quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Rickario het volgende:
Ik moet altijd zo kotsen van die AliB bullshit

Jerney kijkt nog recht door haar ogenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, Trijntje gaat ook met de minuut meer op Jerney lijken he?

gebleekte tanden is 10x zo ergquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef JimboSlice het volgende:
Alleen al vanwege het feit dat die ene een bolhoed draagt mag zij niet door.

Ik weet niet wat het is, maar het lijkt serieus alsof ze d'r pony niet wil laten bewegen ofzo en daarom zo stil zitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, Trijntje gaat ook met de minuut meer op Jerney lijken he?

toch snijdt het aardig hout wat hij zegtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Rickario het volgende:
Ik moet altijd zo kotsen van die AliB bullshit

Alsof het een CITO-toets isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef snellejelle het volgende:
Ali heeft dingen van ze gevraagd. Goed hoor!

pruik of echt haarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt serieus alsof ze d'r pony niet wil laten bewegen ofzo en daarom zo stil zit

ali is niet serieus te nemen als coach.. hij is rapper wat weet hij nou van zingen af
  ali is niet serieus te nemen als coach.. hij is rapper wat weet hij nou van zingen af

jenniferquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef hexje het volgende:
Jennifer vs Gerrie. Daar ben ik wel benieuwd naar.

beide het hoofd van een slapende amoebequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef hexje het volgende:
Jennifer vs Gerrie. Daar ben ik wel benieuwd naar.

het kan nog, toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef Symphonic het volgende:
.......
en vorige week 2 steals en nu is er opeens nog maar een?
slecht gemixt dus

terwijl je weggeflikkerd wordt voor een fake Amerikaanse.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef snellejelle het volgende:
Je bent een absolute artiest. Het zal je maar gezegd worden.

quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
Bah, dat neppe Amerikaanse van haar.

Moet van Sjonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef Day het volgende:
Waarom dat namaak-gedoe bij de cheats? Het is toch duidelijk dat niemand gaat drukken?

alles is nep aan haar..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
Bah, dat neppe Amerikaanse van haar.

Nederlandse huisvrouw tegen huisvrouw uit the bold & the beautifulquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
beide het hoofd van een slapende amoebe

Vorige aflevering nog met dat rare vrouwtje die moest huilen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
Waarom doen ze niet een keer jongen vs meisje?

Dat was vorige week.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:

hebben ze vorige week gedaan.. toen werd het bijna batsen op het podiumquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:

Tsja, dan weet je wel wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:

inderdaad. Echt een compliment.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
terwijl je weggeflikkerd wordt voor een fake Amerikaanse.

Ohjaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hebben ze vorige week gedaan.. toen werd het bijna batsen op het podium

Bang voor een interventie van de VN. Bijna net zo erg als een Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:

nu weer toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hebben ze vorige week gedaan.. toen werd het bijna batsen op het podium

Ik start een Piemptitie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bang voor een interventie van de VN. Bijna net zo erg als een Zwarte Piet.

Nu heb ik zin in Oreoquote:

Marelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
enige voorkeur wie er doorgaat?

Wel de echte Voice beleving zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef oLexie het volgende:
Had het al wel verwacht toen ik ze ging checken op YT, zelfde sound.

Hebben ze gedaan die jongen die die vrouw wilde zoenen en allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:

Maar daar mocht de tegenstandster ook haar instrumentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
En Jennifer dumpen ze wel constant achter een piano?

Piempie is borsato?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef CherryOnTop het volgende:
piempie wil lesbische spanning op het podium.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |