SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 25-10-2013 19:54:28 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://avro.nl/operatienlfit/nieuws/aanmelden_5_km_run.aspx
gratis 5k loopje in Rotterdam. inclusief gratis tshirt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik wilde kijken YUR! (Schaatsen), maar een keer raden wie d'r nu pas vanaf werk vertrekt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wilde kijken YUR! (Schaatsen), maar een keer raden wie d'r nu pas vanaf werk vertrekt
Maar je hebt nu wel weekend
F means you're fucked![]()
En dan komt er nog meer schaatsen op, toch? Mag ie nog meer starten?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, de 3000 en 5000 vrouwenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan komt er nog meer schaatsen op, toch? Mag ie nog meer starten?F means you're fucked![]()
Gaaf! Ik ga dan kijken!quote:
En mossel, schaatsen is leuk! Om te kijken en om zelf te doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
tijd voor een nieuwe carriere Swets?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel de tijd naar die strakke schaatskontjes kijken en dan schietenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hmm intressant, nog net even voordat ik weer richting zon vertrek nog een loopje doen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef DJMO het volgende:
http://avro.nl/operatienlfit/nieuws/aanmelden_5_km_run.aspx
gratis 5k loopje in Rotterdam. inclusief gratis tshirt.
Kun je daar in de buurt een beetje makkelijk parkeren, weet iemand dat?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://avro.nl/operatienlfit/run/bereikbaarheid_5_km_run.aspxquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm intressant, nog net even voordat ik weer richting zon vertrek nog een loopje doen...
Kun je daar in de buurt een beetje makkelijk parkeren, weet iemand dat?
Als je hem in de OP gaat gooien, mag je mij er ook bij zettenheb me net ingeschreven.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan staat ie er sowieso bij...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://avro.nl/operatienlfit/run/bereikbaarheid_5_km_run.aspx
Als je hem in de OP gaat gooien, mag je mij er ook bij zettenheb me net ingeschreven.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
thnx!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben besmet. Ik heb zin om hardloopspullen te kopen en verheug me op mn schoenen mogen vervangen.
Die garmin is wel nice! Nog ff mn liefje overtuigen dat dit een verantwoorde uitgave is :p![]()
gewoon beloven dat zij iets bij zalando mag bestellen. hoef je het niet te verantwoordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik ben besmet. Ik heb zin om hardloopspullen te kopen en verheug me op mn schoenen mogen vervangen.
Die garmin is wel nice! Nog ff mn liefje overtuigen dat dit een verantwoorde uitgave is :p
Zo meteen nog even een kort rondje loslopen voor zondag. Mooie weersvoorspelling voor een eerste HM: 67% kans op neerslag rond 12:00 uur, en 98% kans op neerslag rond 15:00 uur (de start is om 14:00 uur), en een verwachte windkracht 6. Ach, 't kan me niet veel schelen eigenlijk, heb er gewoon enorm veel zin in.
Het wordt overigens echt lopen voor een medaille ():
quote:Record aantal deelnemers!
De DrechtStadLoop heeft een record aantal deelnemers. [..]
Dit record aantal deelnemers houdt in dat de organisatie medailles moet gaan bijbestellen. Helaas is de verwachte levertijd 5-6 weken. Natuurlijk gaan we er voor zorgen dat elke deelnemer een medaille krijgt. Mocht er voor u / jouw onverhoopt geen medaille zijn, dan kunt u uw naam en adres bij de organisatie achterlaten en sturen we zo snel mogelijk de medaille op.Get stoned![]()
dan word ie wel gratis gegraveerd mag ik aannemen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:07 schreef Hinder het volgende:
Zo meteen nog even een kort rondje loslopen voor zondag. Mooie weersvoorspelling voor een eerste HM: 67% kans op neerslag rond 12:00 uur, en 98% kans op neerslag rond 15:00 uur (de start is om 14:00 uur), en een verwachte windkracht 6. Ach, 't kan me niet veel schelen eigenlijk, heb er gewoon enorm veel zin in.
Het wordt overigens echt lopen voor een medaille ():
[..]
Ik zal naast m'n naam en adres ook wel m'n tijd doorgeven als 't nodig isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan word ie wel gratis gegraveerd mag ik aannemen?.
Ja, klopt. Ik tel er 392 in de uitslagen van 2011 (vorig jaar afgelast). En dan komen er bij dit jaar de na-inschrijvers nog bij. Ik vrees 't ergstequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef Stefanovic83 het volgende:
665 deelnemers voor de HM trouwens Hinder.
Get stoned![]()
Ik heb bij banggood (chinese prulletjes site) een rugzak en 2l bladder gekocht voor het schrikbarende bedrag van 15 dolla! Ben benieuwd of het wat isIs het niks dan kan het weg, bevalt het dan heb ik een goedkoop systeem.
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij bent al genoeg gepriktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je met binnenkort alleen het datum prikken bedoeld welLaten we iets leuks uitzoeken in 2014.
Laten we doen
is leuk!
zit weer eens de marathon te kijken .. blijft toch een geniale film
quote:![]()
Good busy!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mooi! Is de hardloop-buggy al aangeschaft?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die staat al maanden in de kelderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooi! Is de hardloop-buggy al aangeschaft?
Haha nu dus alleen wachten tot de baby stabiel genoeg kan zitten om ermee door de straat te sjeezen?quote:
Alhoewel het misschien ook wel humaan is om in je eentje te gaan als het straks -10 is
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die moet inderdaad ff goed recht overeind kunnen zittenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha nu dus alleen wachten tot de baby stabiel genoeg kan zitten om ermee door de straat te sjeezen?
Alhoewel het misschien ook wel humaan is om in je eentje te gaan als het straks -10 is
kruik erbij en gaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha nu dus alleen wachten tot de baby stabiel genoeg kan zitten om ermee door de straat te sjeezen?
En zoals altijd wanneer ik miep van tevoren: het ging top![]()
14,5 km in de benen op gemiddeld 6:30 min/km. Voorop geëindigd
Bij 11 km even moeten stoppen omdat iemand spontaan (en dan echt super-ineens) ging hyperventilerenDie zijn we later weer gaan ophalen, nadat ze wat was bijgekomen. Het was ook echt &%^$-warm zeg...
Ik heb eigenlijk de Kadeloop gelopen + een beetje![]()
@Yur:weer een marathon en wat voor 1ntje, een superleuke denk ik! Komt je pa nu nog op TV?
![]()
ja, bekend verschijnsel, juist als de zin er even niet is loop je vaak het bestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Quoi het volgende:
En zoals altijd wanneer ik miep van tevoren: het ging top'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hij moet de 3 en de 5 km vrouwen ook starten...die zijn morgen en overmorgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Quoi het volgende:
En zoals altijd wanneer ik miep van tevoren: het ging top![]()
14,5 km in de benen op gemiddeld 6:30 min/km. Voorop geëindigd
Bij 11 km even moeten stoppen omdat iemand spontaan (en dan echt super-ineens) ging hyperventilerenDie zijn we later weer gaan ophalen, nadat ze wat was bijgekomen. Het was ook echt &%^$-warm zeg...
Ik heb eigenlijk de Kadeloop gelopen + een beetje![]()
@Yur:weer een marathon en wat voor 1ntje, een superleuke denk ik! Komt je pa nu nog op TV?
Het parcours van de marathon kan best eens vervelend uitpakken....flinke open winderige stukken, en starten om half 12 in het laatste weekend van mei = kans op een redelijk hoge temperatuurF means you're fucked![]()
Maar je loopt tussen Westlandse superbazenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij moet de 3 en de 5 km vrouwen ook starten...die zijn morgen en overmorgen.
Het parcours van de marathon kan best eens vervelend uitpakken....flinke open winderige stukken, en starten om half 12 in het laatste weekend van mei = kans op een redelijk hoge temperatuur![]()
Weer met HAAG groep trainen?![]()
De meesten hebben gewoon voor Rotterdam gekozen, dus ik weet nog niet of ik lotgenoten heb tijdens de trainingsperiode... even afwachten nog!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar je loopt tussen Westlandse superbazen![]()
Weer met HAAG groep trainen?
En anders kan ik me wellicht tijdelijk in het Westland aansluiten bij wat lopersF means you're fucked![]()
Heb je de lange afstand wel een beetje kunnen onderhouden dan? Hoe ga je weer oppakken nu? Al een plan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Het parcours van de marathon kan best eens vervelend uitpakken....flinke open winderige stukken, en starten om half 12 in het laatste weekend van mei = kans op een redelijk hoge temperatuurJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De 7HL mag ik van mezelf gewoon lekker uitlopen. Maar mijn streven voor de Bruggenloop is 1u30 (of minder natuurlijk). En wat zie ik vanavond? 14,45 km in 1u32:45Jee!
![]()
Nee, echt lekker onderhouden is het allemaal niet. Mijn basis is er op zich nog wel, maar ik heb nu ook nog een relatief lange tijd om weer helemaal in vorm te komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je de lange afstand wel een beetje kunnen onderhouden dan? Hoe ga je weer oppakken nu? Al een plan.F means you're fucked![]()
Misschien zoekt Gerard nog een trainingsmaatje?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:48 schreef YUR het volgende:
[..]
De meesten hebben gewoon voor Rotterdam gekozen, dus ik weet nog niet of ik lotgenoten heb tijdens de trainingsperiode... even afwachten nog!
En anders kan ik me wellicht tijdelijk in het Westland aansluiten bij wat lopers![]()
![]()
Zo te zien aan de lap times heb je ook nog even stilgestaan/GPS fuckup gehad, dus stiekem nog wat sneller! Echt top!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Quoi het volgende:
De 7HL mag ik van mezelf gewoon lekker uitlopen. Maar mijn streven voor de Bruggenloop is 1u30 (of minder natuurlijk). En wat zie ik vanavond? 14,45 km in 1u32:45Jee!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Misschien zoekt Gerard nog een trainingsmaatje?
Klopt. Dat was een "plasser" (iedereen riep: PLASSER! Ik dacht: wtf, waar?) en dus iemand die hyperventileerde. Lekker groepjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo te zien aan de lap times heb je ook nog even stilgestaan/GPS fuckup gehad, dus stiekem nog wat sneller! Echt top!![]()
![]()
Dat is ook mijn richttijd morgen voor de 10EM. Geen idee hoe ik het in moet delen met al die hoogteverschillen dus ik hoop dat het luktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Quoi het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga morgen voor het uitlopen... geen idee wat ik kan verwachten dus een richttijd is niet aan de ordeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
We moeten even uitkijken naar weer een colorrun of een ander type funrun. Gewoon voor de giggles hardlopen en lol hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jij bent al genoeg gepriktLaten we doen
is leuk!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zit alvast even te kijken naar de route van volgend weekend op Google Earth....wordt een pittg loopje, eerste 8km een klim van 700meter
maar het uitzicht is de moeite waard!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lol. Reclame onder dit topic.
Kinderopvang Den Haag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die hebben we niet nodigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Kinderopvang Den Haag.
waar google jij op?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Kinderopvang Den Haag.
Nergens op. Dat is het ook. Het gaat over buggy en Den Haag en ik krijg die reclame.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
zit even op de site te kijken, zitten inderdaad een paar hele mooie klimmetjes in!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is ook mijn richttijd morgen voor de 10EM. Geen idee hoe ik het in moet delen met al die hoogteverschillen dus ik hoop dat het lukt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
zit alvast even te kijken naar de route van volgend weekend op Google Earth....wordt een pittg loopje, eerste 8km een klim van 700meter
maar het uitzicht is de moeite waard!!Met de motor ben je zo boven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Da's een mooie tijd voor die afstand. Succes alvastquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is ook mijn richttijd morgen voor de 10EM. Geen idee hoe ik het in moet delen met al die hoogteverschillen dus ik hoop dat het lukt![]()
![]()
Dankquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Da's een mooie tijd voor die afstand. Succes alvastjij ook.
Idd RDvoor nl begrippen wel.
geluktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Die garmin is wel nice! Nog ff mn liefje overtuigen dat dit een verantwoorde uitgave is :p![]()
(zonder Zalando meuk)
Nu moet ik me wel gaan verdiepen in hartslagen enzo..![]()
![]()
gistermiddag bij de drogist langs om carbo loader te halen.
Dit hadden ze niet in voorraad maar de drogist probeerde me iets anders aan te smeren.
Hij zal gerust alle theoretische ins en outs weten maar als de drogist er uit ziet alsof hij zo'n 30kg overgewicht heeft en de laatste 10 jaar niet heeft gesport dan verliest hij toch een beetje zijn geloofwaardigheid'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
gistermiddag bij de drogist langs om carbo loader te halen.
Dit hadden ze niet in voorraad maar de drogist probeerde me iets anders aan te smeren.
Hij zal gerust alle theoretische ins en outs weten maar als de drogist er uit ziet alsof hij zo'n 30kg overgewicht heeft en de laatste 10 jaar niet heeft gesport dan verliest hij toch een beetje zijn geloofwaardigheid![]()
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Heb je dan zoveel papiertjes nodig om een zin te roepen en in de lucht te schietenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar hangen allemaal diploma's e.d. aan vast. Hij is sinds dit seizoen internationaal B-starter
Children of the night. What music they make.![]()
Dat met dat warme weer lijkt me ook niks. Bij die van Leiden heb je hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Het parcours van de marathon kan best eens vervelend uitpakken....flinke open winderige stukken, en starten om half 12 in het laatste weekend van mei = kans op een redelijk hoge temperatuur![]()
Idd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:08 schreef DJMO het volgende:
zit weer eens de marathon te kijken .. blijft toch een geniale film
M'n ouders lagen in een deuk
Zij hebben btw ook enkele marathons gelopen.Children of the night. What music they make.![]()
meest geniale stukje uit de filmquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd.
M'n ouders lagen in een deuk
Zij hebben btw ook enkele marathons gelopen.quote:ik raakte zwanger en dan moeten ze je niet meer he .. want dan kenne ze er niet meer met de vuist in heIk heb er één en ik ben er trots op
Ik weet niet meer exact hoe het ging, maar dit stukje:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
meest geniale stukje uit de film
[..]
"Heb je 't al gehoord van [naam]? Ze hebben bij haar alles weggehaald"
- Marokkanen?
"....baarmoeder, eierstokken, alles."![]()
![]()
![]()
even miepen... regen,koud en een saai verplicht 15km rondje op het programma
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
niet miepen maar lopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
even miepen... regen,koud en een saai verplicht 15km rondje op het programma
Kindjes in Afrika, díe hebben het pas moeilijk. IJsberen, díe hebben het pas koud. In Syrië, dáár is het pas afzien. Etc. etc. Hup hup, schoenen aan, en gaan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
even miepen... regen,koud en een saai verplicht 15km rondje op het programma![]()
I know, I know, therefore.....I'm off!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika, díe hebben het pas moeilijk. IJsberen, díe hebben het pas koud. In Syrië, dáár is het pas afzien. Etc. etc. Hup hup, schoenen aan, en gaan!
En het altijd sterke deelnemersveld vond ik ook wel een reden om me in te schrijven. Buiten het feit dat het een populair evenement is (hier), het lijkt me best een mooi parcours (als ik dat zo zie op de kaart van vorig jaar) in/door een stad waar ik nog nooit ben geweest en omdat er natuurlijk veel FOK!'ers zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:20 schreef Guard het volgende:
[..]
1800![]()
CPC: ik zou zeggen, het grote aantal Fok!kers wat er gaat deelnemen.
Ik persoonlijk ga er aan deelnemen omdat ik dat afgesproken heb.
Het is ook redelijk vroeg in het jaar, wat de mogelijkheid geeft om in mei weer een andere HM te doen, als je dat zou willen. Als je in april de eerste HM van het jaar doet, is mei toch weer wat lastiger. Althans, dat is wat ik van plan ben/wil - Heb namelijk nog een gratis startbewijs voor Rondje Tilburg waar ook een HM is.![]()
Alles heeft zijn charmequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat met dat warme weer lijkt me ook niks. Bij die van Leiden heb je hetzelfde probleem.F means you're fucked![]()
voor de fans van de kleinschalige evenementen
Veel kleiner als dit wordt het niet, en wat een badassnaam
"De marathon bestaat uit 12 korte ronden van ca. 3,5 km met verder weinig franje"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:41 schreef Guard het volgende:
voor de fans van de kleinschalige evenementen
Veel kleiner als dit wordt het niet, en wat een badassnaam
Lijkt me wel dodelijk saai :|Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik heb even een baalmomentje :/ morgenavond de halloweenrun, maar overdag moet ik eerst naar m'n dochter op bezoek. ergo: ik moet om tien uur in de trein zitten om om twee uur bij mn dochter te zijn en als ik daar wegga, kan ik meteen door naar amsterdam alwaar ik ergens rond zeven uur ga arriveren. ik zit dus al met al ruim tien uur in de trein morgen ... #bleghIk heb er één en ik ben er trots op
Zie het positieve ervan in: Lekker met de beentjes omhoog actief herstellen!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:01 schreef DJMO het volgende:
ik heb even een baalmomentje :/ morgenavond de halloweenrun, maar overdag moet ik eerst naar m'n dochter op bezoek. ergo: ik moet om tien uur in de trein zitten om om twee uur bij mn dochter te zijn en als ik daar wegga, kan ik meteen door naar amsterdam alwaar ik ergens rond zeven uur ga arriveren. ik zit dus al met al ruim tien uur in de trein morgen ... #bleghIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
als ik na tien uur treinen aankom in a'dam, mag ik nog even bijna 8km lopenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zie het positieve ervan in: Lekker met de beentjes omhoog actief herstellen!en daarna nog ruim een uur naar m'n slaapplaats treinen
enfin, komt morgen wel weer goed. m'n outfit ligt al klaar, maar op dit moment zie ik er wel tegenop.
Hoeveel Hms is eigelijk een beetje te doen in een jaar? Elke maand 1 bv?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat lijkt me absurd veel. Ik was na mijn HM pas na 2-3 weken echt hersteld. Lijkt me dat als je 2 marathons per jaar kunt pieken, je waarschijnlijk 4 HM's per jaar kunt pieken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoeveel Hms is eigelijk een beetje te doen in een jaar? Elke maand 1 bv?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het ligt er maar net aan hoe hard je hem loopt en hoeveel kilometers je normaal gesproken je maakt. Ik denk dat erhier in topic wel een aantal zijn die er makkelijk elke week er wel eentje kanlopen, dan wel niet op racesnelheid uiteraard.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoeveel Hms is eigelijk een beetje te doen in een jaar? Elke maand 1 bv?![]()
Lijkt me niet slim.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoeveel Hms is eigelijk een beetje te doen in een jaar? Elke maand 1 bv?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
afgaande op mijn gevoel zeg ik eens per kwartaal, maar goed, ik ben nog niet zover dus ik heb geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoeveel Hms is eigelijk een beetje te doen in een jaar? Elke maand 1 bv?
Als relatieve beginner zou ik het zeker niet elke maand doen. Aan de andere kant is een halve of hele wel een HEEL groot verschil, als ik ervaringen van anderen mag geloven.
Daarmee wil ik zeggen dat je als je op het punt zit dat je moeiteloos drie dagen achter elkaar flink kunt trainen, je ook wel maandelijks een HM kunt doen. Voor mij persoonlijk geldt dat niet, maar er zijn genoeg recreatieve lopers die het gemakkelijk aankunnen.
edit:
als aanvulling, mijn tweede HM ging ik diep, was ik veel te snel gestart en kwam ik halfdood over de streep. Daardoor had ik gewoon drie weken fysieke pijntjes. Mijn derde HM daarentegen, afgelopen voorjaar, liep ik op 95%. Die liep ik uiteindelijk maar drie minuutjes langzamer en het kostte me maar twee dagen herstel. Terwijl ik ook nog eens minder in vorm was.![]()
Dan heb je 3 maand voor herstel. Das ook wel veel. Denk dat 6 ook wel zou kunnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat lijkt me absurd veel. Ik was na mijn HM pas na 2-3 weken echt hersteld. Lijkt me dat als je 2 marathons per jaar kunt pieken, je waarschijnlijk 4 HM's per jaar kunt pieken?
@twc Ja zoiets kan ook. Niet alles voluit.
@slack Heb geen gekke dingen in de planning hoor.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pieken op een HM is natuurlijk wat anders dan 21 km lopen. Als je >50km per week loopt kun je makkelijk elke week een LDL van 20 km doen, maar dat vind ik niet vergelijkbaar.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, 1 maand voor herstel, 1,5 maand om weer te trainen en 2 weken om te taperenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan heb je 3 maand voor herstel. Das ook wel veel. Denk dat 6 ook wel zou kunnen.
@twc Ja zoiets kan ook. Niet alles voluit.
@slack Heb geen gekke dingen in de planning hoor.
maar alles kan: http://www.prorun.nl/trai(...)-jaar-niet-genoeg-isIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als je wilt pieken moet je je een jaar dusdanig opbouwen dat je kan pieken. Dat lijken me dan 1 hooguit 2 echte HM's te zijn. Elke maand een afstand lopen kan wel, maar het zal nooit een toptijd worden. Kortom, ik ben het met La_Tramposa eens.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja ok, jij doelt echt op pr's en maximale prestatie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, 1 maand voor herstel, 1,5 maand om weer te trainen en 2 weken om te taperenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat vind ik best een goede vraag. Een per maand is wat veel denk ik. Volgens mij is de "richtlijn" een beetje 4 per jaar, ofniet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoeveel Hms is eigelijk een beetje te doen in een jaar? Elke maand 1 bv?
Sowieso heb je natuurlijk 2 perioden per jaar dat er geen/minder evenementen worden georganiseerd: Hartje winter en hartje zomer (toch?). Ik zou in ieder geval geen HM willen lopen met -10 of +30..
Dan blijven de perioden maart - juli en september - november een beetje over als maanden waarin je evenementen kunt lopen. In deze 6 maanden HM's en andere 10-15km trainingsloopjes.
Ik heb er zelf nu 3 "gepland" staan:
Maart - HM in Den Haag
Mei - HM in Tilburg
Oktober - HM in Amsterdam
En een vierde zou mooi zijn, maar eerst kijken hoe het herstel gaat na de CPC.
Daar tussenin een aantal 10 en 15 km loopjes.![]()
Hartje winter zijn er wel best wat evenementen volgens mij? Egmond in ieder geval!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dus, gisteren een training gekregen van de fysio voor vanochtend. En... GEEN PIJNTJES!![]()
![]()
Zelfs terwijl ik achteraf gezien iets te snel heb gelopen dan de door de fysio voorgestelde rondetijden:
4x 400m op een tempo van 5:00 min/km
2 minuten volledige rust tussen de 400'jes en 3 minuten rust na de 4 setjes.
4x 200m op 5'/km
1 minuut volledige rust tussen de 200'jes en 3 minuten rust na 4 setjes.
4x 100m op 5'/km
30 sec. volledige rust tussen 100m
4x 50m op 5'/km
15 sec. volledige rust tussen 50m
Was echt zó enthousiast, dat ik natuurlijk weer te snel begon. De eerste setjes gingen eerder richting de 4'/km.
Het was wat warm, dus de hartslag ging vrij vlot omhoog, maar herstelde prima tijdens de rustmomenten. De tempo's voelden heel comfortabel aan en heel soepeltjes op techniek kunnen lopen, mooi op de voervoet.SPOILER: RondetijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ff de oefeningen van de fysio doen, wat ijs op het onderbeen (tegen de ontsteking) en ik heb zo`n gevoel dat ik er morgen geen last van ga hebben. Maandag even met de fysio bellen, maar ik denk dat ik dit programmaatje voor de aankomende week 3x mag gaan doen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/262266930/8850231![]()
dit dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe hard je hem loopt en hoeveel kilometers je normaal gesproken je maakt. Ik denk dat erhier in topic wel een aantal zijn die er makkelijk elke week er wel eentje kanlopen, dan wel niet op racesnelheid uiteraard.
loopje ging, ondanks het slechte weer,heerlijk.
het regende pijpenstelen maar geen wind en niet al te koud
morgen nog een rondje van twee uur en dan volgende week een beetje schuiven qua loopdagen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik begrijp goed wat je bedoel alleen vraag ik me af hoeveel recreatieve lopers daadwerkelijk deze aanpak volgen,die zijn denk ik op 1 hand te tellen, op die manier praat je toch echt over de toplopers en was het volgens mij ook de insteek van Daywalk3r's vraag niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Pieken op een HM is natuurlijk wat anders dan 21 km lopen. Als je >50km per week loopt kun je makkelijk elke week een LDL van 20 km doen, maar dat vind ik niet vergelijkbaar.
Ik gok dat de gemiddelde, goedgetrainde loper 5-6 HM's loopt in evenement-verband waarbij het sociale gebeuren voorop staat en een nieuw PR een mooie bijzaak is.
Zeker hier omdat er maar weinig HM's geschikt zijn om je eigen PR's aan te vallen.
[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-10-2013 02:52:19 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en iedereen die vandaag bij een evenement aan de start verschijnt, veel success!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb ook geen idee hoe ik dat ga opvangen, best klimmetje waarin snelheid geen optie is. Bergaf wel natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is ook mijn richttijd morgen voor de 10EM. Geen idee hoe ik het in moet delen met al die hoogteverschillen dus ik hoop dat het lukt
5 mijl in 55 minuten zet ik m op. Als ik niet teveel last krijg van mijn heup moet dat haalbaar zijn.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo, eieren met spek, spulletjes pakken en naar Nijverdal.
Goeie vriend ophalen en weer naar Holten. Wordt zijn eerste wedstrijdje, gaat de 10 mijl lopen![]()
Kom je vast tegen daar vandaag DayWalker, en anders maar even uitkijken naar een oranje shirt!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wekker veeeeeel te vroeg gezet. Tellen blijft soms lastig
Ik hoef pas om 0830 te vertekkken om Guard op te pikken.
En over hoeveel HM. Ik denk zolang je ze al LDL blijft lopen je er best wel een paar per maand kan lopen. Maar op wedstrijdtempo lijkt me dat niet wijs. Gewoon goed naar je lichaam blijven luisteren. Als je op het niveau van HM zit moet je dat al redelijk beheersen.![]()
Ja dat wel, maar ja is ook voor de echte marathon verzamelaars.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
"De marathon bestaat uit 12 korte ronden van ca. 3,5 km met verder weinig franje"
Lijkt me wel dodelijk saai :|
Klinkt ook als de ideale plek om een keer of 3 minstens gelapt worden door een 'bejaarde'
Dat inderdaad!! Wat veel zaterdag-evenementjesquote:
Bij de weg, in het Kruidvat-foldertje van deze en volgende week staan weer wat hardloopspullen van Leontien. Voor de liefhebbers
[ Bericht 9% gewijzigd door Guppy op 26-10-2013 08:34:12 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes iedereen
DankKort geslapen, wel fit. Heb er wel zin in. Denk dat ik een rustig rondje ga doen, het is meer recreatief dan een wedstrijdje.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Waarom niet?quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik denk dat ik zojuist mijn keuze heb gemaakt voor mijn allereerste marathon![]()
:
Wat lijkt me dat ontzettend vet zeg! Juli, dus niet warm (zoals je zou verwachten) en een BIZARRE omgeving. Wel wat prijzig (vanaf een $1000, incl. 2 nachten accommodatie, diner etc.) en waarschijnlijk een heel kleinschalige marathon en geen toeschouwers, dus mentaal wat zwaarder?![]()
Over HMs: het schema dat mijn trainer volgt bouwt op naar de HM in Egmond. Het is de bedoeling dat we daar pieken en wat we tussendoor aan wedstrijden doen moeten we zelf weten, maar de focus ligt daar niet. Zou idd uitkomen op zo'n 4 hm's per jaar. Dat betekent dat we nu ook relatief meer krachttraining doen tijdens de warming up, om van daaruit weer aan snelheid te gaan werken.
Betekent overigens niet dat ik in Egmond de halve ga lopen![]()
![]()
Straks ook weer even lopen.. eens zien of dat beter gaat dan de 15k afgelopen donderdag toen ik zware benen had na een voetbalwedstrijd woensdag.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het lijkt mij een redelijk zware marathon. Ik zou hem zelf niet uitkiezen als eerste. Het is zeker wel een mooie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:06 schreef Levitas het volgende:
Ik denk dat ik zojuist mijn keuze heb gemaakt voor mijn allereerste marathon![]()
:
Wat lijkt me dat ontzettend vet zeg! Juli, dus niet warm (zoals je zou verwachten) en een BIZARRE omgeving. Wel wat prijzig (vanaf een $1000, incl. 2 nachten accommodatie, diner etc.) en waarschijnlijk een heel kleinschalige marathon en geen toeschouwers, dus mentaal wat zwaarder?![]()
volgens mij valt het wel mee, vlak, mooi temperatuurtje en de wegen waarover je loop zijn hardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het lijkt mij een redelijk zware marathon. Ik zou hem zelf niet uitkiezen als eerste. Het is zeker wel een mooie.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fijn, uitgerekend op een dag dat ik het hele land Door moet crossen zijn er werkzaamheden op mijn traject. Ik hoop dat ik vanavond op tijd in Amsterdam ben
Ik loop al maanden bijna elke week 1 HM. Dan ga ik mijn vriendin lopend van dr werk ophalen, en zij fietst terug. Dan kom ik uit 22.4 KM. Natuurlijk niet op wedstrijd snelheid, maar dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoeveel Hms is eigelijk een beetje te doen in een jaar? Elke maand 1 bv?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
dan telt ie niet!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ik loop al maanden bijna elke week 1 HM. Dan ga ik mijn vriendin lopend van dr werk ophalen, en zij fietst terug. Dan kom ik uit 22.4 KM. Natuurlijk niet op wedstrijd snelheid, maar dat hoeft ook niet.
artikeltje over de 7 heuvelenloop in Le champion magazine. Ik moest meteen aan hier denken :pIk heb er één en ik ben er trots op
sorry, rules are rules!quote:
maar niet getreurd, aan het eind van mijn training tellen van de 12HM's en 4 M er ook maar 2HM....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Das niet veel neequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry, rules are rules!
maar niet getreurd, aan het eind van mijn training tellen van de 12HM's en 4 M er ook maar 2HM....jogger
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
heb net nog een keer terug gelezen om te kijken of ik het anders kon intrepreteren maar nee...quote:ze tellen gewoon niet
Wat heb ik lekker gelopenVroeg opgestaan, want vanmiddag naar de andere kant van het land voor mijn moeders verjaardag. Ik wilde toch per se Evy doen, en het was nog eens lekker weer ook!
Ik was benieuwd hoe het zou gaan, voor het eerst 2x 5 minuten, maar het ging best lekker.
Ik voel ook al wel dat het soepeler gaat, alleen af en toe die muziek...
Dus. Dat.![]()
en kudo's voor 's morgens lopen!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef GoWithIt het volgende:
Wat heb ik lekker gelopenVroeg opgestaan, want vanmiddag naar de andere kant van het land voor mijn moeders verjaardag. Ik wilde toch per se Evy doen, en het was nog eens lekker weer ook!
Ik was benieuwd hoe het zou gaan, voor het eerst 2x 5 minuten, maar het ging best lekker.
Ik voel ook al wel dat het soepeler gaat, alleen af en toe die muziek...
Beter ga je vandaag, morgen stormachtig en regen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag morgen weerIk mag morgen weer!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hmzzz.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beter ga je vandaag, morgen stormachtig en regen.![]()
je zult wel moeten.... de geruchten gaan dat je Semmie aangestoken hebt met het M-virusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag morgen weerIk mag morgen weer!
Ik heb het vernomen jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je zult wel moeten.... de geruchten gaan dat je Semmie aangestoken hebt met het M-virusMaar die loopt nu al verder dan mij, dus wie steekt wie aan
![]()
![]()
Op naar het ziekenhuis.. ben benieuwd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gezien de TT toch maar even spieken of ik vandaag bij mijn loopje nog Fokkers zou kunnen tegenkomen... maar het valt toch mee
Ik loop vandaag de 10k in Schoonhoven, een dijkloop, dus ben blij dat het niet erg hard waait...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
MaleDuck! Da's even geleden! Hoe gaat het?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hey, goed, het lopen gaat lekker en doordat ik het nu drukker heb bij mijn nieuwe baan, mis ik de tijd om hier nog vaak te komen...
Vandaag eens kijken waar ik sta op de 10 kilometer...
En hoe is het hier? De herfstdip voor de nieuwe lopers moet nog komen zeker?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben niet van plan om een herfstdip te krijgen! Als het weer erg slecht wordt, dan ga ik wel naar de sportschool.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
Hey, goed, het lopen gaat lekker en doordat ik het nu drukker heb bij mijn nieuwe baan, mis ik de tijd om hier nog vaak te komen...
Vandaag eens kijken waar ik sta op de 10 kilometer...
En hoe is het hier? De herfstdip voor de nieuwe lopers moet nog komen zeker?Dus. Dat.![]()
Dat is de goede instellingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:57 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om een herfstdip te krijgen! Als het weer erg slecht wordt, dan ga ik wel naar de sportschool.![]()
Ik vind het eigenlijk wel weer lekker om in de regen te lopen, het douchen erna is altijd heerlijk
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb nog nooit in de regen gelopen dus ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is de goede instelling![]()
Ik vind het eigenlijk wel weer lekker om in de regen te lopen, het douchen erna is altijd heerlijkmaar ik word nogal snel ziek dus ik denk niet dat ik het wil proberen
Dus. Dat.![]()
Ik heb geen runnersworld...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef Quoi het volgende:
Die man bij de inhoudsopgave in de Runnersworld MD![]()
Hey MDSucces vanmiddag!
Thanks Quoi!!!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben benieuwd. Tot nu toe gaat het nog helemaal prima, maar het is dan ook nog niet echt slecht weer geweest hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
En hoe is het hier? De herfstdip voor de nieuwe lopers moet nog komen zeker?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Herfst?! De zomer staat voor de deur!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
De herfstdip voor de nieuwe lopers moet nog komen zeker?
On a more serious note: Succes iedereen dit weekend!![]()
Tja, bij jou jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Herfst?! De zomer staat voor de deur!
On a more serious note: Succes iedereen dit weekend!
Ja, iedereen veel succes met het lopen dit weekend, of je het nou in een wedstrijd doet of niet
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Succes iedereen die gaat wedstrijden
Hier vanmorgen les 16 afgerond! Rondje alleen weer verkeerd ingeschatmaar het ging wel lekker.
Lekker weer, wel veel wind hier maar ahja
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Volgens mijn schema moet ik morgen de Bertusloop 10km lopen. Volgens datzelfde schema moest de 14km gisteren op 70%. Ik ga wel kijken hoe mijn benen voelen![]()
![]()
Last-minute besluit: Toch richting Monster voor de 10K. Gewoon ontspannen lopen daarF means you're fucked![]()
Niet richting Schoonhoven?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:41 schreef YUR het volgende:
Last-minute besluit: Toch richting Monster voor de 10K. Gewoon ontspannen lopen daar
Op hardloopkalender zag ik dat monster 11.3 km had en geen 10 km...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Succes danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:42 schreef YUR het volgende:
[..]....ik ga lekker over het strand banjeren
![]()
Vanmiddag de singelloop van Middelburg lopen. 6,7km.
Mijn snelste 10km was 47:46. (pace:4:47 min/km). Dus ik ga proberen om vandaag die 6.7km te finishen in een tempo sneller als 4:47 min/km.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Balen, gisteren 5km in 35 minuten, terwijl ik dinsdag hetzelfde nog binnen 30min liep. Meer trainen dus!Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Het kan niet alle dagen feest zijn. En t is patatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:44 schreef KaBuf het volgende:
Balen, gisteren 5km in 35 minuten, terwijl ik dinsdag hetzelfde nog binnen 30min liep. Meer trainen dus!F means you're fucked![]()
Lees dit op hardloopkalender: Afstanden: 0.5 km - 1.5 km - 7.2 km - 11.3 km - 21.1 kmquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:42 schreef YUR het volgende:
[..]....ik ga lekker over het strand banjeren
En t is gewoon 10
Maar het zou niet voor het eerst zijn dat het daar niet klopt
Ik heb m al eens gelopenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lees dit op hardloopkalender: Afstanden: 0.5 km - 1.5 km - 7.2 km - 11.3 km - 21.1 km
Maar het zou niet voor het eerst zijn dat het daar niet klopt
Zoiets dacht ik alquote:Succes met de wind op het strand, ik mag op de Dijk van schoonhoven gaan lopen denk ik... Eens kijken hoe hoog ik kan eindigen in een kleine regionale wedstrijd...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alSucces met de wind op het strand, ik mag op de Dijk van schoonhoven gaan lopen denk ik... Eens kijken hoe hoog ik kan eindigen in een kleine regionale wedstrijd...
Nicequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:41 schreef YUR het volgende:
Last-minute besluit: Toch richting Monster voor de 10K. Gewoon ontspannen lopen daarSucces!
Wij gaan eind vd middag richting strand. Mr Q LDL doen, ik in strandtent chillen. Daarnadoen
En Slacker ging naar het zkh en was benieuwd: whatsup? Controle neem ik aan.![]()
Nee, denk dat Slacker gaat hardlopen door het VUMCquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
NiceSucces!
Wij gaan eind vd middag richting strand. Mr Q LDL doen, ik in strandtent chillen. Daarnadoen
En Slacker ging naar het zkh en was benieuwd: whatsup? Controle neem ik aan.
Zo, ik heb ook weer een rondje gedaan. Ging niet per se lekker, maar ook niet per se slecht. Ontspanning is alleen ver te zoeken, en daar baal ik een beetje van. Kijken of ik me vanmiddag met bokbiertjes drinken wel kan ontspannen
En hoi MD![]()
![]()
Jij ook met het zand tussen je tenenquote:
Misschien tot zo, ik ga de 5,7k doen. Lekker incourante afstand, nergens druk om maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:41 schreef YUR het volgende:
Last-minute besluit: Toch richting Monster voor de 10K. Gewoon ontspannen lopen daar![]()
Oja!!! Gebouwenloop! (mijn oude habitat)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, denk dat Slacker gaat hardlopen door het VUMC
Nou als je een trapje afdondert ben je iig al op de goede plek.![]()
Rondje met mossel gelopen maar ben een beetje ziek. Hartstikke benauwd en verkouden. Lopen ging heel erg ruk, veel gewandeld. Na drie kilometer mijn horloge aan mossel gegeven omdat belabberde tijden demotiverend werken. Daarna ging het lopen nog steeds bagger maar kon ik tenminste wel genieten van het mooie weer, herfstkleuren en lekker samen buiten zijn.![]()
![]()
Gut, hoop dat ik morgen wat wakkerder ben. Gelukkig gaat dan de klok een uurtje terug, dus uurtje langer slapen, ondanks dat we vroeg op moeten voor de 10EM.![]()
Ja doei.![]()
Zo, lekker geslapen. Lig nu nog in bed. Zometeen er maar even uit voor een rondje.
Een beetje laat dus, maar alle lopers ontzettend veel plezier en succes vandaag en morgen!
Ik doe morgen trouwens mee met de 5k van de athlos bosloop.Weer veel evenementjes dit weekend dus!
![]()
![]()
Succes vandaag iedereen!
Net weer 10km gelopen. Wat een heerlijk weer weer.Beetje benauwd zelfs. Maar het ruikt zo lekker, die herfst. Met al die blaadjes op het pad blijft het wel spannend of je niet langzaam maar zeker de berm in kukelt.
Het ging lekker, behalve een licht zeurende linkerheup. En rond de 9km het gevoel dat mijn keel wordt dichtgeknepen. Dat is ook het punt waar ik op hobbeligere trottoirs moet manoeuvreren en wat lastige straatjes moet oversteken. Gepaard met de oplopende vermoeidheid vergt dat extra energie dus zal dat de oorzaak wel zijn.
![]()
Keihard door de enkel gegaan, zag de stoeprand niet door de blaadjes. En met mijn andere schoen in de kak getrapt. En het ging net zo lekker
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/262402666/819185
Volledig pijnvrij
Laatste kilometer in 4:45
Door de 1000KM dit jaar![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/262402666/819185
Volledig pijnvrij
Laatste kilometer in 4:45
Door de 1000KM dit jaarMooi!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:27 schreef Skv het volgende:
Keihard door de enkel gegaan, zag de stoeprand niet door de blaadjes. En met mijn andere schoen in de kak getrapt. En het ging net zo lekkerMinder mooi, succes met je enkel. Die poep was je er wel weer af
.
![]()
Hmmm mijn Garmin is vastgelopen in 'Activiteit opslaan' en reageert niet op een reset. Fijn. Wachten tot de batterij leeg is. Heb iig net geen 15km (14,64 gelopen in 1:18:10. best tevreden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kolere meid, wat ga jij lekker hard!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:42 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm mijn Garmin is vastgelopen in 'Activiteit opslaan' en reageert niet op een reset. Fijn. Wachten tot de batterij leeg is. Heb iig net geen 15km (14,64 gelopen in 1:18:10. best tevreden![]()
Gogo ik vind je oplossing briljantLekker die tijden laten varen en lekker lopen
![]()
![]()
ook een beetje laat maar iedereen succes. Ik ga rustig aan naar Holten rijden (20min) en dan kijken of ik Kluizenaar zie finishen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zat nog steeds met de vraag hoe ik me zou verkleden vanavond. Heb nu de persoon die me vanavond komt helpen met bewaren van m'n spullen maar gevraagd of hij een rol pleepapier mee kan nemen. Ga ik wel verkleed als tandeloze mummie
Ah, ff het light-knopje ingedrukt en hij ging weer opnieuw aan![]()
Distance: 14.64 km
Time: 1:18:12
Avg Speed: 11.2 km/h
Calories: 1,129 C
't Topsupport loopje was echt heel schattig. Ik had veiligheidsspeldjes meegenomen, maar niemand had een startnummerJe mocht je eigen geklokte tijd doorgeven bij de balie van 't St Anna (een klein zorgcentrum met o.a. een fysiotherapeut, obesitaskliniek e.d.) en naderhand was er pasta voor de liefhebbers en een gratis bidon (die ik al heb, dus ik heb hem laten staan).
Alles (5,10,15km) startte bij elkaar en we liepen elke keer rondjes van 5km door o.a. de Genneper Parken, het Ton Smits park en langs het Parktheater. Ik vond het wel een leerzaam loopje. Leerzaam omdat ik merk dat ik wat milde pijntjes in mijn rechterheup heb en die dus wat overbelast is en wellicht wat meer krachttraining verdient.
Nu lekker douchen
Mijn skull-buff kwam gisteren binnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:01 schreef DJMO het volgende:
Ik zat nog steeds met de vraag hoe ik me zou verkleden vanavond. Heb nu de persoon die me vanavond komt helpen met bewaren van m'n spullen maar gevraagd of hij een rol pleepapier mee kan nemen. Ga ik wel verkleed als tandeloze mummieBest snel dus.
doe hem de groeten van me en succesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:58 schreef Daywalk3r het volgende:
ook een beetje laat maar iedereen succes. Ik ga rustig aan naar Holten rijden (20min) en dan kijken of ik Kluizenaar zie finishen.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik heb hem toch maar niet besteld. Komt in januari ofzo wel als ik geld overhoudtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn skull-buff kwam gisteren binnenBest snel dus.
Net terug van de Vumc gebouwenloop. Mijn eerste 'wedstrijdje' en man wat heb ik genoten! Het hele gedoetje er om heen vond ik al leuk, een startnummer krijgen en opspelden, de gezamelijke warming-up die op een aerobic-lesje leek, het kletsen met medelopers die naast je staan. Ik was er in mijn eentje heen maar heb me geen moment eenzaam en alleen gevoeld.
Het parcours was zéér afwisselend, door de tuin, over straat, over een loopbrug, dwars door de parkeergarage, door (lege) wachtruimtes, in trappenhuizen en door onderaardse gangen die nog het meest op een machinekamer leken. Het was wel superwarm!
Ondanks dat mijn doel van vandaag was om hem zonder wandelen uit te lopen en niet te struikelen over trapjes vond ik het toch wel erg boeiend de uitslag van mezelf te vergelijken met die van andere deelnemers. Er zit blijkbaar toch iets van competitie in me.![]()
Heerlijk door de modder gelopen met Stream, prachtig parcours en heerlijk weer. Topdag![]()
En nu hoor ik bij de trail kliek
Welkom!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:46 schreef Guard het volgende:
Heerlijk door de modder gelopen met Stream, prachtig parcours en heerlijk weer. Topdag![]()
En nu hoor ik bij de trail kliek![]()
![]()
Wanneer komt het grote verslag? En was het voor herhaling vatbaar?Anders is de Trail des Fantomes nog wel een leuke uitdaging in augustus!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:44 schreef Angel-A het volgende:
Net terug van de Vumc gebouwenloop. Mijn eerste 'wedstrijdje' en man wat heb ik genoten! Het hele gedoetje er om heen vond ik al leuk, een startnummer krijgen en opspelden, de gezamelijke warming-up die op een aerobic-lesje leek, het kletsen met medelopers die naast je staan. Ik was er in mijn eentje heen maar heb me geen moment eenzaam en alleen gevoeld.
Het parcours was zéér afwisselend, door de tuin, over straat, over een loopbrug, dwars door de parkeergarage, door (lege) wachtruimtes, in trappenhuizen en door onderaardse gangen die nog het meest op een machinekamer leken. Het was wel superwarm!
Ondanks dat mijn doel van vandaag was om hem zonder wandelen uit te lopen en niet te struikelen over trapjes vond ik het toch wel erg boeiend de uitslag van mezelf te vergelijken met die van andere deelnemers. Er zit blijkbaar toch iets van competitie in me.Klinkt als een erg leuk loopje! Maar je doelen dus sowieso bereikt ook, niet gestruikeld?
Evenementen zijn altijd erg leuk ja, we zullen je dus wel vaker zien ergens?In Juli misschien wel hét Fok-evenement, de Rotterdam Ekiden!
![]()
![]()
Niet gestruikeld nee en ook niet gewandeld, gewoon lekker doorgelopen. Volgende evenementje wordt de N201run 5 km. Is de Rotterdam Ekiden de jaarlijkse meeting van alle hardlopers van Fok?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Klinkt als een erg leuk loopje! Maar je doelen dus sowieso bereikt ook, niet gestruikeld?
Evenementen zijn altijd erg leuk ja, we zullen je dus wel vaker zien ergens?In Juli misschien wel hét Fok-evenement, de Rotterdam Ekiden!
![]()
Vorig jaar waren we daar met een man of 30, was echt ontzettend gezellig!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:08 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Niet gestruikeld nee en ook niet gewandeld, gewoon lekker doorgelopen. Volgende evenementje wordt de N201run 5 km. Is de Rotterdam Ekiden de jaarlijkse meeting van alle hardlopers van Fok?![]()
![]()
De gebouwenloop was erg leuk ja, maar 5km te lang. Ik moet echt echt echt weeer leren om op het juiste tempo te vertrekken. Maar ik heb genoten. 30 seconden langzamer dan de Vredesloop, maar gezien het parcour mag ik daar niet over klagen.
Wat lastig is van de loop is dat je geen idee hebt hoeveel km je hebt gelopen. Door alle muren en bochten ben je het besef van afstand kwijt. Zeker een loop om te herhalen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk! Als de sfeer van vanmorgen representatief is voor die van de meeste loopjes zijn hardlopers erg vriendelijk. Ik liep de hele tijd zo' n beetje gelijk op met iemand, toen we over de finish kwamen bood ze me een slokje water uit haar flesje aan, vond ik wel lief.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we daar met een man of 30, was echt ontzettend gezellig!![]()
Ekiden, wat een geweldige dag was dat!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we daar met een man of 30, was echt ontzettend gezellig!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:46 schreef Guard het volgende:
Trails!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:46 schreef Guard het volgende:
En nu hoor ik bij de trail kliektrailkliek
Ja doei.![]()
2 keer hetzelfde stuk lopen lijkt me niet zo leuk, wat vond jij daar van?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
De gebouwenloop was erg leuk ja, maar 5km te lang. Ik moet echt echt echt weeer leren om op het juiste tempo te vertrekken. Maar ik heb genoten. 30 seconden langzamer dan de Vredesloop, maar gezien het parcour mag ik daar niet over klagen.
Wat lastig is van de loop is dat je geen idee hebt hoeveel km je hebt gelopen. Door alle muren en bochten ben je het besef van afstand kwijt. Zeker een loop om te herhalen.
Ik had ook geen idee hoever ik al gelopen had, op een gegeven moment zag ik wel een bordje met 3km en met 4km er op. Het eerste stuk had ik geen idee of ik pas 1 km of al de helft had gelopen, het was bijna 3 km vertelde iemand met een iPhone die in de buurt liep.![]()
Ik had er geen problemen mee, je wist de tweede keer tenminste een beetje hoe je de bochten moest nemen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:23 schreef Angel-A het volgende:
2 keer hetzelfde stuk lopen lijkt me niet zo leuk, wat vond jij daar van?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
5 uur geslapen en er staat 13k op het programma.. Oh jeeee :p
Eerst even bijlezen hoe het jullie vergaan is op de wedstrijden vandaag!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daywalker is net vertrokken, bikkel. Hel van Holterberg doet zijn naam eer aan. Erg warm in de zon op de klimmetjes door het bos!
Leuke loop dit wel. Zelf lekker gelopen, niet gek laten maken. Ondanks vermoeidheid tempo kunnen maken en houden. Begonnen mensen om mij heen af te vallen wat extra power gaf.
Uitgelopen in ongeveer 55 denk ik dus tevreden.
Heerlijk euforisch nu
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Succes Daywalker!
En zon? Warm? Waar?
Wij krijgen morgenavond een heuse storm, naar het schijnt.Ja doei.![]()
verslagje later... Eerst even de modder afspoelen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom!![]()
![]()
Wanneer komt het grote verslag? En was het voor herhaling vatbaar?Anders is de Trail des Fantomes nog wel een leuke uitdaging in augustus!
[..]
Voor het geval ik het ooit in mn hoofd haal om een marathon te gaan lopen, heb ik er alvast een uitgezocht: de marathon du medoc. Met wijn bij de drinkposten.![]()
Hahaha. Obviously!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:57 schreef hatsaflats het volgende:
Voor het geval ik het ooit in mn hoofd haal om een marathon te gaan lopen, heb ik er alvast een uitgezocht: de marathon du medoc. Met wijn bij de drinkposten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Guard: Holy shit!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:46 schreef Guard het volgende:
Streamnl: Hey, Mikey, I think he likes it. How about some more?
Guard: Hell, yes. Hell, yeah.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik voel me bijna buitengesloten met al die trailrunners en hun gelul over modderIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ze zouden een eigen topic moeten beginnen, die rare trailrunnersquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik voel me bijna buitengesloten met al die trailrunners en hun gelul over modder
Op zich niet eens een slecht idee...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:23 schreef Guard het volgende:
Ze zouden een eigen topic moeten beginnen, die rare trailrunnersIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Net terug uit Monster. Meegedaan met de 5,7k. Netto-eindtijd 30:18. Was zwaar op het strand (wind vol tegen). Geen man in camo en wallen onder de ogen gespot, terwijl het zijn schuld is dat ik hieraan meedeed.
Vanavond meer!![]()
Goed joh!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Net terug uit Monster. Meegedaan met de 5,7k. Netto-eindtijd 30:18. Was zwaar op het strand (wind vol tegen). Geen man in camo en wallen onder de ogen gespot, terwijl het zijn schuld is dat ik hieraan meedeed.
Vanavond meer!
Ja doei.![]()
Zo, terug van een positief rondje. 16.8k in 5:17/km. Zoals gezegd bewust bezig mijn tempo naar beneden te schroeven. Wil een poging gaan wagen bij de Rotterdam Marathon in AprilOverigens prima weer om in bosrijke omgevingen te lopen, de wind is op open vlaktes toch wel erg straf namelijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
"Ultratrailen voor beginners"quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Op zich niet eens een slecht idee...![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Geen man in camo en wallen onder de ogen gespot
Met een beetje zurig melk en poepluchtje om 'm heen.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Ultratrailen voor beginners"![]()
White Peak Marathon is op 17 mei. Dat wordt/is mijn reserve voor de VLM. Inschrijving gaat open op 31 januari, en kan dan nog steeds wel meetrainen met de VLM-marathongroep voor veel LDL's, en hopelijk zijn er nog meer mensen van de club die 'm gaan doenAl zegt ergens een stemmetje in mijn hoofd: "Doe nou maar sowieso de White Peak in plaats van de VLM"
Bezwaar is dat de VLM vlak is en voor mijn eigen gevoel laagdrempeliger om 'mee te beginnen' en een maand eerder, waardoor ik daarna genoeg tijd heb om te herstellen én weer te trainen voor mijn ultimate 2014 doel, de Causeway Coast. Maar aan de andere kant...
Ach, heb sowieso nog tot 9 december de tijd om allerlei pro's en con's tegen elkaar af te wegen om te zien of ik de VLM-club-ballot ga meedoen, en een White Peak Marathon inschrijving is wel gegarandeerd als ik die besluit te willen doen, dus dat is dan wel weer een geruststelling.
[ Bericht 18% gewijzigd door motorbloempje op 26-10-2013 16:05:12 ]Ja doei.![]()
Lekker bezig! Heb je je al ingeschreven voor Rotterdam dan? Mooi doel in ieder geval!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, terug van een positief rondje. 16.8k in 5:17/km. Zoals gezegd bewust bezig mijn tempo naar beneden te schroeven. Wil een poging gaan wagen bij de Rotterdam Marathon in AprilOverigens prima weer om in bosrijke omgevingen te lopen, de wind is op open vlaktes toch wel erg straf namelijk.
Ik had ook lekker de wind tegen voor het grootste deel, maar toch lekker trainingsrondje gelopen. Eigenlijk moest ik gisteren lopen volgens het schema, maar was erg laat thuis door storing op het werk. Vandaag dus een aangepast rondje gedaan, wat minder km en wat minder snelle versnellingen.
De rest van de dag lekker rustig aan en morgen proberen te knallen!
http://www.endomondo.com/workouts/262503955/2368823![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
White Peak Marathon is op 17 mei. Dat wordt/is mijn reserve voor de VLM. Inschrijving gaat open op 31 januari, en kan dan nog steeds wel meetrainen met de VLM-marathongroep voor veel LDL's, en hopelijk zijn er nog meer mensen van de club die 'm gaan doenAl zegt ergens een stemmetje in mijn hoofd: "Doe nou maar sowieso de White Peak in plaats van de VLM"
Bezwaar is dat de VLM vlak is en voor mijn eigen gevoel laagdrempeliger om 'mee te beginnen' en een maand eerder, waardoor ik daarna genoeg tijd heb om te herstellen én weer te trainen voor mijn ultimate 2014 doel, de Causeway Coast. Maar aan de andere kant...
Ach, heb sowieso nog tot 9 december de tijd om allerlei pro's en con's tegen elkaar af te wegen om te zien of ik de VLM-club-ballot ga meedoen, en een White Peak Marathon inschrijving is wel gegarandeerd als ik die besluit te willen doen, dus dat is dan wel weer een geruststelling.Ook een ontzettend mooi doel! Wel een stuk kleinschaliger en wat moeilijker inderdaad. Maar een erg mooie omgeving als ik die paar foto's zo kan zien op de site. Dan kan je later ook wel weer makkelijker je PR verbreken
![]()
![]()
Ik ben rond 3uur gaan lopen en het was erg warm en benauwd zoals al eerder gezegd was. Warme wind ook.
Mijn kuiten en schenen lijken mee te gaan werken, had er al minder last van
En mijn eerste peptalk gekregen, dankje Mascleta
Wel had ik iets raars. Vandaag zelfde rondje als donderdag gelopen en toen zei endomondo 4.3km en nu maar 3.9kmgps-fuck?
http://www.endomondo.com/workouts/262462615/7208949![]()
@Tyler-Girl. Lang zelf met endomondo-app (en mobiel) gelogd. Die is duidelijk minder betrouwbaar. Vooral als je de gratis versie hebt (heb zelf later de betaalde genomen, dat ging beter), omdat ie dan minder data-punten logt, waardoor soms ten onrechte hoekjes worden afgesneden.
Zelf terug van een weekje vakantie in Jordanië. Mooi land, maar toch net even anders dan een weekje kamperen op de Veluwe.
Ook nog een stukje gerend na een dag lopen door het fascistische Petra. Vannacht teruggevlogen met een overstap in Frankfurt. Helemaal naar de vaantjes. Toch vanmiddag even gegaan. Wat had ik zware benen zeg. Pfff...
Nu doushen, laatste wasje wegwerken, eten kopen en chillen de rest van de avond (en vroeg onder de wol).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zo, ben weer terug uit Schoonhoven, leuk kleinschalig loopje, had gehoopt dat er niet veel snelle jongens aan de start stonden, maar de nummer 1 liep onder de 35 minuten en dat met 5 kilometer over een dijk met pal wind tegen, pfff...
Ik ben zelf 4e geworden, heb een lange tijd 3e gelopen, maar op 2 km voor het einde kwam er 1 hard onderdoor. Volgens mn Garmin maar 3 seconden boven mijn PR, dus kan niet meer dan tevreden zijn.
http://www.endomondo.com/workouts/262516167/2924303
Volgende wedstrijd is over 2 weken: http://www.urbannaturerun.nl/parcours<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:09 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, ben weer terug uit Schoonhoven, leuk kleinschalig loopje, had gehoopt dat er niet veel snelle jongens aan de start stonden, maar de nummer 1 liep onder de 35 minuten en dat met 5 kilometer over een dijk met pal wind tegen, pfff...
Ik ben zelf 4e geworden, heb een lange tijd 3e gelopen, maar op 2 km voor het einde kwam er 1 hard onderdoor. Volgens mn Garmin maar 3 seconden boven mijn PR, dus kan niet meer dan tevreden zijn.
http://www.endomondo.com/workouts/262516167/2924303Ik zag hem net op Endomondo verschijnen inderdaad, de terugweg had je tegenwind neem ik aan?
De tijden in het begin zijn ontzettend goed, daarna nog steeds erg sterk, maar wel iets minder. Jammer dat je net niet op het podium gekomen bent, maar toch ontzettend goed gedaan! Zo dichtbij PR is ook wel erg lekker, maar toch ook wel jammer dat je hem net niet verbeterd hebt.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:09 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/262516167/2924303
@MaleDuck: prima tijd denk ik, en wat een jeugdcentiment, dat parcours wat je liep. Vroeger (u weet wel) zat ik Schoonhoven op de middelbare school en wij hadden met school een hardloopwedstrijd. Het oude parcours (dat ik alleen als brugpieper liep) was grotendeels gelijk aan dit parcours. We starten op het voetbalveld, ipv de atletiekbaan en het extra stuk dijk met keerpunt om aan 10 km te lopen zat er niet in.
Mooi omgeving ook! Met de Tiendweg, en srart en finish langs de singel.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zo, meneer afgezet voor een LDL bij Scheveningen-Haven. Ik duik intussen bij een gezellige biertent in de weekendkrant met een verdiend biertje![]()
![]()
Wow, dat ging lekker zeg! Nu weet ik het zeker, lange afstanden zijn echt wat voor mij! Ik was best zenuwachtig omdat ik voor de eerste keer de LDL op het tempo uit mijn nieuwe schema ging doen, wat toch wel flink sneller was dan voorheen. Maar het voelde heerlijk, en met mijn hartslag bij die snelheid ben ik ook wel blij, het is wel iets te hoog voor een LDL maar als je bedenkt dat het de eerste keer is dat ik ineens 20-30 sec/km harder moet en ik gisteren een feestje had tot 2 uur, valt het mee! En op het vlak lukte het vrij goed om de juiste snelheid bij een lage hartslag te houden.
Waar ik alleen niet blij mee ben, is de calibratie van mijn Garmin stappenteller. Ik wist al dat hij altijd iets langzamer aangeeft dan het echt is, maar nu liep ik op mijn horloge 6.16 gemiddeld en op endomondo 5.58. Nogal een absurd verschil, daarnaast had ik op mijn horloge hele wisselende km tijden en dat valt ook reuze mee! Ik had de route wel mooi uitgekozen, op de heenweg voornamelijk bergop en wind tegen, en op de terugweg andersom
Sorry voor mijn hyperenthousiaste verhaal, zal de endorfine wel zijnOok zo leuk om te bedenken dat ik nu de snelheid op een LDL loop waar ik mijn eerste 10km race mee liep, en ik kon toen echt niet harder haha!
Linkje: http://www.endomondo.com/workouts/262477517/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, eerste 3 km had ik een mooi groepje, alleen vanaf de 3 km bleven we met 2 over en ben ik na een kilometer alleen gaan lopen... alleen met de wind tegen kwam ik mezelf wel tegen. Het tweede deel voelde veel langzamer dan het werkelijk was, maar we hebben weer wat wedstrijdhardheid en karakter gekweekt...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Ik zag hem net op Endomondo verschijnen inderdaad, de terugweg had je tegenwind neem ik aan?
De tijden in het begin zijn ontzettend goed, daarna nog steeds erg sterk, maar wel iets minder. Jammer dat je net niet op het podium gekomen bent, maar toch ontzettend goed gedaan! Zo dichtbij PR is ook wel erg lekker, maar toch ook wel jammer dat je hem net niet verbeterd hebt.
Thanks all!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben blij dat vanavond maar een fun run is en geen wedstrijd. Ben inmiddels vanaf vanmorgen kwart over negen onderweg en voel me behoorlijk gaar. Ben wel benieuwd naar hoe ik er straks als mummie uit ga zien dat :pIk heb er één en ik ben er trots op
Oh ja en vanmiddag komen mijn ouders aan en dan gaan we een week sightseeing doen dus niet lopen! Maar misschien is dat wel lekker, even rust. Al is de verleiding wel erg groot om spullen mee te nemen voor een rondje Central Park, maar we slapen buiten New York dus ik denk dat dat wel erg veel gedoe wordt..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:05 schreef Corniel het volgende:
@Tyler-Girl. Lang zelf met endomondo-app (en mobiel) gelogd. Die is duidelijk minder betrouwbaar. Vooral als je de gratis versie hebt (heb zelf later de betaalde genomen, dat ging beter), omdat ie dan minder data-punten logt, waardoor soms ten onrechte hoekjes worden afgesneden.
Zelf terug van een weekje vakantie in Jordanië. Mooi land, maar toch net even anders dan een weekje kamperen op de Veluwe.
Ook nog een stukje gerend na een dag lopen door het fascistische Petra. Vannacht teruggevlogen met een overstap in Frankfurt. Helemaal naar de vaantjes. Toch vanmiddag even gegaan. Wat had ik zware benen zeg. Pfff...
Nu doushen, laatste wasje wegwerken, eten kopen en chillen de rest van de avond (en vroeg onder de wol).Lekker hoor, zware benen maar dan nog wel even een km van 3'40.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig, zal wel lekker zwaar lopen zijn daar in Jordanië ook, ziet er wel mooi uit qua landschap, beetje geel alleen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, dat ging lekker zeg! Nu weet ik het zeker, lange afstanden zijn echt wat voor mij!
Sorry voor mijn hyperenthousiaste verhaal, zal de endorfine wel zijnOok zo leuk om te bedenken dat ik nu de snelheid op een LDL loop waar ik mijn eerste 10km race mee liep, en ik kon toen echt niet harder haha!
Linkje: http://www.endomondo.com/workouts/262477517/11367364Mooi afstandje op een leuke snelheid ja! Altijd erg fijn als je zo goed de verbetering kan zien die je doormaakt. Wanneer komt je eerste marathon?
![]()
![]()
Ja dat is dus de grote vraag, sowieso in 2014 maar wordt het Amsterdam of Rotterdam? Of toch nog een andere optie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker hoor, zware benen maar dan nog wel even een km van 3'40.Goed bezig, zal wel lekker zwaar lopen zijn daar in Jordanië ook, ziet er wel mooi uit qua landschap, beetje geel alleen
[..]Mooi afstandje op een leuke snelheid ja! Altijd erg fijn als je zo goed de verbetering kan zien die je doormaakt. Wanneer komt je eerste marathon?
je bedoelt adrenaline :p endorfine is pijnstillendquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, dat ging lekker zeg! Nu weet ik het zeker, lange afstanden zijn echt wat voor mij! Ik was best zenuwachtig omdat ik voor de eerste keer de LDL op het tempo uit mijn nieuwe schema ging doen, wat toch wel flink sneller was dan voorheen. Maar het voelde heerlijk, en met mijn hartslag bij die snelheid ben ik ook wel blij, het is wel iets te hoog voor een LDL maar als je bedenkt dat het de eerste keer is dat ik ineens 20-30 sec/km harder moet en ik gisteren een feestje had tot 2 uur, valt het mee! En op het vlak lukte het vrij goed om de juiste snelheid bij een lage hartslag te houden.
Waar ik alleen niet blij mee ben, is de calibratie van mijn Garmin stappenteller. Ik wist al dat hij altijd iets langzamer aangeeft dan het echt is, maar nu liep ik op mijn horloge 6.16 gemiddeld en op endomondo 5.58. Nogal een absurd verschil, daarnaast had ik op mijn horloge hele wisselende km tijden en dat valt ook reuze mee! Ik had de route wel mooi uitgekozen, op de heenweg voornamelijk bergop en wind tegen, en op de terugweg andersom
Linkje: http://www.endomondo.com/workouts/262477517/11367364
Woeiiii en precies 800km dit jaar en bijna uit de min met de challenge!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ook waar je vrolijk van wordt toch? Waarschijnlijk heb ik het allebei nuquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bedoelt adrenaline :p endorfine is pijnstillend
Runners highquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bedoelt adrenaline :p endorfine is pijnstillend
Hardlopers maken als ze goed lopen endorfinen aan. Wanneer deze productie enige tijd plaats vindt dan kan dit goede gevoel resulteren in een ‘high’, de zogenaamde ‘runners high’. Dit proces vindt ook plaats bij andere sporten waar grote prestaties geleverd worden.![]()
Who needs drugs when you can run
ik ken de runners high. Help me even herinneren dat ik morgen terugkom op het verschil tussen die tweequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Runners high
Hardlopers maken als ze goed lopen endorfinen aan. Wanneer deze productie enige tijd plaats vindt dan kan dit goede gevoel resulteren in een ‘high’, de zogenaamde ‘runners high’. Dit proces vindt ook plaats bij andere sporten waar grote prestaties geleverd worden.
@Jero_nimo: Het plan was rustig lopen even een strava-segement (700 meter) veroveren. De page stond op 3:24 dus omdat te breken moest ik het van heel diep opgraven, zeker met deze benen.
En over Jordanië: Het is er niet groen over het algemeen, maar Petra is wel iets minder steen/zand. En de bergen zijn daar mooi. Vooral de late zon maakte het tot een mooi loopje, maar het was warm, en nergens vlak dus het was (zeker na een dag met zo'n 15 km lopen/klimmen) loodzwaar.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ook de VMUC gebouwenloop gelopen, wat is 'ie leuk! Echt een heel leuk parcours, zoals gezegd, buitenom, tussen wat kassen door, klein stukje langs de weg, en dan door al die gebouwen... Trappen, hoeken, parkeergarage, door heel warme ruimtes met verwarmingsbuizen (denk ik?), en ja twee rondjes maar dat vind ik sowieso niet zo erg en zeker niet bij een origineel parcours als dit.
Goeie tijd, een stuk beter dan ik had verwacht op een parcours als dit, 57:36 netto tijd. De zwaarte viel me zat mee, maar het zal vast geholpen hebben dat het zulk mooi weer was, en het dus gewoon goed te lopen was in kort-kort. Het kan in deze tijd van het jaar ook een stuk kouder zijn, en dan is het contrast tussen binnen & buiten wel erg groot, en wordt ook de kledingkeuze moeilijker. Maar of het nu volgend jaar mooi weer is of niet, deze is zeker voor herhaling vatbaar!
En een leuke goodiebag, een handig tasje met VUMC gebouwenloop er op, en een handdoek!Medailles zijn ook leuk maar hier heb je eigenlijk meer aan
[ Bericht 4% gewijzigd door Sheriam op 26-10-2013 18:01:20 ]![]()
Ik ben wel benieuwd hoe jullie benen morgen voelen na die trappenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:47 schreef Sheriam het volgende:
ht op een parcours als dit, 57:36 netto tijd. De zwaarte viel me zat mee, maar het zal vast geholpen hebben dat het zulk mooi weer was, en het dus gewoon goed te lopen was in kort-kort. Het kan in deze tijd van het jaar ook een stuk kouder zijn, en dan is het contrast tussen binnen & buiten wel erg groot, en wordt ook de kledingkeuze moeilijker. Maar of het nu volgend jaar mooi weer is of niet, deze is zeker voor herhaling vatbaar!Is weer een hele andere tak van sport..
Zal wel loslopen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jullie benen morgen voelen na die trappenIs weer een hele andere tak van sport..
ook omdat het steeds maar 1 verdieping was en dan weer een stuk gang, voelde het niet erg zwaar. Ik had zelfs nog wat geoefend hier om de hoek bij de flat, 5 verdiepingen, eerste keer 3x op en neer, paar dagen later 5x, en toen 7x, dat was zwaarder. Ik neem trouwens wel gewoon 1 tree tegelijk, ben een ukkie dus 2 treden is echt een hele grote stap.
![]()
Vandaag heerlijk gelopen op Singelloop Middelburg. Ik was mijn tijd vergeten af te klokken, maar schat dat ik rond de 31:30 heb gelopen over 6,75km. Dus ik kan niet meer dan tevreden zijn.
Nu onderweg naar Breda voor een avondje NAC en daarna mag ik nog tot 8 uur door met feesten bij Trillogy in de jaarbeurs. Dus de dag eindigt een stuk minder gezond als dat die begon.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
De hoeveelheid trappen viel mee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jullie benen morgen voelen na die trappenIs weer een hele andere tak van sport..
Je 14k van vandaag is een beetje wat ik wil gaan doen bij de 7-heuvelen.
@Sheriam zo heb ik ze ook genomen, geen zin om op een trap op m'n muil te gaan. Het ziekenhuis is dichtbij, maar liever wat langzamer dan een blessure. Overigens viel de snelheidswinst van twee stappen nemen mee zag ik met mensen die naast me liepen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ohja. morgen HM. *pakt ontbijtkoek en banaan*
Nog meer tips qua voeding? De pannenkoeken liggen al in de koelkast![]()
![]()
Geen zuivel, geen zure sappen. En genieten!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:14 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nog meer tips qua voeding? De pannenkoeken liggen al in de koelkastIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
genieten sowieso! Wel een beetje kut dat de helft over winderige dijken is
Fruitsappen is wel goed toch?![]()
Wat je normaal eet eten. Een dag voor je wedstrijd zou ik niks meer aanpassen, maar gewoon gaan lopen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:14 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nog meer tips qua voeding? De pannenkoeken liggen al in de koelkastIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
wow dat is lang onderweg hee! Veel plezierquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:17 schreef DJMO het volgende:
Ik ben blij dat vanavond maar een fun run is en geen wedstrijd. Ben inmiddels vanaf vanmorgen kwart over negen onderweg en voel me behoorlijk gaar. Ben wel benieuwd naar hoe ik er straks als mummie uit ga zien dat :p
Het schijnt dat je dan eerder melkzuur aanmaakt. Bij mij valt jus d'orange of appelsap in ieder geval nooit goed vóór het lopen, erna wel!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Fruitsappen is wel goed toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan bietensap!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het schijnt dat je dan eerder melkzuur aanmaakt. Bij mij valt jus d'orange of appelsap in ieder geval nooit goed vóór het lopen, erna wel!![]()
![]()
het is ronduit gezegd een tering eind. En as usual vallen mijn loopjes samen met de bezoeken aan mijn dochter. Ik kom pas rond zeven uur in amsterdam aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
wow dat is lang onderweg hee! Veel plezierIk heb er één en ik ben er trots op
Dat is wel optimaal inderdaad, maar het helpt al wel iets van 3 uur voor de wedstrijd ofzo. Maar dan iets minder natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:22 schreef linebear het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor... daar moet je ongeveer 4 dagen van te voren mee beginnen![]()
![]()
Iedereen is weer lekker bezig
Ik wil nieuwe hardloopkledingzat te denken aan een jasje, die miste ik vorig jaar af en toe toch wel. Maar... met of zonder capuchon...
Het leven van een hardloper is niet gemakkelijk![]()
![]()
Met een voorspelde zuidwesten wind hebben we op de dijken tussen de 7e en 14e kilometer waarschijnlijk zo goed als wind mee. Langs 't Wantij wordt 't wel pittig denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Fruitsappen is wel goed toch?.
Get stoned![]()
haha nice, dat wordt vliegen! en warmquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:37 schreef Hinder het volgende:
[..]
Met een voorspelde zuidwesten wind hebben we op de dijken tussen de 7e en 14e kilometer waarschijnlijk zo goed als wind mee. Langs 't Wantij wordt 't wel pittig denk ik.
![]()
Wel kut dat die 5km tegen niet aan het begin zitten.
Met welk startnr loop je? We zullen elkaar wel tegenkomen dan gezien dezelfde richttijd. Ik loop met 601![]()
Dat ligt eraan of we ook tegelijk startenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:40 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
haha nice, dat wordt vliegen! en warm![]()
Wel kut dat die 5km tegen niet aan het begin zitten.
Met welk startnr loop je? We zullen elkaar wel tegenkomen dan gezien dezelfde richttijd. Ik loop met 601. Ik heb nummer 113.
Get stoned![]()
Het is voor een deel mijn HM van een paar weken geleden, maar dan vals plat omhoog in plaats van omlaagquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Ook een ontzettend mooi doel! Wel een stuk kleinschaliger en wat moeilijker inderdaad. Maar een erg mooie omgeving als ik die paar foto's zo kan zien op de site. Dan kan je later ook wel weer makkelijker je PR verbreken
de andere kant op dus
Heb ook nog meegedaan met een 'wedstrijd' waarbij je al bloggend de VLM kunt gaan lopen: je moet dan je voorbereiding en ervaringen bloggen enzo. Nou ja, waarom niet! Leuk!
Ja doei.![]()
Zonder en neem een pet voor als het regent.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:34 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil nieuwe hardloopkledingzat te denken aan een jasje, die miste ik vorig jaar af en toe toch wel. Maar... met of zonder capuchon...
Het leven van een hardloper is niet gemakkelijk
Net met mn sprintje van spoor b naar a was ik wel weer erg blij met dat ik hardloop, anders had ik mn trein echt nooit gehaald en ik haat wachten. En dan was ik misschien nog gaan zweten ook.![]()
ik zeg 100% met!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:34 schreef Miezziej het volgende:
Het leven van een hardloper is niet gemakkelijk
ik vind het ook lekker om op kilometers lange rechte wegen lekker met mijn capuchon op te cocoonen..... gewoon in mijn eigen wereldje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zweet mij nog steeds te pletter, bij alles wat ik doe van fysieke inspanning. Volgens mij gaat het niet meer beteren met een betere conditie...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zonder en neem een pet voor als het regent.
Net met mn sprintje van spoor b naar a was ik wel weer erg blij met dat ik hardloop, anders had ik mn trein echt nooit gehaald en ik haat wachten. En dan was ik misschien nog gaan zweten ook.
Over zweten gesproken, morgen is het om 8 uur hier al 25 graden, dat wordt een hete 12,5 km.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik heb 1 jasje met capuchon, maar dat is toch niet ideaal. Als ik m niet op heb bungelt ie er maar wat bij, en als ik m wel op heb zit ie ook niet lekker. Dan echt liever een petje.quote:![]()
Niet echt ideaal wel in het land van koning auto...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zeg 100% met!
ik vind het ook lekker om op kilometers lange rechte wegen lekker met mijn capuchon op te cocoonen..... gewoon in mijn eigen wereldjeIk bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik was ook bang voor gebungel iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb 1 jasje met capuchon, maar dat is toch niet ideaal. Als ik m niet op heb bungelt ie er maar wat bij, en als ik m wel op heb zit ie ook niet lekker. Dan echt liever een petje.
Laatste tijd irriteert alles me wat schud ofzo tijdens het hardlopen. Ik kan het niet eens meer verdragen om mijn pony-ding los te dragen![]()
![]()
dan heb je de goede niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb 1 jasje met capuchon, maar dat is toch niet ideaal. Als ik m niet op heb bungelt ie er maar wat bij, en als ik m wel op heb zit ie ook niet lekker. Dan echt liever een petje.
En als er geen regen voorspeld wordt dan neem ik mijn jasje mee zonder capuchin maar met regen,vooral omdat deze capuchin ook goed om je hoofd heen zit en je niet tegen de capuchon aan kijk als je je hoofd omdraai
dat valt wel mee, ik ga straks mijn ultra HM doen en als ik dan 5 auto's tegen kom dan is dat veel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:30 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Niet echt ideaal wel in het land van koning auto...
Verder gewoon tegen het verkeer inlopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jouw jasje kostte je dan ook een rib uit je lijfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan heb je de goede niet.
En als er geen regen voorspeld wordt dan neem ik mijn jasje mee zonder capuchin maar met regen,vooral omdat deze capuchin ook goed om je hoofd heen zit en je niet tegen de capuchon aan kijk als je je hoofd omdraai
![]()
Mijn jasje is verder prima, alleen de capuchon is waardeloos. En met regen zet ik een petje op, is ook fijner met bril. En daarnaast regent het helemaal niet zoveel, als ik in totaal 10x door de regen heb gelopen is het veel.![]()
ik ben bang dat het hier nooit geen voorjaar meer wordt, wat een baggerweerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
En daarnaast regent het helemaal niet zoveel, als ik in totaal 10x door de regen heb gelopen is het veel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan is het maar goed dat je een jas hebt die je door de meest erbarmelijke weersomstandigheden heen helptquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben bang dat het hier nooit geen voorjaar meer wordt, wat een baggerweer![]()
![]()
De capuchon aan mijn jasje kun je oprollen en vastzetten. Is handig![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
en de VU loop, als ik dan toch aan een "apart" loopje mee zou moeten doen dan lijkt dat me een hele leuke'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanmiddag ben ik dus toch nog naar Monster gereden om daar mee te doen aan de 5,7 km. Dat leek me lang zat gezien het parkoers (strand en tegenwind).
Zelden heb ik zo als een haring in een tonnetje gestaan als tijdens het wachten in het startvak. Het was druk, lieve mensen. Maar ik had er wel zin in, ondanks dat ik na een avondje werken in de airco last had gekregen van mijn strot.
De eerste kilometer ging door het centrum van Monster en dat is zowel leuk als aanpassen aan de vele smalle bochten. Ik moest me vaak inhouden en haalde op beheerste wijze een aantal mensen in. Vreemd genoeg ging die eerste kilometer toch nog in 4:51 en dat is voor mij heel snel.
Het zonnetje scheen uitbundig en ik kreeg het zowaar warm. De tweede kilometer verliep vlotjes en toen kwam de afslag voor de lopers van de 5,7 k. Bijna iedereen ging op dat punt rechtdoor en ik kwam ongeveer alleen te lopen en ik zag dat er niet veel mensen voor mij lagen, een héle vreemde gewaarwording. De laatste meters van de tweede kilometer gingen over het duin heen en dus ging de snelheid omlaag. Toch nog een kilometer van 5:03 geklokt.
Daarna kwam het stuk over het strand. Windkracht 5 pal tegen, zon recht in de giechel. Crisis, dat was werken. Ik heb toen maar niet meer op mijn horloge gekeken, want de wind beukte het tempo echt op ongenadige wijze naar benee. Later begon het zand op te stuiven en ik was even bang om gezandstraald te gaan worden, maar het kwam niet hoger dan de enkeltjes. Eigenlijk was dat best een mooi gezicht, die lage golvende gordijnen van zand. De twee zandkilometers gingen in ongeveer 5:55 zag ik achteraf en dat viel me nog mee.
Toen was het tijd om weer terug te gaan naar de stad. Weer over de duinen heen, maar nu eerst door het mulle zand. Hartslag in de lift, ademhaling zwaar, maar vervolgens de beloning. Op de een of de andere manier herstelde ik weer (heel bijzonder, meestal is het wel over na een stuk hard werken) en kwam ik terug in de snelheden van net boven de 5 min/km.
De hele route liep er een gozer voor me. Een stuk langer nog dan mijn 1,87 en een jaar of 10 jonger. In de laatste kilometer haalde ik hem in, maar ik voelde aan dat hij mij in de laatste 100 meter zou gaan aanvallen. Nou, dat gevoel klopte aardig. We hebben samen een ziedende eindsprint eruit gegooid tot dik onder 3:00 min/km. Tot groot plezier van het joelende publiek, maar helaas moest ik toch mijn meerdere erkennen. Het verschil was uiteindelijk een metertje en dus heb ik hem maar gefeliciteerd. Erg grappig om eens mee te maken. Ik vrees wel de ongetwijfeld legendarisch lelijke foto's die het opgeleverd heeft.
De einduitslag stond al vrij snel op het web en met mijn 32e plaats van de 157 ben ik tevreden. Leuke loop. Op naar de LVML!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde dan ook niet bij jou maar bij 'ons' en dan niet bij mij nu maar bij mij normaalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat valt wel mee, ik ga straks mijn ultra HM doen en als ik dan 5 auto's tegen kom dan is dat veel.
Verder gewoon tegen het verkeer inlopen
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Leuk verhaal Zwabber!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zwabberhark is de held, MIJN held! Mooi gedaan. En onder de 3:00 /km finishen, dat kunnen alleen de hele, hele groten!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zo lopen, en zo verslagen schrijven, dat wil ik ook kunnen! Well done Zwabber!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:19 schreef Corniel het volgende:
Zwabberhark is de held, MIJN held! Mooi gedaan. En onder de 3:00 /km finishen, dat kunnen alleen de hele, hele groten!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Bij m'n aankomende marathon training ga ik zeker Yasso 800's inbouwen, briljant trainingsconcept:
http://www.runnersworld.com/race-training/yasso-800s![]()
Het onbewuste genoegen was geheel aan mijn zijde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben samen met zwabber over de finish van de Vredesloop gekomen. Wie wil me aanraken?![]()
Mijn 10 kilometer in Monster:
Relaxed gestart, met wind mee door het dorp en de duinen.
Strand op ----> voelde meteen dat ik door de vette wind tegen, de zon in mn gezicht en mn hopeloze trainingsachterstand geen moeite hoefte te doen om tempo te maken. Dus ik heb het vanaf daar lekker laten lopen en ik heb de race uitgelopen als een veredelde training. Eindtijd 54 minuten, en da's voor een training best ok
Oh, en vandaag geen camo, wallen, zure melk en poepluiers gehad daar
Die staan hier ook op de lijst ja!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij m'n aankomende marathon training ga ik zeker Yasso 800's inbouwen, briljant trainingsconcept:
http://www.runnersworld.com/race-training/yasso-800s
Ja doei.![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het onbewuste genoegen was geheel aan mijn zijde.Geen camo?!? Onbewust heb je gewon al afscheid genomen van het hardlopen hequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef YUR het volgende:
Strand op ----> voelde meteen dat ik door de vette wind tegen, de zon in mn gezicht en mn hopeloze trainingsachterstand geen moeite hoefte te doen om tempo te maken. Dus ik heb het vanaf daar lekker laten lopen en ik heb de race uitgelopen als een veredelde training. Eindtijd 54 minuten, en da's voor een training best ok
Oh, en vandaag geen camo, wallen, zure melk en poepluiers gehad daar![]()
![]()
800m op een 5:18 pace. Dat kan ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die staan hier ook op de lijst ja!![]()
![]()
Nee man! Vandaag was het begin richting 25 meiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[..]
Geen camo?!? Onbewust heb je gewon al afscheid genomen van het hardlopen he
En dan moet het 10x met evenlang rust als de gelopen tijd he? Klinkt niet zo zwaar, maar zal vast tegenvallen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
800m op een 5:18 pace. Dat kan ikIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Uiteindelijk uitbreiden tot 10 keer en dezelfde tijd die je over de 800m doet als rusttempo lopen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En dan moet het 10x met evenlang rust als de gelopen tijd he? Klinkt niet zo zwaar, maar zal vast tegenvallen.
Nee uiteindelijk wordt dat best zwaar natuurlijk dik 8KM op een tempo veel hoger dan je wedstrijd tempo, maar het is wel een hele simpele training om te doen.Je hebt in ieder geval meer dan genoeg tijd om weer in vorm te komen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee man! Vandaag was het begin richting 25 mei![]()
Yes! Iedereen weer goed bezig geweest! Om op de runners high terug te komen: bij de HM van Eindhoven had ik hem wel, vandaag niet echt. Best een hobbelig en oneffen parcours, te warm en ik had niet goed geslapen. Nog meer mensen die vanavond de Halloween run doen?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Daar heb ik er ook wat van in mijn schema staanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.runnersworld.com/race-training/yasso-800s. Inderdaad een erg leuk concept. Maar helaas hoef je niet alleen dat te kunnen om ongeveer de eindtijd te voorspellen
.
![]()
Zal d'r ook maar een paar langere afstanden bij lopen he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook wat van in mijn schema staan. Inderdaad een erg leuk concept. Maar helaas hoef je niet alleen dat te kunnen om ongeveer de eindtijd te voorspellen
.
![]()
Misschien wel een idee inderdaadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal d'r ook maar een paar langere afstanden bij lopen he?. Al heb ik ook ergens gelezen dat 14km ook wel genoeg is om een marathon uit te kunnen lopen..
Lekker stoempen met tegenwind! Gewoon lekker gelopen dus, kan je nog wat meer genieten! Mooie tijd inderdaad! Ga je weer hetzelfde schema als vorige keer gebruiken voor je M of laat je een andere maken of zelf in elkaar flansen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef YUR het volgende:
Oh, en vandaag geen camo, wallen, zure melk en poepluiers gehad daar![]()
zou best kunnen, ik kreeg een paar dagen geleden te horen dat een 10km en een lange duurloop van 25-30km per week voldoende is om een 100km uit te lopen (mits de basis er is)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien wel een idee inderdaad. Al heb ik ook ergens gelezen dat 14km ook wel genoeg is om een marathon uit te kunnen lopen..
Het zal een zelfde soort schema gaan worden. De uitdaging nu zit m er in dat ik voor die tijd weer op hetzelfde basisniveau raakquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien wel een idee inderdaad. Al heb ik ook ergens gelezen dat 14km ook wel genoeg is om een marathon uit te kunnen lopen..
[..]
Lekker stoempen met tegenwind! Gewoon lekker gelopen dus, kan je nog wat meer genieten! Mooie tijd inderdaad! Ga je weer hetzelfde schema als vorige keer gebruiken voor je M of laat je een andere maken of zelf in elkaar flansen?F means you're fucked![]()
Komt dat verslag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 26-10-2013 23:18:58 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
*boks*quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
800m op een 5:18 pace. Dat kan ik
Binnenkort maar eens een mooi marathonschema uitvogelen en kijken wat ze met de club gaan doen
Ja doei.![]()
buiten het feit dat het op de dag zelf niet lukte werkte het schema toch inderdaad prima voor je??quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Het zal een zelfde soort schema gaan worden. De uitdaging nu zit m er in dat ik voor die tijd weer op hetzelfde basisniveau raak'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, de voorbereiding ging echt heel goed....daar zal ik weinig aan veranderenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
buiten het feit dat het op de dag zelf niet lukte werkte het schema toch inderdaad prima voor je??F means you're fucked![]()
Enige verschil is dat je nu met een buggy looptquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef YUR het volgende:
Ja, de voorbereiding ging echt heel goed....daar zal ik weinig aan veranderen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Guard het volgende:
Komt dat verslag...prachtige verslag en super gelopen.... en welcome to the dirty side!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Af en toe een traininkjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je nu met een buggy looptMits de kleine man het leuk vindt natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Af en toe een traininkjeMits de kleine man het leuk vindt natuurlijk
![]()
quote:Mooi verslag! Klinkt echt als een leuke loop, toch jammer dat ik er niet bij was. Maar lekker gelopen en een hele mooie tijd neergezet. Thanks voor de review van de schoenen ook nog
, maar eens een keertje kijken bij Scarabee denk ik. Sense is toch wat minimalistischer dan de Speedcross, maar weet niet hoe het met de mantra zit dan.
![]()
Volgend jaar gewoon mee Jero
Overigens vandaag met de bibbits gelopen, en die zijn goedgekeurd, als ze gewoon blijven zitten tijdens zo'n trail.
maar niet dat ik met die magneetjes mijn startnummer wel enigsinds recht "opgespeld" krijg
Gigantische Sale hier weer bij Sweatshop. Mijn hemel, moet echt die site vaker in de gaten houden...![]()
Net even gemailed om te zien of ze Ravenna 4s nog hebben in mijn maat. Online niet, helaas, maar hopelijk in Sheffield in de winkel nog wel. *duim*.Ja doei.![]()
zo....van de bank af en een rondje om, voor straks welterusten allemaal!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kijkend naar de WLWW wordt vandaag een echte trail-dag, 3 van de 4 evenementen zijn trails.
Wie wat en waar ook gaat lopen, asphalt junkies en mud mules, veel plezier allemaal!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: