iets met K3fm?quote:
Volgens mij heeft Gertje hem er bij alle drie een keer ingeproptquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind ie rooie het lekkerste! wel jammer dat Gertje zijn tampeloeres erin gepropt heeft
wawawawa! hij moest proppen wat het glijmiddel werkte niet. wawawawa!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gertje hem er bij alle drie een keer ingepropt
ga eens vampierdagboeken kijken!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
En Samson heeft ze alle 3 schoongelikt.
BB is een bazenserie. Dit weekend ga ik een seizoen 5 marathon houden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ja het komt er maar niet van
Nu dan echt
En MarijeH: Al aan BB begonnen? Ik opper: BB op alles voorrang geven wat je kijkt. En daarna weer verdergaan waar je met de rest gebleven was.
Het risico is er wel dat je daarna alles 10x minder goed vind dan Breaking Bad.
ik las Mika Daim en ik vroeg me af wie dat wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
OMG. Ik heb nu pas Milka Daim ontdekt. Waarom wist ik dat niet eerder!![]()
dat wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
In plaats van die reserve Yellowtec + sm7b die in de eindregie ligt effe te installeren pakken ze een slappe microfoon hengel met een goedkope sm58
Dat is correct ende juist.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
hoorde ik trouwens goed dat Halestorm deze week supercrazyturbotophit was bij Coen en Sander? cool! ga ik live zien volgende week zondag
Hoe dúrven ze!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
In plaats van die reserve Yellowtec + sm7b die in de eindregie ligt effe te installeren pakken ze een slappe microfoon hengel met een goedkope sm58
Understatement.quote:
Dit ziet er zo pauperig uitquote:
ga je mee naar Halestorm? krijg je Alter Bridge in het naprogramma. ik ga er ong 5u voor treinenquote:
Nee, ik ga de serie binnenkort downloaden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ja het komt er maar niet van
Nu dan echt
En MarijeH: Al aan BB begonnen? Ik opper: BB op alles voorrang geven wat je kijkt. En daarna weer verdergaan waar je met de rest gebleven was.
Het risico is er wel dat je daarna alles 10x minder goed vind dan Breaking Bad.
OK.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee, ik ga de serie binnenkort downloaden.
grgr wolfjen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OK.
Nou doei ik ga even vampiers kijken ghihiihihih
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OK.
Nou doei ik ga even vampiers kijken ghihiihihih
ik heb laatst alle yabbadabbadancen gekocht...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
Oh snap
[ afbeelding ]
Deze 8,5 GB gaan episch worden
groetjes
Dagoduck
Dat u het even weet.twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 21:35:05straks Stendersleedvermaak op #3fm. netjes luisteren reageer retweet
Lekker schuren met K3quote:
Verkeerd verstaan :pquote:
Uiteraard is alles een kopie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
whut? is dit van Madonna???
ik ken alleen die versie van rollergirl van 10 jaar geleden ofzo!
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij gaan ze geheime woord niet meer redden...
Kut je bent mij voorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
(gevonden op de twitter van El Cortone)
sorryquote:
Wát?quote:
joh, k moet die jongen toch een beetje opbeuren!quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
(gevonden op de twitter van El Cortone)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, k moet die jongen toch een beetje opbeuren!
bovendien zou het kunnen. ik heb nl geen overmaatse piemol dus wie weetquote:
TMI Rock, TMI.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bovendien zou het kunnen. ik heb nl geen overmaatse piemol dus wie weet
Toch vrij frapant dat je dit soort details weet zonder dat ik mij daar van bewust ben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorrymaar jij hebt een grotere piemol!
ah, ok. daar lag dus de grensquote:
tja, ik heb zo mijn bronnen....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toch vrij frapant dat je dit soort details weet zonder dat ik mij daar van bewust ben.
Wat doe je met mij wanneer ik dronken in slaap probeerte duzelen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ok. daar lag dus de grens
[..]
tja, ik heb zo mijn bronnen....
Goeie UIquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Thnx Rock dat je dat plaatje gevonden had
graag gedaan, maar bedankt Cortone ook maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
jahahahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat doe je met mij wanneer ik dronken in slaap probeerte duzelen?
*kuckuchuch*quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
ja, jij hebt em ook gevondenquote:
nja, hij heeft een kladblok met levensverhaal gevonden en is nu op zoek naar de (eventuele) dj die het geschreven heeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
Haiooo
Dat was luek zeg TVD s02e01
Is Stenders 1337 vermaak nog de moeite?
dat kreeg ik helaas ook niet helemaa meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:55 schreef ConscienceNL het volgende:
Waar moesten ze net zo hard om lachen? Iets met een knopje?
quote:
ik moest er nu ook hard om lachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat bezorgde mij een week of 2 geleden nog bijna een hartaanval in de auto van het lachen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het origineel van Glee beter. ©henkde_j
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |