedoeling dat de kinderen je niet herkennen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:35 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
kom eens met een andere grap.. deze heeft een lange baard... langer dan sintzijnbaardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen, want jij bent een slaaf.
Is dat altijd zo?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:53 schreef Ulx het volgende:
Het is toch de bedoeling dat de kinderen je niet herkennen?
Als ik mensen niet in de ogen kan kijken danwel spugen vertrouw ik ze niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jaja.. slecht adem is niet leuk voor omstanders. Gebruik tictac !
Maar heb je zo'n hekel dan aan zuidoostaziatische ogen ?
Heel normaal hoor voor 2 miljard mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |