Bedankt voor de leuke reacties op mijn meisje

quote:
Op zondag 27 oktober 2013 09:17 schreef Olf het volgende:Hier vond ik de eerste drie maanden trouwens te gek.

zo'n klein slapertje de hele tijd! Al zou ik het wel gek vinden die fase nog een keer te hebben bij een volgend kind, want denk dan wel dat ik een been there, done that gevoel heb

en wellicht is het bij een tweeee veel minder relaxed.
Ik vond het ook heerlijk! En kijk er juist enorm naar uit om dat nog eens mee te maken. Ik weet dat veel mensen een 'roze wolk' onzin vinden maar ik heb die kraamweek écht zo ervaren, zo gelukkig heb ik me nog nooit gevoeld. En eigenlijk is dat gevoel gewoon gebleven en daar ben ik ook heel erg blij mee

.
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 09:26 schreef Kyara het volgende:Wat een drukte L0t. Hopelijk wordt het vanaf december inderdaad wat rustiger voor je. En wat wordt J al groot

Die tandjes en die haartjes. Zit ze inmiddels al in maat 80

Hehe, nee dat nog niet

Stats 2 weken geleden waren 71 cm en 8700 gram, wel een lekker spekkie dus

Coco, driftige Saartje

Al een echte dreumes, gezellig!

quote:
F

Gulara, veel plezier bij de babybioscoop! Is dat nou dan ook een kinderfilm of wel gewoon een film voor volwassenen en de baby's kunnen rondkruipen?
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 13:24 schreef LadyBlack het volgende:En dan wilde ik zelf nog even zeggen dat mijn kind de hele tijd keihard BLABLABLABLAAA doet

soms dwars door mijn geklets heem, of natuurlijk gewoon tegen je wortel

En ze schoof gisteren achteruit toen ze tijdens een bezoekje even op tafel lag

Ohja en de eerste niet-vloeibare luiers (maat 4 inmiddels

) zijn een feit. Ik heb nu al heimwee naar die niet-stinkende mosterdpoep...
Herkenbaar, gezellig he dat geklets

Hier is het ook de hele dag babababa, wawawawa, papapapapa (mamamama dan weer niet

maar ze zegt wel soms mum

).
En zo vreemd he, die nieuwe vaste poep, ik ben elke keer weer verbaasd als ze gepoept heeft

.
GotC, veel beterschap, borstontsteking is gewoon hartstikke kut
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 17:01 schreef Spirit82 het volgende:Soepstengel ging erin vanmiddag joh! En net heeft ze een heel plakje stokbrood weg gegeten

Mijn kind kan gewoon eten!!

Bizar he! Daarstraks tijdens het lunchen heeft J. gesabbeld op een plakje komkommer, stukje tomaat en een broodkorstje gegeten

Ik vind het zó gezellig

Ahh LB, hoe gaat het nu? Heeft ze nog gespuugd?
Zwemmen was weer leuk, alleen wel echt belachelijk druk zo op zondagochtend. Volgende keer maar eens vroeg doordeweeks proberen.