SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 25-10-2013 19:54:28 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://avro.nl/operatienlfit/nieuws/aanmelden_5_km_run.aspx
gratis 5k loopje in Rotterdam. inclusief gratis tshirt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik wilde kijken YUR! (Schaatsen), maar een keer raden wie d'r nu pas vanaf werk vertrekt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wilde kijken YUR! (Schaatsen), maar een keer raden wie d'r nu pas vanaf werk vertrekt
Maar je hebt nu wel weekend
F means you're fucked![]()
En dan komt er nog meer schaatsen op, toch? Mag ie nog meer starten?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, de 3000 en 5000 vrouwenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan komt er nog meer schaatsen op, toch? Mag ie nog meer starten?F means you're fucked![]()
Gaaf! Ik ga dan kijken!quote:
En mossel, schaatsen is leuk! Om te kijken en om zelf te doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
tijd voor een nieuwe carriere Swets?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel de tijd naar die strakke schaatskontjes kijken en dan schietenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hmm intressant, nog net even voordat ik weer richting zon vertrek nog een loopje doen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef DJMO het volgende:
http://avro.nl/operatienlfit/nieuws/aanmelden_5_km_run.aspx
gratis 5k loopje in Rotterdam. inclusief gratis tshirt.
Kun je daar in de buurt een beetje makkelijk parkeren, weet iemand dat?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://avro.nl/operatienlfit/run/bereikbaarheid_5_km_run.aspxquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm intressant, nog net even voordat ik weer richting zon vertrek nog een loopje doen...
Kun je daar in de buurt een beetje makkelijk parkeren, weet iemand dat?
Als je hem in de OP gaat gooien, mag je mij er ook bij zettenheb me net ingeschreven.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan staat ie er sowieso bij...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://avro.nl/operatienlfit/run/bereikbaarheid_5_km_run.aspx
Als je hem in de OP gaat gooien, mag je mij er ook bij zettenheb me net ingeschreven.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
thnx!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben besmet. Ik heb zin om hardloopspullen te kopen en verheug me op mn schoenen mogen vervangen.
Die garmin is wel nice! Nog ff mn liefje overtuigen dat dit een verantwoorde uitgave is :p![]()
gewoon beloven dat zij iets bij zalando mag bestellen. hoef je het niet te verantwoordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik ben besmet. Ik heb zin om hardloopspullen te kopen en verheug me op mn schoenen mogen vervangen.
Die garmin is wel nice! Nog ff mn liefje overtuigen dat dit een verantwoorde uitgave is :p
Zo meteen nog even een kort rondje loslopen voor zondag. Mooie weersvoorspelling voor een eerste HM: 67% kans op neerslag rond 12:00 uur, en 98% kans op neerslag rond 15:00 uur (de start is om 14:00 uur), en een verwachte windkracht 6. Ach, 't kan me niet veel schelen eigenlijk, heb er gewoon enorm veel zin in.
Het wordt overigens echt lopen voor een medaille ():
quote:Record aantal deelnemers!
De DrechtStadLoop heeft een record aantal deelnemers. [..]
Dit record aantal deelnemers houdt in dat de organisatie medailles moet gaan bijbestellen. Helaas is de verwachte levertijd 5-6 weken. Natuurlijk gaan we er voor zorgen dat elke deelnemer een medaille krijgt. Mocht er voor u / jouw onverhoopt geen medaille zijn, dan kunt u uw naam en adres bij de organisatie achterlaten en sturen we zo snel mogelijk de medaille op.Get stoned![]()
dan word ie wel gratis gegraveerd mag ik aannemen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:07 schreef Hinder het volgende:
Zo meteen nog even een kort rondje loslopen voor zondag. Mooie weersvoorspelling voor een eerste HM: 67% kans op neerslag rond 12:00 uur, en 98% kans op neerslag rond 15:00 uur (de start is om 14:00 uur), en een verwachte windkracht 6. Ach, 't kan me niet veel schelen eigenlijk, heb er gewoon enorm veel zin in.
Het wordt overigens echt lopen voor een medaille ():
[..]
Ik zal naast m'n naam en adres ook wel m'n tijd doorgeven als 't nodig isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan word ie wel gratis gegraveerd mag ik aannemen?.
Ja, klopt. Ik tel er 392 in de uitslagen van 2011 (vorig jaar afgelast). En dan komen er bij dit jaar de na-inschrijvers nog bij. Ik vrees 't ergstequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef Stefanovic83 het volgende:
665 deelnemers voor de HM trouwens Hinder.
Get stoned![]()
Ik heb bij banggood (chinese prulletjes site) een rugzak en 2l bladder gekocht voor het schrikbarende bedrag van 15 dolla! Ben benieuwd of het wat isIs het niks dan kan het weg, bevalt het dan heb ik een goedkoop systeem.
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij bent al genoeg gepriktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je met binnenkort alleen het datum prikken bedoeld welLaten we iets leuks uitzoeken in 2014.
Laten we doen
is leuk!
zit weer eens de marathon te kijken .. blijft toch een geniale film
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: