Ja, nu al!quote:
Hey jonge boer leef uw levenquote:
quote:
Ik ook dus ik zap even weg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Ik moet Geer en Goor nog terugkijken.
Dat was echt levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef tralalala het volgende:
Dat bijna ongeluk van mevrouw Brinkman
Even lachen mensen. Begint nogal zielig te worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mevrouw Brinkman & Gordon worden geen vrienden.
Tetten!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
De buren hadden wel piccalilly
Ja, bruine.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb je het uit je hoofd geleerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Surinaamse.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou net nog!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Bos81 het volgende:
ZIjn er echt mensen die lachen om Geer en Goor??
Niet kunnen lachen om Geer en Goorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Dat is toch om te gieren!! Aan het zuur-stof!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Je hebt het tegen Corrie he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was gisteren he, dan onthoud je nog wel eens wat.
Soms een besmuikt glimlachje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Jij bent zeker ook anti-Zwarte Piet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Nou ja ik niet dus, niet alles, maar ik ben ook oud natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was gisteren he, dan onthoud je nog wel eens wat.
Net als de rest van Nederland gok ik.quote:
Ziet er hartstikke jong uit?quote:
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook anti-Zwarte Piet?
daarom rappen de meeste negers.. ze hebben niet genoeg talent om te zingenquote:
Misschien toch maar uploaden TranceSuperWave.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor geen bass, ik kan hier niks mee.
Ja ik ook, heb het ook net opgezocht. Lijkt eerder ergens eind 20 ofzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Laura is 36 maar ik had haar jonger geschat.
Misschien als Hardwell een remix maakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien toch maar uploaden TranceSuperWave.
36?? Ik dacht ergens eind 20quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Laura is 36 maar ik had haar jonger geschat.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daarom rappen de meeste negers.. ze hebben niet genoeg talent om te zingen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik begrijp die jongen"
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Het waren maar drie drie woorden.
Dus zes?
Sow.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:09 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:09 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:09 schreef tralalala het volgende:
Jawel maar was niet effectief.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
waarom is hier niks aan gedaan toen hij klein was? O.o
De iPad was er nog niet om oefeningen met 'm te doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
waarom is hier niks aan gedaan toen hij klein was? O.o
Hij is wel koning van de neplach op de nationale TV, ik heb een diep respect daarvoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Hoe ongemakkelijker Matthijs zich voelt hoe meer overdreven hij lacht, met zijn hoofd.
Ze ziet er wel slim uit.quote:
Zelfs ik zou wel een spelletje met haar willen doen/quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Wat heerlijk voorspelbaar allemaal weer
Ouwe snoeperd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zelfs ik zou wel een spelletje met haar willen doen/
Beetje Dos 1.0-ig.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus buiten bereik voor elke Fokker
Ik denk dat Matthijs na de uitzending meer 'uitleg' vraagt.quote:
Nee joh, die is veel te druk met Ilse.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat Matthijs na de uitzending meer 'uitleg' vraagt.
Of Koert Westerman.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Als je een echte moppentopper wil moet je Harry Engels bellen. Dat weet iedereen.
Jeroen Smits. Dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Als je een echte moppentopper wil moet je Harry Engels bellen. Dat weet iedereen.
Mwoa.quote:
Ditquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond die gast wel een baas, je ziet Pietertje altijd schichtig om zich heen kijken, hopen dat er iemand om hem moet lachen.
Deze man gaat gewoon lekker droog onbewogen door met zijn verhaal
Hier sluit ik me bij aan. Is gewoon best leuk al die droge moppen af en toe.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond die gast wel een baas, je ziet Pietertje altijd schichtig om zich heen kijken, hopen dat er iemand om hem moet lachen.
Deze man gaat gewoon lekker droog onbewogen door met zijn verhaal
Ja het wordt zelfs als 't maar een paar minuten is langzaam steeds leuker dus kan me wel voorstellen dat je op 'n gegeven moment echt strontmelig wordt van die moppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat je na een half uur echt rollend over de vloer ligt van het lachen.
Precies wat ik hiervoor al zei: je moet er even inkomen. Al moest ik bij het eerste grapje al lachen, die werd volgens mij niet eens opgepikt door het publiek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja het wordt zelfs als 't maar een paar minuten is langzaam steeds leuker dus kan me wel voorstellen dat je op 'n gegeven moment echt strontmelig wordt van die moppen.
quote:
Ik vroeg je iets. Je valt mij aan. Vanwaar ? Ik post gewoon mijn mening over Ilse de Lange en je wordt persoonlijk tegen me.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:56 schreef Specularium het volgende:
Ja, vanavond zit Gerrie Verbeet er.
Deed jij wel. Het ging over mij. Dan reageer ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Specularium het volgende:
Ik post ook alleen maar een mening. Hoef je niet persoonlijk te worden.
Heb je wel leren kennen nu. Weet wat ik aan je heb.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Specularium het volgende:
Ik post ook alleen maar een mening. Hoef je niet persoonlijk te worden.
Niet zo dramatisch doen, tong.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je wel leren kennen nu. Weet wat ik aan je heb.
Succes met het modden verder.
Ik doe niet dramatisch. Je bent zelf begonnen. Wat ik zei. Ik reageer gewoon.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen, tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |