Zijn het koffietijd types?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:14 schreef Omentielvo het volgende:
Coco. Is Riley stiekem een zusje van Saar? Die is ook zo'n driftkoppie als ze iets niet mag.![]()
Vandaag gingen we naar mijn familie in Vierpolders. En Riley wilde niet slapen. Dus huilen. Ik kan haar niet laten huilen. Dus haar weer uit bed gehaald. Maar goed ook, want ze had een deken over haar hoofd. Maar gingen ze daar vertellen dat je een baby gewoon moeten laten huilen. Want ze bespelen je. Ik heb (ietwat boos) gezegd dat ik dat niet kan![]()
Sorry voor mijn ego post
Ik vond het ook heerlijk! En kijk er juist enorm naar uit om dat nog eens mee te maken. Ik weet dat veel mensen een 'roze wolk' onzin vinden maar ik heb die kraamweek écht zo ervaren, zo gelukkig heb ik me nog nooit gevoeld. En eigenlijk is dat gevoel gewoon gebleven en daar ben ik ook heel erg blij meequote:Op zondag 27 oktober 2013 09:17 schreef Olf het volgende:
Hier vond ik de eerste drie maanden trouwens te gek.zo'n klein slapertje de hele tijd! Al zou ik het wel gek vinden die fase nog een keer te hebben bij een volgend kind, want denk dan wel dat ik een been there, done that gevoel heb
en wellicht is het bij een tweeee veel minder relaxed.
Hehe, nee dat nog nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:26 schreef Kyara het volgende:
Wat een drukte L0t. Hopelijk wordt het vanaf december inderdaad wat rustiger voor je. En wat wordt J al grootDie tandjes en die haartjes. Zit ze inmiddels al in maat 80
Fquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
F kan bíjna op handen en knieën zitten. Soms even. Een seconde. Volgende week loopt ie denk ik!
Herkenbaar, gezellig he dat gekletsquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
En dan wilde ik zelf nog even zeggen dat mijn kind de hele tijd keihard BLABLABLABLAAA doetsoms dwars door mijn geklets heem, of natuurlijk gewoon tegen je wortel
![]()
En ze schoof gisteren achteruit toen ze tijdens een bezoekje even op tafel lag
Ohja en de eerste niet-vloeibare luiers (maat 4 inmiddels) zijn een feit. Ik heb nu al heimwee naar die niet-stinkende mosterdpoep...
Bizar he! Daarstraks tijdens het lunchen heeft J. gesabbeld op een plakje komkommer, stukje tomaat en een broodkorstje gegetenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
Soepstengel ging erin vanmiddag joh! En net heeft ze een heel plakje stokbrood weg gegetenMijn kind kan gewoon eten!!
Ze is van 11 april, dus 6,5 maand nu. Hoe oud is jouw meisje?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:20 schreef Animalmix het volgende:
Lot inderdaad mooie stats. Ze weegt meer dan mijn meisje maar wel wat minder groot. Hoe oud is ze?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Kyara het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3612376/hoofd-baby-steekt-slapende-moeder.html
Slapen tijdens weeën en persweeen?
11 maanden morgen. Wat een verschil dan hè?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze is van 11 april, dus 6,5 maand nu. Hoe oud is jouw meisje?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Kyara het volgende:
Wtfquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Kyara het volgende:
Zo idd! Maar J. is ook wel een flinkerd hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef Animalmix het volgende:
[..]
11 maanden morgen. Wat een verschil dan hè?
Yup, hier nog een, dankzij ruggeprikquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]ik viel ook in slaap tijdens de weeën en zelfs ook tijdens persweeën... Kwam wel oa door de Remifentanil maar toch
Animal wij zijn daar rond die tijd ook mee gestopt en ze trok het prima. Probeer het eens uit. Heeft jouw mini er toch behoefte aan, dan zul je het snel zat merken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:20 schreef Animalmix het volgende:
Whahah dat filmpje van Saar! Echt geweldig. Je krijgt nog wat met haar te stellen
LB oh dat is niet leuk! Twee setjes heb ik ook nog bij me.
Hoe is het nu?
GotChè bah is echt klote hoor een borstontsteking.
Lot inderdaad mooie stats. Ze weegt meer dan mijn meisje maar wel wat minder groot. Hoe oud is ze?
Nou ja Omen....doe waar je jezelf goed bij voelt hoor!
Gulara veel plezier morgen (of misschien als vandaag).
Zo wij zitten gelukkig weer in het wintertijdritme! Ging soepel.
Vraagje zou N al zonder avondfles mogen? Ze is nu bijna elf maanden. Eet eigenlijk gewoon met ons mee. Krijgt 's ochtends nog een fles, 's middags bij de boterham en yoghurt na het avondeten.
De fles voor het slapen zo rond zeven uur 's avonds wil ze eigenlijk niet meer. Als we hem aanbieden drinkt ze wel 80-100 cc maar niet van harte.
Sterktequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:25 schreef Tally het volgende:
Nou van de week weer een crematie
De Oma van mijn man ligt op sterven. Jeetje ik heb het er toch heel slechtt mee terwijl ze (en de naaste familie) er zo ongeveer vrede mee hebben. Ze wil niet meer
Weer zo'n kut verhaal van mij maar ik moest het kwijt
Al weken begrijpt ze niet waar ze is. Ik was laatst met de kinderen en ze wist met wie ik getrouwd ben en daar hield het mee op.quote:
Die had ze al aangekregen na het spugen op de heenwegquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef Kyara het volgende:
Oei LB! Daarom heb ik altijd een extra setje kleding bij me. Voor de spuug- en poep- en plasincidentjes.
