iets met K3fm?quote:
Volgens mij heeft Gertje hem er bij alle drie een keer ingeproptquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind ie rooie het lekkerste! wel jammer dat Gertje zijn tampeloeres erin gepropt heeft
wawawawa! hij moest proppen wat het glijmiddel werkte niet. wawawawa!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gertje hem er bij alle drie een keer ingepropt
ga eens vampierdagboeken kijken!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
En Samson heeft ze alle 3 schoongelikt.
BB is een bazenserie. Dit weekend ga ik een seizoen 5 marathon houden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ja het komt er maar niet van
Nu dan echt
En MarijeH: Al aan BB begonnen? Ik opper: BB op alles voorrang geven wat je kijkt. En daarna weer verdergaan waar je met de rest gebleven was.
Het risico is er wel dat je daarna alles 10x minder goed vind dan Breaking Bad.
ik las Mika Daim en ik vroeg me af wie dat wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
OMG. Ik heb nu pas Milka Daim ontdekt. Waarom wist ik dat niet eerder!![]()
dat wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
In plaats van die reserve Yellowtec + sm7b die in de eindregie ligt effe te installeren pakken ze een slappe microfoon hengel met een goedkope sm58
Dat is correct ende juist.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
hoorde ik trouwens goed dat Halestorm deze week supercrazyturbotophit was bij Coen en Sander? cool! ga ik live zien volgende week zondag
Hoe dúrven ze!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
In plaats van die reserve Yellowtec + sm7b die in de eindregie ligt effe te installeren pakken ze een slappe microfoon hengel met een goedkope sm58
Understatement.quote:
Dit ziet er zo pauperig uitquote:
ga je mee naar Halestorm? krijg je Alter Bridge in het naprogramma. ik ga er ong 5u voor treinenquote:
Nee, ik ga de serie binnenkort downloaden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ja het komt er maar niet van
Nu dan echt
En MarijeH: Al aan BB begonnen? Ik opper: BB op alles voorrang geven wat je kijkt. En daarna weer verdergaan waar je met de rest gebleven was.
Het risico is er wel dat je daarna alles 10x minder goed vind dan Breaking Bad.
OK.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee, ik ga de serie binnenkort downloaden.
grgr wolfjen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OK.
Nou doei ik ga even vampiers kijken ghihiihihih
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OK.
Nou doei ik ga even vampiers kijken ghihiihihih
ik heb laatst alle yabbadabbadancen gekocht...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
Oh snap
[ afbeelding ]
Deze 8,5 GB gaan episch worden
groetjes
Dagoduck
Dat u het even weet.twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 21:35:05straks Stendersleedvermaak op #3fm. netjes luisteren reageer retweet
Lekker schuren met K3quote:
Verkeerd verstaan :pquote:
Uiteraard is alles een kopie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
whut? is dit van Madonna???
ik ken alleen die versie van rollergirl van 10 jaar geleden ofzo!
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij gaan ze geheime woord niet meer redden...
Kut je bent mij voorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
(gevonden op de twitter van El Cortone)
sorryquote:
Wát?quote:
joh, k moet die jongen toch een beetje opbeuren!quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
(gevonden op de twitter van El Cortone)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, k moet die jongen toch een beetje opbeuren!
bovendien zou het kunnen. ik heb nl geen overmaatse piemol dus wie weetquote:
TMI Rock, TMI.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bovendien zou het kunnen. ik heb nl geen overmaatse piemol dus wie weet
Toch vrij frapant dat je dit soort details weet zonder dat ik mij daar van bewust ben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorrymaar jij hebt een grotere piemol!
ah, ok. daar lag dus de grensquote:
tja, ik heb zo mijn bronnen....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toch vrij frapant dat je dit soort details weet zonder dat ik mij daar van bewust ben.
Wat doe je met mij wanneer ik dronken in slaap probeerte duzelen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ok. daar lag dus de grens
[..]
tja, ik heb zo mijn bronnen....
Goeie UIquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Thnx Rock dat je dat plaatje gevonden had
graag gedaan, maar bedankt Cortone ook maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
jahahahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat doe je met mij wanneer ik dronken in slaap probeerte duzelen?
*kuckuchuch*quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
ja, jij hebt em ook gevondenquote:
nja, hij heeft een kladblok met levensverhaal gevonden en is nu op zoek naar de (eventuele) dj die het geschreven heeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
Haiooo
Dat was luek zeg TVD s02e01
Is Stenders 1337 vermaak nog de moeite?
dat kreeg ik helaas ook niet helemaa meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:55 schreef ConscienceNL het volgende:
Waar moesten ze net zo hard om lachen? Iets met een knopje?
quote:
ik moest er nu ook hard om lachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat bezorgde mij een week of 2 geleden nog bijna een hartaanval in de auto van het lachen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het origineel van Glee beter. ©henkde_j
Kansloos. Iedereen dat meldentwitter:FleurDeMontagne twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 23:26:49#stenderslatevermaak @tiesto svp met spoed Rob Stenders contacten i.v.m. gevonden (analoge) notebook met je levenswerk er op. #3FM reageer retweet
ik vinnem wel lekker!quote:
Ook naar elke dj tweeten ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:29 schreef Qunix het volgende:
Kansloos. Iedereen dat meldentwitter:FleurDeMontagne twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 23:26:49#stenderslatevermaak @tiesto svp met spoed Rob Stenders contacten i.v.m. gevonden (analoge) notebook met je levenswerk er op. #3FM reageer retweet
![]()
Martin Garrix ja?quote:
Haar heb ik inmiddels een twitter block uitgedeeld. Een beetje overdreven (understatement?) om dat te tweeten naar elke dj imo.quote:
Ze heeft niets te doen maar wilt ontzettend graag erbij horen en meedoen met het programma. Uiteraard negeert de DJ haar ook...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:34 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Haar heb ik inmiddels een twitter block uitgedeeld. Een beetje overdreven (understatement?) om dat te tweeten naar elke dj imo.
ja, zo ff door vind ik het best een lekker nummer. niet om de hele avond te luisterenquote:
Robbie heeft een notitieboekje van iemand bij 3FM gevonden met daarin een begin van een levensverhaal. En nu is 'ie alle dj's aan het afbellen om te kijken van wie het is.quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, zo ff door vind ik het best een lekker nummer. niet om de hele avond te luisteren
nouhou! je weet toch dat ik alleen jou op die manier leuk vindt???quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nouhou! je weet toch dat ik alleen jou op die manier leuk vindt???
wie??quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Het spijt mij jongens, maar ik luister inmiddels al niet meer naar Stenders, maar naar Opie & Anthony
Groetjes
Groetjes
Tot morgen
kom lekker langs met SR. mits ik verhuisd benquote:
Sjaak Afhaak.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Het spijt mij jongens, maar ik luister inmiddels al niet meer naar Stenders, maar naar Opie & Anthony
Groetjes
Groetjes
Tot morgen
Jij denkt dat ik dat hele grafeind naar Leeuwarden ga reizen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom lekker langs met SR. mits ik verhuisd ben
Nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat hele grafeind naar Leeuwarden ga reizen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat hele grafeind naar Leeuwarden ga reizen?
USAquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Opie_and_Anthony
pff, een neger als presidentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja je weet wel, waar Berrek Oebemma president is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pff, een neger als presidentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Nu wel ja. Tof, mooi lettertype.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Even iets tussendoor: was de Serious Request 2013 huisstijl al bekend?
http://seriousrequest.3fm(...)ns-2013/PosterA2.pdf
ik had em al ergens gezien ja. primaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Even iets tussendoor: was de Serious Request 2013 huisstijl al bekend?
http://seriousrequest.3fm(...)ns-2013/PosterA2.pdf
http://seriousrequest.3fm(...)-plak-donatiebox.pdf
die van geusebroek wist ik niet hoorquote:
Ik wist ze meteenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die van geusebroek wist ik niet hoor![]()
![]()
en ice ice baby ook pas bij de makkelijke opgave
ja, maar jij bent dan ook een songtekstwonder!quote:
Ja nou, enorm.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij bent dan ook een songtekstwonder!
Bijvoorbeeld ja. Of Zombie Nation.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
De kraaien had dat moeten zijn. Of The year of summer.
Ik kwam er achter dat mijn tv toch wel een beetje hard stondquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:57 schreef Qunix het volgende:
En nu schakel je in op 3fm en hoort een piep
+1quote:
even voor de duidelijkheid, ik heb Pino's account niet gehackt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Dawit klinkt wel een beetje als een getint iemand. Tuurlijk wil ze wel daten, met zo'n lekker gekleurde genotsknots.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik heb Pino's account niet gehackt!
en t klopt ook nog. als die friezen fries gaan praten is er geen reet van te verstaanquote:
Klopt ja, gelukkig kan ik dat wel een beetje volgen. Friese familiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en t klopt ook nog. als die friezen fries gaan praten is er geen reet van te verstaan
ik ook wel jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt ja, gelukkig kan ik dat wel een beetje volgen. Friese familie
Dank dankquote:
Wat is zijn lengte?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:42 schreef Sirolf het volgende:
Grappig dat het studiomeubel op standje rolstoel staat als Rámon zijn programma maakt (behoorlijk ver omlaag). Hij is duidelijk wat kleiner dan de gemiddelde 3FM DJ.
1,72 meter volgens http://over.bnn.nl/smoelenboek/Ramonquote:
Je hebt tot nu toe alleen Editors en The Specials gemist.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dank.
Verder is het weer aids zeker?
Nee valt nog wel mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dank.
Hmm.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt tot nu toe alleen Editors en The Specials gemist.
Roos is per definitie al aids eigenlijk. Vooral op TV.quote:
Tis wel leuk. Voorlopig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dank.
Mijn dorpjequote:Op zondag 27 oktober 2013 00:32 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN BACO WAT EEN BACO.twitter:
Maandag vertelt ie bovenstaande tweet.
Zoiets zal het wel worden maandag ja.quote:
Omdat het kanquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soberso fuckin' Cranendonck.
Kempen airport
Waarom? Gewoon, waarom.
Timo "Goooooooooedenavondquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eline Nap heeft dit aangevraagd.
Die zit vast te soppen op de bank.
Geboorteplaats van Hans Teeuwenquote:
Dat is tenminste een baas.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Timo "Goooooooooedenavond![]()
" Ritzen ook.
Hele goede noiseband. Kool Thing is wel een heel lekker nummer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:54 schreef Pino112 het volgende:
Paradiso zag er wel leuk uit toen.
Verder ken ik ze niet.
Dit wilde ik zeggenquote:
Haha. Wat.twitter:kruikie twitterde op zondag 27-10-2013 om 00:43:20@roos3fm niet meer zo wulps in de camera kijken alsjeblieft,dat doet wat met me, niet alleen je stem maar ok jou zelf ziet er lekker uit. reageer retweet
Jezusquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
Haha. Wat.twitter:kruikie twitterde op zondag 27-10-2013 om 00:43:20@roos3fm niet meer zo wulps in de camera kijken alsjeblieft,dat doet wat met me, niet alleen je stem maar ok jou zelf ziet er lekker uit. reageer retweet
LiveRequest zei dat het 1988 was.quote:
Nee, 89, daar zocht ik opquote:
Net om 8.30 thuis, ben helemaal niet moe. Er moet iets mis zijnquote:
Zuignap hihi haha hoho.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eline Nap heeft dit aangevraagd.
Die zit vast te soppen op de bank.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Het John Mayergefap houdt niet op, niet vanzeeeeelf.
Echt ongelooflijk. Met z'n zeikstem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Het John Mayergefap houdt niet op, niet vanzeeeeelf.
Moet dat dan in fucking elk programma worden genoemd + worden gedraaid?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]Die gast heeft hier 3x opgetreden in een week na 3 jaar afwezigheid, vind je het gek? Het houdt wel vanzeelllllf op. Het gezeik hier niet.
Graag. Net als dat meer dingen in fucking elk programma worden genoemd en gedraaid. En dan is er twee weken voorbij en gaat dat weg. En is iedereen weer blij totdat het volgende in elk programma wordt genoemd en gedraaid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet dat dan in fucking elk programma worden genoemd + worden gedraaid?
leuk stel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |