abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132640001
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Wrom wil je man dat? Wat naar lijkt me dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Shandaly op 27-10-2013 22:53:03 (toch maar in spoiler... erg persoonlijk) ]
  zondag 27 oktober 2013 @ 23:08:27 #252
381212 Gulara
From the future
pi_132640752
Ik zag vannacht de twee moppies van Cathmar voorbij komen. O+ O+
Wat zijn ze leuk! En zo makkelijk uit elkaar te houden. ;)

En L0t je meisje. O+ Een plaatje vind ik het! Wat een heerlijke wangetjes heeft ze.

En de rest van deze pagina:

Twinkle gefeliciteerd! *O* En succes met je nieuwe ondernemerschap. ;)

Tally, sterkte. :*

Beterschap voor je meisje LB. :*
En wordt Arnhem het weekendje met vriendinnen waar je het een tijdje geleden over had?

Spirit ellendig is dat hè, als je er allebei doorheen zit. Ik hoop dat het nu rustig is in huize spirit.
:z

Shandaly, ik snap je gevoelens. :* Hier gaf rijstebloem niet het gewenste resultaat en hadden we het toevallig net over een volkoren papje (evt aangemaakt met kunstvoeding). En vooral dat laatste vind ik ook zo'n drempel. En dat vind ik nogal doorgeslagen geitenwollen sok van mezelf, aangezien ie echt al van alles eet. 8)7

Het is trouwens een grotemensenfilm. Elke week draait er een andere en je kunt drie ochtenden per week gaan. We gaan naar About time, maar er draait echt van alles. Maar ik wil zelf eigenlijk vooral naar een beetje 'gezellige' film met hem. :s) En eentje waarbij ik niet al te veel mis als ie besluit om een kwartier te gaan brullen. :')
pi_132644180
:* bedankt voor jullie reacties. Ik blijf haar lekker knuffelen en oppakken als ze echt van slag is

Tally sterkte

Shandaly welke keus je ook maakt is een goede keus, zolang jij er zelf achter staat.

Twinkle nog gefeliciteerd met je meisje. Ik ben benieuwd naar de spam
pi_132644321
Nou, ze heeft gisteravond pap gehad, van 150+5 kv. En ze vond het heerlijk! O+ }:|
Ik heb zelf maar liefst 140 ml kunnen kolven, dus dat was ook positief. En madam heeft geslapen tot kwart over zes. Toen was ze per ongeluk omgerold en daar kon ze niet meer van slapen. Al met al best positief dus... Waarom deed ik zo moeilijk?
Ze had die fles ook echt in no-time leeg. Ik begin te geloven dat ze dan dus met mijn borsten in die vijf minuten ook echt vol kan zitten...
Denk dat dat ook iets is wat mijn man zich zorgen om maakt: ze drinkt nog maar zo kort, krijgt ze wel genoeg? Vandaar zijn voorliefde voor eten met maatstreepjes ;)
pi_132644460
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
Sterkte Tally. Je vraagt je soms af wanneer die ellende eens stop he... -O-

Het is altijd triviaal om over je kind te klagen na zoiets, maar het moet me toch van het hart. Dit is een van de weinige keren dat man en ik er beiden even klaar mee waren. Echt lastig, meestal kan tenminste 1 van ons het prima handelen, maar Isa wilde vandaag gewoon Niet Slapen. Echt NIET. Ze heeft tot 8 uur nieuwe tijd wakker gelegen en begint as we speak weer te huilen... zucht ;( Overdag wil ze ook al een paar dagen niet meer slapen... het is een sprong en een fase en blaaa... maar gewoon wel even goed vervelend.
Het moet nu stoppen. Nu is het goed geweest hoor. Ik heb mijn portie weer gehad afgelopen jaar voor de komende jaren. Ze is vannacht om kwart voor drie heen gegaan. Van wat ik weet in haar diepe slaap. Hopelijk heeft ze er weinig van mee gekregen.

Hier ook elke avond krijsen voor ze moest slapen. We zijn er nu achter (lekker op tijd ouders van het jaar) dat ze niet in slaap wil vallen als we er in de avond op visite zijn. Huilen bij mijn schoonmoeder, huilen bij mn man en huilen bij mij. Zelfs haar grote zus kreeg haar niet stil. Eenmaal thuis viel ze op de borst in slaap. En dan ga je kijken achteraf en bedenk je je dat dat elke keer zo gaat.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 28 oktober 2013 @ 07:35:21 #256
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132644491
Tally, gecondoleerd.....wel fijn dat het in haar slaap is gebeurd.

En over dat slapen bij schoonouders, mijn dochter heeft het zelden gedaan, twee keer een nacht en dan viel ze bij mij op schoor in slaap en overdag sliep ze daar in de drager of tijdens een wandeling in de wagen, nooit in bed, ze vond dat heel eng. Bij mijn moeder soms overdag slapen, maar ook nooit makkelijk.

Nu zou het inmiddels wel lukken hoor, want nu kan ik haar dingen uitleggen. Ben heel benieuwd hoe het met D zal gaan, die heeft er tot nu toe alleen in de wagen of draagdoek geslapen, komend weekend voor het eerst in bed.
pi_132644525
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Spirit, en was ze wel moe en daardoor huilerig?

Slaapt ze tussen jullie in? Hopelijk krijgen jullie wat slaap vannacht!
Ze was vreselijk moe en huilen was een understatement ;( Uiteindelijk om 11 uur toch weer een late voeding gegeven, daarna elk uur wakker, tegen 4 uur een nachtvoeding en om half 6 was mevrouw wakker, maar nog steeds dood moe natuurlijk, dus gillen om alles. Ben zo blij dat ze vandaag bij mijn moeder is :@ Ik ga nog ff een uurtje pitten voor ik ga werken :z
Sarcasme. Herken het.
pi_132644530
Ik ben gewoon enorm verwend met een oudste die overal sliep. Daar hoefde we niet te kijken naar de tijd want die regelde dat zelf. En dan ook echt overal.

Nu is het ontzettend wennen met een kindje dat thuis wil slapen.
Het gekke is dat als ze samen uitlogeren gaan dat Fee nergens last van heeft. Tenminste dat word mij verteld.
pi_132644563
Wat verdrietig Tally, maar wel fijn dat ze in haar slaap is gegaan. En dat het is wat ze wilde. Hopelijk heeft ze nu wel de rust waar ze naar verlangde :*

Shandaly (m'n iPad blijft er "schandalig" van maken :( ) wat fijn dat ze het zo goed deed met de papfles!! Heb jij lekker kunnen slapen? :)
Sarcasme. Herken het.
pi_132644576
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 07:42 schreef Tally het volgende:
Ik ben gewoon enorm verwend met een oudste die overal sliep. Daar hoefde we niet te kijken naar de tijd want die regelde dat zelf. En dan ook echt overal.

Nu is het ontzettend wennen met een kindje dat thuis wil slapen.
Het gekke is dat als ze samen uitlogeren gaan dat Fee nergens last van heeft. Tenminste dat word mij verteld.
Nah het stomme is dat Isa altijd heel goed sliep! Wel eens wat minder, maar zo bizar slecht als nu is het nooit geweest. Ze slaapt ook altijd gewoon overal, maar sinds een paar dagen is het echt drama ;( hopelijk dus een sprong en wordt het snel weer normaal.
Sarcasme. Herken het.
pi_132644587
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 07:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nah het stomme is dat Isa altijd heel goed sliep! Wel eens wat minder, maar zo bizar slecht als nu is het nooit geweest. Ze slaapt ook altijd gewoon overal, maar sinds een paar dagen is het echt drama ;( hopelijk dus een sprong en wordt het snel weer normaal.
Tandjes?
pi_132644595
Ik heb vandaag drie kinderen (mn man is ziek) dus ik ga maar snel aankleden een boodschappen doen. :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 07:50:41 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132644600
Tally, gecondoleerd.

Shandaly, wat fijn dat de papfles zo goed ging!
pi_132644807
Tally veel sterkte (en ook met je zieke man ;) )

Shandaly fijn dat de papfles zo goed ging hopelijk ook zelf lekker geslapen!

Spirit :* voor de slechte nacht hoop dat je nog even een uurtje hebt bij kunnen slapen.
pi_132644873
Goeiemorgen!

Ik heb nog niet gejuicht voor Twinkles dreumes! *O* 1 jaar wowie! De fotospam nog niet gemist toch?

Shandaly, fijn dat de pap goed ging en dat ze goed heeft geslapen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132644920
En hier geloof ik dan, met een baby van 10 maanden, eindelijk in het bestaan van sprongetjes ;) ze is er doorheen, wahoeeeee. Slapen gaat beter (nog lang niet nachtvoedingvrij maar wel makkelijk weer in slaap vallen en iig weer slaapperiodes van langer dan 1,5 uur 's nachts) en ze kan zich ook wat langer concentreren op eten in de stoel (al kan dit ook door F en Suikers bezoek komen want sindsdien gaat dat beter :P)
pi_132644937
Shandaly fijn dat het goed is gegaan en ze lekker heeft geslapen. Heb je het niet voor niets gedaan.

Tally gecondoleerd.
En sterkte met de dag doorkomen.

Gaan jullie nog naar buiten vandaag met dit weer?
Ik wilde net gaan (dacht nog even voor de ergste wind boodschappen doen), begint het keihard te regenen.

N vandaag elf maanden *O*
  maandag 28 oktober 2013 @ 08:26:06 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132644943
Als het niet per se hoeft niet. Misschien als het droog is dat ze mee gaan om dreumes van het kdv te halen maar verder heb ik buiten niks te zoeken nu.

*O* voor de 11 maanden!
  maandag 28 oktober 2013 @ 08:30:11 #269
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132644989
We moeten wel naar buiten de eerste keer naar het CB.

11 maanden *O*
pi_132645263
Olf!! Het einde van een sprongetje *O* betere nachten *O*

Animalmix N al 11maanden *O*

Of we de deur uit gaan weet ik nog niet.. Vind ik altijd wel lekker eigenlijk.. Maar peuter is ook thuis dus dan zouden we met de dubbele wagen moeten en daar ligt ze toch minder beschut in tegen de wind.. Dus denk van niet :{

Kinders hier trouwens al aan de wintertijd gewend. Jongste om 8 uur wakker (en slaapt weer) en de oudste slaapt nog.
Hoop dat dat bij jullie ook zo goed gegaan is!
pi_132645358
Tally gecondoleerd

Shandaly fijn dat de papfles werkte.

Spirit nog een uurtje kunnen slapen?

Hier om 00:00 wakker gemaakt voor een voeding om 04:00 kwam ze zelf en natuurlijk poept ze dan om 04:45 stap ik mijn bed in en om 05:00 was ean klaarwakker hallo wintertijd.

Sac wilde ook niet meer slapen dus die op mijn buik gelegd en toen ze sliep haar op mijn buik naast mij gelegd. Kijk ik op een gegeven moment ligt ze op d'r buik. Hallo zwaartekracht. Ik ben toch wel ietsje te zwaar gok ik.
pi_132645414
Gecondoleerd Tally.. :*

'N is 11 maanden!

Twink, nog gefeliciteerd! Al ben ik een dagje te laat

Spirit, wat een nacht. Hopelijk kun je wat bijslapen.

Shandaly, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad!

Beterschap voor alle zieke (kindjes)!

Succes bij het cb bubseltje! Ik weet nog hoe trots ik me voelde. Kijk dan mensen, mijn kind :D

Omen, mensen lijken een kind altijd te zien als vrijbrief om hun mening te mogen geven. Volgens mij doe je het hartstikke goed samen met je meisje!

Lot! :o wat is ze groot!

Coco, wat een driftig dametje O+

Vanmiddag naar de huisarts met E. Ze is het hele weekend al ontzettend aan het krijsen. Dacht aan tandjes of maagzuur maar het zouden ook d'r oortjes kunnen zijn. Ze zit steeds heel hard nee te schudden met haar hoofd en slapen lukt alleen na een zetpil.

En deze moeder mag direct mee want ik heb een abces bij mijn vagina :'( ik kan bijna niet zitten en lopen en liggen want alles doet pijn. De HAP kon er niets mee en heb diclofenac en antibiotica maar ik trek het niet meer. Ik moet steeds huilen van de pijn :'(
E.
pi_132645435
Spark Auw dat lijkt mij zeer pijnlijk. Hopelijk kan de HA jullie beide helpen.
pi_132646727
Bij jou dus ook maar een korte nacht FR..

Ja, echt pijnlijk inderdaad. De pijnstillers helpen niet en heb er sinds gisteren ook ruim 38 graden koorts bij. Fijn voor je kind zorgen zo, ik kan niet hoog of laag ;( Hopelijk kan de arts hem straks opensnijden, ze hebben al een plek gereserveerd in de behandelkamer dus ik hoop het echt. Ik ben niet zo kleinzerig, een week na mijn KS liep ik al rond alsof er niets aan de hand was, prikken doorsta ik zonder kick, heb mijn kaak laten opereren alleen omdat ik rechte tanden wou. Maar dit, mijn god :'( :'(

Maar goed, om nog even af te sluiten met waar dit topic voor is. E. had net 37,4 terwijl ze een tijdje ervoor een zetpilletje gehad heeft, denk dat ze anders wel verhoging/koorts had gehad. Arm meiske..
E.
pi_132647616
Ik ga me toch ook maar eens melden in dit topic. Ik ben al een tijdje aan het meelurken en was wat actiever in het Z&G topic maar had nog niet echt de tijd gehad om hier te posten.. Ondertussen wel al super veel aan dit topic gehad trouwens!! Ook met jullie meegeleefd en gelachen om de humor soms hier :)

Ondertussen is T.i.j.n. al weer 11,5 week oud! Groeit goed (was 2 weken geleden 5.6k en 59cm) en brabbelt en lacht lekker O+ . Helaas heeft hij wel sinds het begin al veel last van krampjes waardoor hij meer huilt, hij overdag wat lastiger slaapt en ik ook veel aan het troosten ben. Vermoeden is ook dat hij verborgen reflux heeft en we zijn dit weekend nav advies huisarts toch maar begonnen met Domperidon, hopen dat dit helpt. Ga me ook nog wel even in het reflux topic melden. Voor de liefhebbers even een fotospam ;) :

SPOILER
Ondanks de storm (de tuinstoelen vliegen hier door de tuin heen) slaapt T. al 1,5 uur *O*
Sparkling, succes bij de HA zo beide.. klinkt erg pijnlijk!
pi_132649462
Hoi Suusz, welkom. Wat een schatje heb je daar O+

Op de babymeet in juli zei iemand (wie?) tegen mij dat E. nog zo zacht en beschaafd huilt en dat er een tijd komt dat ik me verbaas over haar volume.
Die tijd is nu aangekomen :')
E.
pi_132649789
Wat een moppie Suusz O+ Ik rammel echt de pan uit bij die kleine babietjes O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:21:03 #278
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132650718
Welkom suusz, wat een schatje!

Ai Sparkling, klinkt pijnlijk :X Succes voor jou en E bij de ha.

Hier waren de kindjes vanochtend ook best wel vroeg (rond 07.00 uur, is hier best wel vroeg :@ )
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:23:01 #279
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132650794
Wat een cutie Suusz O+

Spark auch sterkte :*

S. is goed gegroeid nu 3500 gram en 52 cm *O*
Toch wel spannend zo'n eerste keer cb :@

[ Bericht 15% gewijzigd door -Bubseltje- op 28-10-2013 12:29:30 ]
pi_132651186
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 07:49 schreef Tally het volgende:

[..]

Tandjes?
Er zit weer een tand aan te komen ja, maar ik sprak net mijn moeder en die had het over buikpijn omdat ze zo overstrekt (beentjes strak). Ik had die link helemaal niet gelegd, maar als ik google zie ik dat inderdaad als symptoom van buikpijn en daarbij kom ik info over gluten intolerantie tegen. Laten we nou net van het weekend begonnen zijn met een soepstengel en wat hapjes brood -O- Niet dat ik denk dat ze intolerant is, maar misschien dat dit wel nu die buikpijn veroorzaakt. Dus we gaan nu gewoon weer terug naar alleen groente en fruit en de fles. Kijken of ze zich dan wat beter voelt.
Sarcasme. Herken het.
pi_132651207
Goed Bubsel!! Leuk he, die stats :) En spannend... wacht maar tot je voor de eerste prikjes moet :P ;)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:34:24 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132651212
Spark, wat klinkt dat ellendig :X Sterkte en succes voor jullie allebei!

Suusz, leuk om weer wat van je te lezen en dat het zo goed gaat :)

Animalmix, N 11 maanden *O* Bijna verjaardag!

Tally, gecondoleerd :*

Hier heeft T. een beslissing voor me gemaakt: We zijn over op flesvoeding. Wel een beetje ;(, maar ook een opluchting eerlijk gezegd. Gisteren met pijn en moeite 40cc gekolfd terwijl meneer huilde vd honger omdat hij elke keer m'n minivoorraad gekolfde melk op dronk. Yur zag t al aankomen, maar wilde mij de beslissing laten maken :)
Dus prima zo, incl een goede nacht: 22:00, 0:30, 3:30, 6:30.
En straks naar de spoedpoli voor die borstontsteking, al voel ik me eindelijk wat beter O+
pi_132651274
Moeilijk he Gotc... maar wel fijn dat jullie een goede nacht hebben gemaakt. Je kunt ook beide blijven doen he. Zat jij niet ook met een borstonsteking?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:38:23 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132651362
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Moeilijk he Gotc... maar wel fijn dat jullie een goede nacht hebben gemaakt. Je kunt ook beide blijven doen he. Zat jij niet ook met een borstonsteking?
Yup, that's me :+
Ik heb m vanmorgen ook een flesje afgekolfde melk gegeven, aangezien ik toch nog móet kolven voor die ontsteking.
Maar door de kloven kolf ik vaak ook nog bloed mee, wat hem misselijk maakt :X
pi_132651418
Welkom Suusz! Scheetie is je mannetje!
Jammer van de krampjes en de mogelijke reflux. (Ik hups zo ff naar het refluxtopic, misschien kan ik je nog raad geven met mijn ervaringen)

Sparkling hè bah zeg! Sterkte! Hopelijk ben je inmiddels wat verlost door de huisarts.

Wow Hillie je kids slapen lekker volgens mij. Heerlijk!

GotC snap dat het moeilijk is meid! Maar als ik je zo hoor is het vast een goede beslissing!

Bubbel goed zeg!

Spirit goed dat je dat probeert. Wie weet is ie er toch nog niet aan toe. Dan reageren de darmpjes heel heftig. Had N ook op sommige eten. Maandje later ging het dan soms wel goed.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:40:39 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132651443
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Goed Bubsel!! Leuk he, die stats :) En spannend... wacht maar tot je voor de eerste prikjes moet :P ;)
Nog een maandje :+

Gotc wat vervelend :*
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:41:15 #287
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132651463
GotC, hopelijk geeft de beslissing wat mee rust. Jammer dat het niet meer gaat maar je hebt er alles aan gedaan dus ga je alsjeblieft niet schuldig voelen. Heel veel sterkte met het herstel van je borstontsteking. :*
pi_132651786
Ohhh Gotc dat klinkt echt zo naar!! Ik had in het begin last van bloedende kloven en als Isa dan spuugde kwam het er ook bruinig weer uit. Zo akelig!! Maar hopelijk geeft de kv wat rust (ik vond het een last van mn schouders :@ ) en knap je snel op van de onsteking :*

AM, tja, we weten het niet, maar liever op deze manier uitsluiten dan doormodderen. Ik weet dat we vrij snel zijn met bijvoeden, maar ze lijkt er wel heel erg aan toe. Brood ging er ook echt prima in, maar als het haar zo'n pijn doet, doen we dat natuurlijk niet. Ze is nu ook alweer flink verkouden en er komt weer een tand door en ik vind het zo sneu dat ze zich zo rot voelt ;( En ze zit ook nog eens in een sprong :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_132652730
Tally, gecondoleerd :* Het is natuurlijk fijn dat ze in haar slaap is heengegaan, maar ik begrijp wel dat je er klaar mee bent. Hopelijk blijft het even rustig nu.

Twinkle ik had je ook nog niet gefeliciteerd! Spam! *O*

Shandaly, fijn dat de pap beviel en dat kolven is wel een hele fijne bijkomstigheid! Is het van je man ook niet simpelweg dat hij het jullie zo makkelijk mogelijk wil maken? Ik heb geen bv gegeven en ik vind het soms ook lastig te begrijpen dat vrouwen dat blijven doen ook al kost het ze moeite, slaap, energie. Ik heb er respect voor, maar soms zou ik ze een nacht extra slaap gunnen of minder zorgen. Maar ik zie natuurlijk ook dat vrouwen er heel veel energie en trots uithalen en dat kan ik me wel voorstellen, dat is voor mannen misschien lastiger te begrijpen.

Spirit, ik denk dat ik zou proberen te accepteren dat het nu zo is, dat het vast een sprongetje is, dan hoef je niet te vechten en het is ongewtijfeld in een paar dagen weer voorbij. Vraag maar aan Olf :+ (fijn joh Olf! :* )
Oh, nu lees ik van de gluten, dat zou vervelend zijn zeg. Misschien moet ze daar gewoon even aan wennen? Maar ik zou inderdaad hetzelfde doen en kijken of het beter gaat als je daarmee stopt!

N 11 maanden! Dat is bijna 12 :o *O*

Spark wat naar, hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen :*

Suusz, welkom! Wat een leuke foto's O+

Bubsel waren er veel andere baby's (lees: vergelijkingsmateriaal O+)? Goede stats!

GotC, dat klinkt best wel eng, bloed kolven. Maar dan nog: lastige beslissing. :*

F is het zonnetje in huis, maar heeft wel twee dagen achter elkaar vier spuitluiers gehad, ik denk van de mango (dat had hij nog niet eerder gegeten). Gisteren ging hij ook weer en hoewel ik hem direct verschoonde had hij direct uitslag onderaan zijn rug en op zijn bil. Ik dacht eerst aan gewone luieruitslag maar het ziet er best wel gek uit:
het zijn een soort rode bultjes, als bij een contactallergie. Als ik eraan zit heeft hij er geen last van, hij lijkt er uberhaupt geen last van te hebben. Het is wel ietsje erger geworden sinds gisteren.
Herkent iemand dit? Ik heb er nu sudocreme op gesmeerd en het vanmorgen even laten luchten.

Deze kikkerbilfoto's staan hier heel kort :@
-en weg, maar op verzoek wil ik ze best sturen :9 ;) -

Verder zit ik in Friesland en waaien de pannen continu van het dak (na het terugleggen vielen de volgende alweer naar beneden), er waait van alles door de straat, alle buren lopen uit, ik denk dat ik de geplande wandelingetjes maar even laat schieten!

[ Bericht 6% gewijzigd door Suikertante op 28-10-2013 13:33:04 ]
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:27:48 #290
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132653030
Allergie voor mango, of warmte in zijn luier? Dat is het eerste waar ik aan zou denken....
Ik vind het wel flink rood en geprikkeld. Ik zou er Calendula zalf opsmeren of bijv Bepanthen, dat brengt de huid tot rust en geen sudocreme.
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:30:39 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132653111
Oei, dat ziet er naar uit Suiker! :o Geen idee waar t van kan zijn, het zit wel heel apart rond zn billen :?

GotC, ik kan me voorstellen dat je deze beslissing hebt gemaakt... jammer dat het zo loopt! Sterkte met het herstel! Met T komt het met kv ook helemaal goed :Y

Spark, brrrrr dat klinkt naar! :X Hopelijk kan de huisarts je goed helpen, en je arme E'tje ook!

Bubseltje, stoer he, naar het cb met je kind! O+

Tally, gecondoleerd... :*

Shandaly, goeie berichten!
pi_132653122
Suiker, zo ziet de uitslag van Isa er ook uit. Ze heeft flinke rode plekken die heel pijnlijk zijn, en dus die kleine rode stipjes (alleen die zitten tussen/op haar billen, niet bovenin. Ik zou gewoon goed smeren met zinkzalf.

Overigens ben ik heel erg te spreken over de zinkoliespray die ik met de babypunten van de etos heb gehaad. Merk is Multilind. Ik vind het super dat ik dan niet aan de zere plekjes hoef te komen, maar gewoon een dikke laag kan sprayen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132653151
Suiker, lees ik trouwens goed dat jij zo mans bent om pannen terug op het dak te leggen?!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:32:09 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132653159
Ohja en Spirit, wat een ongelukkige combinatie ;( Hopelijk komt Isa's buikje snel tot rust en kan ze het brood later wa beter hebben.
pi_132653168
suiker dat ziet er niet prettig uit. geen idee waar het van komt.

Gotc moelijkie beslissing en dat bloed lijkt mij erg naar.

Bubs ze is goed gegroeid zeg *O*

Suusz welkom met je mooie baby

Wij moeten morgen ook naar het cb ik dacht eigenlijk dat ze dan d'r 1e inenting kreeg. geen idee eigenlijk vind het ook wel vroeg eigenlijk.
pi_132653209
FR, heb je de entingspapieren al ontvangen? Krijg je thuisgestuurd. Zo niet, dan is het vast alleen de eerste controle. Die was hier ook nog prikjesloos O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:35:44 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132653320
Eerste afspraak was hier ook zonder prikjes, maar een vriendin in het zuiden van de stad moest wel gelijk laten enten omdat er kinkhoest rondging in die buurt. Kan daar dus van afhangen :Y
pi_132653334
Ik heb de foto gemist suiker. Wel heel sneu zeg, nog een voordeel dat hij er geen last van lijkt te hebben.

Ik denk dat het alleen controle en kennismaken is FR. Eerste prikjes zijn pas bij 2 maanden toch?
E.
pi_132653374
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
FR, heb je de entingspapieren al ontvangen? Krijg je thuisgestuurd. Zo niet, dan is het vast alleen de eerste controle. Die was hier ook nog prikjesloos O+
de inentingspapieren zijn al in huis.
pi_132653452
Bedankt voor de tips!

Ik zit vandaag even alleen in een fuckdorp zonder auto, dus ik vraag mijn vriend vanavond laat (als de veerboot nog gaat) bépanthen en zinkolie mee te nemen. Het doet helemaal geen pijn, hij reageert helemaal niet als ik eraan kom.

Warmte in de luier.. hij heeft nog nooit ook maar een miniplekje gehad, zou wel gek zijn als dat nu ineens gebeurt dan toch? De waterpoep zat wel tot in zijn nek trouwens dus dat verklaart de locatie van de uitslag misschien. Ik ga voorlopig geen mango meer geven want die luiers waren ook niet echt een feest.

Spirit heeft I dat vooral als er een tandje doorkomt? Of komt en gaat het gewoon? Ik was juist zo blij dat hij nooit ergens last van had. -O-

Mijn buurjongen heeft trouwens de pannen gelegd terwijl ik de ladder vasthield en de pannen aangaf :D Maar op een gegeven moment werd het echt te gevaarlijk dus zijn we maar weer naar binnen gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')