Yay! Morgen fotospam van Twinkle! Gefeliciteerd met je dreumesmeisje!quote:Josephine Coffee
Bakkerstraat 22, Arnhem
Josephinecoffee.com
Een heerlijk koffie-adres met aan de achterkant een geweldige stadstuin. Binnen is er een speciaal plekje ingericht voor de kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Leuk! Dat Josephine Coffee is wel leuk volgens mij ja, weet alleen niet of het handig is met kinderwagen, is niet zo'n grote zaak. Dudok vind ik zelf altijd leuk, genoeg plek voor de kinderwagen en borstvoedingsvriendelijk. Ze hebben er alleen niet heel speciale koffie's geloof ik.. Zal nog even nadenken over andere locaties.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje trouwens aan L0t en Kyara (en Animalmix?); waar in Arnhem kun je goeie koffie drinken én met een kinderwagen naar binnen?
E en ik zijn dit weekend met mijn twee beste vriendinnen daar
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef Shandaly het volgende:
Het voelt een beetje als falen... dat ik de 6 maanden exclusief bv dan niet haal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Juud79 op 28-10-2013 07:27:24 ]
Lijkt me lastig om te moeten zien als je daar zelf eigenlijk nog geen vrede mee hebt. Vind het zelf altijd wel bijzonder dat mensen zelf op zo'n punt komen dat ze het genoeg vinden. Dat kun je je gewoon niet voorstellen als je jong en gezond bent.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Al weken begrijpt ze niet waar ze is. Ik was laatst met de kinderen en ze wist met wie ik getrouwd ben en daar hield het mee op.
Haar zoon moest vorige week haar klaagzang horen waarin ze riep dat ze niet meer wilde.
De laatste maanden ging het slecht maar daarvoor verdomde ze gewoon te doen wat moest van de dokters. Ze had er gewoon echt geen zin meer in.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom wil je man dat? Wat naar lijkt me dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Shandaly op 27-10-2013 22:53:03 (toch maar in spoiler... erg persoonlijk) ]Mama van Lars & Femke
Het moet nu stoppen. Nu is het goed geweest hoor. Ik heb mijn portie weer gehad afgelopen jaar voor de komende jaren. Ze is vannacht om kwart voor drie heen gegaan. Van wat ik weet in haar diepe slaap. Hopelijk heeft ze er weinig van mee gekregen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
Sterkte Tally. Je vraagt je soms af wanneer die ellende eens stop he...
Het is altijd triviaal om over je kind te klagen na zoiets, maar het moet me toch van het hart. Dit is een van de weinige keren dat man en ik er beiden even klaar mee waren. Echt lastig, meestal kan tenminste 1 van ons het prima handelen, maar Isa wilde vandaag gewoon Niet Slapen. Echt NIET. Ze heeft tot 8 uur nieuwe tijd wakker gelegen en begint as we speak weer te huilen... zuchtOverdag wil ze ook al een paar dagen niet meer slapen... het is een sprong en een fase en blaaa... maar gewoon wel even goed vervelend.
Ze was vreselijk moe en huilen was een understatementquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Spirit, en was ze wel moe en daardoor huilerig?
Slaapt ze tussen jullie in? Hopelijk krijgen jullie wat slaap vannacht!
Nah het stomme is dat Isa altijd heel goed sliep! Wel eens wat minder, maar zo bizar slecht als nu is het nooit geweest. Ze slaapt ook altijd gewoon overal, maar sinds een paar dagen is het echt dramaquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:42 schreef Tally het volgende:
Ik ben gewoon enorm verwend met een oudste die overal sliep. Daar hoefde we niet te kijken naar de tijd want die regelde dat zelf. En dan ook echt overal.
Nu is het ontzettend wennen met een kindje dat thuis wil slapen.
Het gekke is dat als ze samen uitlogeren gaan dat Fee nergens last van heeft. Tenminste dat word mij verteld.
Tandjes?quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nah het stomme is dat Isa altijd heel goed sliep! Wel eens wat minder, maar zo bizar slecht als nu is het nooit geweest. Ze slaapt ook altijd gewoon overal, maar sinds een paar dagen is het echt dramahopelijk dus een sprong en wordt het snel weer normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks de storm (de tuinstoelen vliegen hier door de tuin heen) slaapt T. al 1,5 uur![]()
Sparkling, succes bij de HA zo beide.. klinkt erg pijnlijk!
Er zit weer een tand aan te komen ja, maar ik sprak net mijn moeder en die had het over buikpijn omdat ze zo overstrekt (beentjes strak). Ik had die link helemaal niet gelegd, maar als ik google zie ik dat inderdaad als symptoom van buikpijn en daarbij kom ik info over gluten intolerantie tegen. Laten we nou net van het weekend begonnen zijn met een soepstengel en wat hapjes broodquote:
Yup, that's mequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Moeilijk he Gotc... maar wel fijn dat jullie een goede nacht hebben gemaakt. Je kunt ook beide blijven doen he. Zat jij niet ook met een borstonsteking?
Nog een maandjequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Goed Bubsel!! Leuk he, die statsEn spannend... wacht maar tot je voor de eerste prikjes moet
![]()
de inentingspapieren zijn al in huis.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
FR, heb je de entingspapieren al ontvangen? Krijg je thuisgestuurd. Zo niet, dan is het vast alleen de eerste controle. Die was hier ook nog prikjesloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |