Tally, gecondoleerd

Het is natuurlijk fijn dat ze in haar slaap is heengegaan, maar ik begrijp wel dat je er klaar mee bent. Hopelijk blijft het even rustig nu.
Twinkle ik had je ook nog niet gefeliciteerd! Spam!

Shandaly, fijn dat de pap beviel en dat kolven is wel een hele fijne bijkomstigheid! Is het van je man ook niet simpelweg dat hij het jullie zo makkelijk mogelijk wil maken? Ik heb geen bv gegeven en ik vind het soms ook lastig te begrijpen dat vrouwen dat blijven doen ook al kost het ze moeite, slaap, energie. Ik heb er respect voor, maar soms zou ik ze een nacht extra slaap gunnen of minder zorgen. Maar ik zie natuurlijk ook dat vrouwen er heel veel energie en trots uithalen en dat kan ik me wel voorstellen, dat is voor mannen misschien lastiger te begrijpen.
Spirit, ik denk dat ik zou proberen te accepteren dat het nu zo is, dat het vast een sprongetje is, dan hoef je niet te vechten en het is ongewtijfeld in een paar dagen weer voorbij. Vraag maar aan Olf

(fijn joh Olf!

)
Oh, nu lees ik van de gluten, dat zou vervelend zijn zeg. Misschien moet ze daar gewoon even aan wennen? Maar ik zou inderdaad hetzelfde doen en kijken of het beter gaat als je daarmee stopt!
N 11 maanden! Dat is bijna 12

Spark wat naar, hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen

Suusz, welkom! Wat een leuke foto's

Bubsel waren er veel andere baby's (lees: vergelijkingsmateriaal

)? Goede stats!
GotC, dat klinkt best wel eng, bloed kolven. Maar dan nog: lastige beslissing.

F is het zonnetje in huis, maar heeft wel twee dagen achter elkaar vier spuitluiers gehad, ik denk van de mango (dat had hij nog niet eerder gegeten). Gisteren ging hij ook weer en hoewel ik hem direct verschoonde had hij direct uitslag onderaan zijn rug en op zijn bil. Ik dacht eerst aan gewone luieruitslag maar het ziet er best wel gek uit:
het zijn een soort rode bultjes, als bij een contactallergie. Als ik eraan zit heeft hij er geen last van, hij lijkt er uberhaupt geen last van te hebben. Het is wel ietsje erger geworden sinds gisteren.
Herkent iemand dit? Ik heb er nu sudocreme op gesmeerd en het vanmorgen even laten luchten.
Deze kikkerbilfoto's staan hier heel kort
-en weg, maar op verzoek wil ik ze best sturen

-
Verder zit ik in Friesland en waaien de pannen continu van het dak (na het terugleggen vielen de volgende alweer naar beneden), er waait van alles door de straat, alle buren lopen uit, ik denk dat ik de geplande wandelingetjes maar even laat schieten!
[ Bericht 6% gewijzigd door Suikertante op 28-10-2013 13:33:04 ]